Serdar ile ilk tanışmamızı tekrar tekrar düşlüyorum ki hayatım boyunca unutmayayım...
Neler mi oldu??Lise 2. sınıfın ilk günü, herkes bir heves ile okula geliyor ki sormayın ... Kızların etekleri daha da kısalmış erkeklerin bıyıkları pek bi tel tel... Sınıf arkadaşlarım ile sıkıca sarılıp tören için sıraya giriyoruz. Müdür yeni dönem açılış konuşmasının yapıyor ve ardından bombayı patlatıyor!
Selçuk Yılmaz Lisesi yenileniyormuş. Bu nedenle öğrencilerini çevre okullara dağıtmak zorunda kalmışlar... Bu nedenle sınıf mevcutları biraz artış gösterebilirmiş! Aman ne güzel !
Sınıflarımıza doğru ilerlerken bir çocuk durduruyor ve ...
''Pardon 10F hangi katta ?? ''
Aman allahım! Gözlerinin parıltısı ruhumu aydınlattı !
'' 10F mi a-aynı sınıftayız birlikte gidebiliriz istersen.''
Neler oluyor bana, bu ne heyecan böyle?? Çocuk alt tarafı sınıfının yerini sordu. Yol boyunca tek kelime etmeden yürüyoruz . Ama resmen heyecandan kalbimin atışını duyuyorum... Biliyorum ki bir sebebi var...Gözlerim dalıyor gülüşüne..
Günler sonra öğreniyorum ki sevgilisi var ..
Egzi teselli ediyor. Ama zaten çok da önemli değil!Yaklaşık 1 ay sonra telefonuma bilmediğim bir numaradan mesaj geliyor .
''Merhaba Irmak.''
merhaba Irmak mı ? Bu da kim diye düşünürken cevap veriyorum.
''Merhaba ama bende numaran yok malesef ''
'' Serdar ben.''
Serdar mı! Nasıl Serdar ! Serdar bana neden mesaj attı ki ayrıca numaramı nereden buldu ? Kafamda deli sorular ...
'' Merhaba Serdar bir şey mi oldu?''
'' Seninle görüşmem şart Irmak. Daha fazla bekleyemem ... ''
Ne için bekleyemessin?
'' Peki konuşalım ama anlayamadım ben ''
'' Yarın akşam 8de seni almaya gelirim . ''
Biz ne ara bu kadar samimi olduk ? Seni alırım felan . Egziyi çağırıyorum yanıma hemen help help help!!! ve sadece '' tamam''
yazmaya karar veriyoruz.Ertesi gün neler mi oluyor ???
Hayatımın en güzel, hayatımın en zor gününü yaşıyorum ve bana kalırsa genç kız olmak bunu gerektiriyor...Arkadaşlar tekrardan merhaba bu benim ilk hikayem desteğinize yorumlarınıza ve eleştirilerinize ihtiyacım var. Bana lütfen bu konuda yardım edin. Bölümlerim biraz kısa biliyorum ama heyecanınızı arttırmak için yapıyorum :) vote lerinizi bekliyorum +15 vote yeni bölüm demek. Hepinizi öpüyorummm❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüflere bir adım da sen at
Roman pour AdolescentsYalnızlığın içinde kaybolan bir genç kız ... Bir sabah uyandım ve bir mektup yazdım hiç tanımadığım birine hiç tanımadığım bir adrese hiç tanımadığım bir ruh ile ... Kendimi yazdım, herkesten gizlediğim kendimi! Kendimden bile . Mutluluğun eşiğind...