Part.26 Co se stalo?

126 8 2
                                    

Pohled Denči

Pomalu jsem otevírala oči. Oči jsem zase zavřela, proto že kolem mě bylo oslepující světlo. Cítila jsem že na kraji mé postele někdo leží. Promnula jsem si jednou rukou oči. Na posteli ležel Jirka. Co tady vůbec dělám? Rozhlédla jsem se po místnosti. Byla bílá a vedle mé postele byl nějaký stroj. Od toho stroje vedli nějaké hadičky. Všimla jsem se že jednu z nich mám v ruce. Fuj ! Až poté jsem si uvědomila že jsem v nemocnici. Co se se mnou stalo? Dokáže mi to někdo vysvětlit ? No každopádně teď nebudu Jirku budit. Opatrně jsem si svou ruku položila na jeho blond hlavu a opatrně ho hladila.  Najednou sebou nějak cukl. Zvedl hlavu a koukal se někam ke dveřím. Jeho smaragdové oči spatřili mě jak ležím a koukám na něj. Zvedla jsem koutky co nejvíc to šlo.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

,, Jirko co se se mnou stalo ? " řekla jsem opravdu potichu proto že jsem neměla sílu. Odtáhl se ode mě a koukl mi hluboce do očí.

,, Nevím nějak se v letadle usnula a už se neprobudila. Ale to je už jedno hlavně že si už zpátky." dal mi opravdu velkou pusu na tvář. V mém břiše lítali motýlci. V mém břiše se najednou ozval známí zvuk 'hlad'. (:D) 

,, Nemáš hlad? " zeptal se Jirka a pohladil mě po břiše. Koukla jsem na něj výrazem který mu okamžitě řekl ' si jako děláš srandu?!' . Zasmála jsem se a on se přidal ke mě.

,, Jo máma a to velkej " ukázala jsem na svoje břicho a on pochopitelně kývl. Zvedl se a šel k nějakému nočnímu stolečku. V ruce nesl tác s jídlem. Byla na něm nějaká nudlová polívka a potom nějaký guláš. ( :D ) 

,, Co si dáš ? " podíval se na tácek. Pokrčila jsem rameny jako že mi to je jedno.  ,, To jsi mi pomohla potvůrko " šibalsky se na mě koukl a vzal polívku do rukou. Nabral na lžičku polívku a dal mi jí do pusy ( :D ) 

,, Vem si taky, je dobrá " řekla jsem a ukázala na polívku. Pokrčil rameny a nabral si na lžičku polívku.  

,, Hmm " usmál se na mě a podával mi další lžičku polévky. Nestihla jsem jí v čas sníst proto že to pokoje přišla nějaká sestra.

,, Ou dobrý den, to jsem ráda že jste se probudila. Jak vám je? "   zeptala jsem mě rychle zdravotní sestra.

,, Jo je mi fajn, co mi bylo ? "kouknu se na sestru a zároveň na Jirku . Zdravotní sestra jenom pokrčila rameny a chtěla něco říct ale já jí do toho skočila.

,, Tak že nevíte " řeknu sklesle. 

,, Ale je hlavní že už jste vzhůru " usměje se a odejde. Já si jenom schová hlavu pod peřinu jako malé dítě. 

,, Deny co se děje? " opatrně peřinu ze mě stahoval ( OK trochu divná věta :D ) Až peřina z mé hlavy zmizela skočila jsem po Jirkovi a pevně jsem ho obejmula. V tu chvíli jsem si uvědomila co všechno pro mě udělal. Hrnuli se mi slzy do očí. 

,, Děkuji ti " řekla jsem mezi vzlyky . On si mě přitiskl k sobě ještě víc. Takhle jsme tak byli asi 5 minut a potom jsem se odtáhla.

,, Miluji tě " řekl mi Jirka a otřel mi poslední neposlušnou slzu s tváře. Jeho ruce zůstali na mích tváří, Chvíli jsme se na sebe koukali a potom mě Jirka silně políbil. Ihned jsem začala spolupracovat. O několik minut vážného líbání jsme přestali. 

,, A co bude dál? " zeptala jsem se a udělala smutné oči.

...  

*Další Part :) snad se líbí :) *

                              *Vejunta*

Splněné snyKde žijí příběhy. Začni objevovat