1. pocetak....

932 39 12
                                    

Alarm je zazvonio, Ivan polako otvori oci.. Pospano se pridigao, zgrabio alarm i ugasio ga je. Pogledao je na sat, bilo je 6:45. Ustao je protegao se, i poceo da bira sta ce da obuce. Izabrao je farmerke i belu majicu, uputio se ka kupatilu uzurbanim korakom. Na brzinu je oprao zube i umio se. Uspavano je krenuo ka stepenicama, sanjivo je pogledao kalendar.

"Oh, petak 13." pomisli, "ma kakvi, to su budalastine" tiho rece.

Pogledao je na sat bilo je 7:05. Brzim koracima se ustrmio ka prizemlju, ne pazeci promasi stepenik. Poletevsi uradi tri koluta u napred, i pade na pod. Polako je otvorio oci bojazljivo pogledao, video je krv ispred sebe.

Curela mu je iz nosa, u neverici otrca do kupatila. Pokusavao je da zaustavi krv. Nakon 10-ak minuta je i uspeo. Pogledao je na sta bilo je 7:25. "O ne" tiho izusti.

Brzo se okrenu, a u sledecem momentu BUM... Udario je glavom od vrata, iskocila je velikom brzinom cvoruga. Poceo je da pakuje knjige.... "jao neee" rece glasno, "nisam ucio fiziku a danas pita". Uzurbano je krenuo da de obuva. Ne gledajuci naopacke je obuo patike. Preobuo se i pogledao na sat bilo je 7:30.

Istrcao je iz kuce trebalo mu je 10-15 minuta do skole trcao je, ne pazeci i ne gledajuci. Sudario se da covekom, uz izvinjenje nastavio je da trci.

Stigao je do skole, polako i bojazljivo je usao na vrata popeo se gore i krenuo ka svojoj ucionici. Stajao je ispred starih vrata ofarbanih u plavu boju, koje se vec polako ljustila. Uplaseno je stajao, nije znao da li da kuca i da udje ili ipak da saceka zvono. Ipak je pokucao, bijazljivo je usao. Nastavnica ga je strogo pogledala, prevrnula ocima i viknula "NAPOLJE". Ceo razred se smejao. Ivan polako izadje i sede na klupu ispred. Dan je bio hladan, vetrovit uz ponekad kisu. Njegova razredna ja u tom na isla, prekorno ga pogledala, zlocasto se nasmeja i izgrdila ga. Dobio je neopravdani.
Kada je zvonilo, zamisljeno je usao i seo, u 2 klupu u redu do prozora. Ostavi je stvari, pored njega je sedeo njegov najbolji drug Andrej. "Sta se desilo??" ushiceno je upitao. Ivan je odbrusio "bolje ne pitaj". Dan kao da je trajao vecno, bilo je u Ivanovoj glavi.

Dosao je red i ja cas fizike, nastavnica je brzo usla, bacila torbu na sto i rekla da imaju petanestominutnu kontrolnu iz teorije. Ivan se uplasio. Pobledeo je, podelila im je kontrolne. Nista nije znao kao ni Andrej. Upitao je Masu, nastavnica je viknula i oduzela mu kontrolni, i momentalno mu dala 1. Snuzdio se i cutao.

"Napokon je dosao i poslednji cas" pomisli on. To je bio cas odeljenskog staresine. Razredna je dozvolila da sednu kako zele. Za jedan sto su seli: Ivan, Andrej, Masa, Ana i Aleksa. Dogovarali su se da se veceras sastanu. Ivan je predlozio sa svi dodju kod njega, posto njegovi roditelj nece biti celo vece kod kuce, jer idu na neku proslavu. Svi su se slozili. Dogovor je bio da se nadju oko 8.

Andrej je prvi stigao, zatim su i svi ostali. Cutali su mozda nekih 15 minuta dok Masa nije rekla, "danas je petak 13.?" Svi su klimnuli glavom, nasmejala se i rekla "pa ako je petak 13. hajde da prizivamo duhove?!".Aleksa je preplaseno pogledao u Masu....

Petak 13.Where stories live. Discover now