Karanlık Zamanların Aydınlığı

75 9 0
                                    


Karanlık Zamanların Aydınlığı kitabı Kadim Savaş Lordları tarafından kayda alındı. O günlerde bilimde ilerlemekte uygarlıklarına spritüalist güçleri de eklemek istiyorlardı. Bu yüzden Savaş Lordları Karn'ın Kızkardeşlerinden sonra büyüyle ilgilenmeye başladılar ve ustalaştılar. Karanlık Zamanların Aydınlığı kitabı da Kadim Savaş Lordları tarafından hem büyü gücünde ustalaşmak hem de yanlış büyüyle istenmeyen durumlara yol açmamak için-bu kitap yazılana kadar 6 Savaş Lordu aynı büyüyle küçük farelere, 1 Savaş Leydisi ise dev bir pirinç pilavına dönüştü. Ancak hiçbir kedi Lordları yemeden ve kimse Leydiyi kaşıklamadan önce eski haline tekrar dönebildiler- bu kitabı yazdılar. Bu betik Karanlık Zamanlarda bilgileri derlenip, yazıldığından dolayı yazıldıktan 2000 yıl sonra Karanlık Zamanların Aydınlığı adını aldı-elbette betik yazılırken kimse Karanlık Zamanlarda yaşadıklarını bilmiyorlardı. Ta ki birisi çıkıp bu günlere Karanlık Zamanlar deme cüretini gösterene kadar-

Betik içerisinde yer alan pek çok bilgi bugün hala Savaş Lordları tarafından kullanılmaktadır, özellikle de büyü bilimi konusunda.

1- Başlangıçta sessizlik hakimdi ve sonra ses oluştu. Evren çığlıklara gömüldü ve bu çığlıklardan biri de, bir dalga da Savaş Lordları'nın atalarını oluşturdu. Böylece bu asil ırk oluştu ve bu gezegene-Ana Gezegenimize- geldiler ve çoğalarak ve bütünleşerek yayıldılar.

Betik bu maddesiyle açılışı yapar ancak bize gerekli olan hikayemizi anlama konusunda ''Büyü Bilimi'' konusunda yazılmış olan maddelerdir.

52.461- Büyü, eski uygarlıklar tarafından keşfedilmişdir. Savaş Lordları yakın zamana kadar-5400 yıl öncesine kadar- bunun batıl ve yanlış olduğunu kabul edip bilime yönelmiş ve bu konuda ustalaşarak SIDRAT'lar ve çeşitli teknolojik aletler ürettik. Ancak yakın tarihimizin araştırmaları neticesinde öğrendik ki büyü batıl değildir, aslında kendi içinde tutarlı ve düzeni olan bir silah ve aynı zamanda korunma sanatıdır.

52.462- Ve bizler de bu korunma sanatından en yüksek derecede faydalanmak için Karn'a çocuklarımızı yollayarak ''Büyü Bilimi'' konusunda en üstün seviyeye sahip olan ırktan Karn'ın Kızkardeşliğinden eğitim almalarını sağladık. Ancak onlar sadece kadın öğrenci kabul ettiklerinden kadınlarımız bu konuda gelişti ve savaşlarda yer aldı. Ve bu yüzden de Büyü gelişirken bir yandan da kadınlar yıkıcı güçlere sahip oldular.

52.463- Ve Savaş Lordları en yıkıcı güçleriyle birlikte büyüyü savunmada kullandılar. Daha sonra büyüyü öğrenen herkes bunu kontrol etmeyi de öğrendi. Çünkü büyü savaşlarda kullanılırken sadece düşman saflarına değil bize de yansıyarak, bizi vuruyor ve bizi de zayıflatıyordu ve bu yüzden

52.464- Kontrol altına almamıza rağmen büyü gücüne sahip Eskhaim Rahibeleri adı verilen bir kadın topluluğu bir araya gelerek Savaş Lordları Yüksek Mahkemesine başkaldırdılar. Onların acı verici ve ibret dolu hikayeleri ise şöyleydi.

52.465- Eskhaim adında bir Savaş Leydisi, Karn'ın Kızkardeşlerine gönderilen ilk kadın grubundandı. Orada büyüyü öğrendi ve bu konuda ustalaşarak orduya katılmak üzere Savaş Lordlarının gezegenine getirildi. Sadakat yeminini ettikten sonra görevine başladı. Ordu'nun en iyi savaşçılarından biriydi. Bir Sontaran ordusunu tek başına yenebildiği ya da Dalekleri tek hareketiyle dize getirdiği söyleniyordu. Gezegende onun efsanesi giderek kulaktan kulağa yayılıyordu. Daha sonra Büyü tehlikeli oldu ve biz onu kontrol altında tutmak istedik ve herkes buna uymaya zorlandı. Ancak Eskhaim mahkemeye itiraz ederek güçlerin tam potansiyelde işe yarayacağını, aksi halde bunların anlamsız olduğunu söyledi ve mahkeme bunu kendi arasında konuşarak kararını verdi ve belirtti: Büyü kontrol altında olmadığı sürece kullanılması yasaktı. Eskhaim bunun üzerine tüm üyeleri büyüledi ve onları öldürdü ve sonra kaçarak gezegende yaşamına devam etti ve Eskhaim Rahibeleri adında bir oluşum kurdu ve Savaş Lordlarına meydan okudu ancak çıkan savaşta ordu onu yendi ve kendisi öldürüldü öyle ki cesedi yakmak için aradığımızda onu bile bulamadık-büyük ihtimalle yıkıcı saldırılarda tamamen yanarak yok edilmişti- Eskhaim söylencesi böylece bitti ve büyünün tehlikeleri göründü. Ancak o günden sonra ve bizler temkinli olarak büyüyü kontrol altında tuttuk.

Böylece Büyü Bilimini ve tarihçesini gördünüz. Hikâye'nin anlaşılması açısından Karanlık Zamanların Aydınlığı'nın Ragnarok Tanrılarını açıklayan maddelerine göz atalım.

10.978- Ragnarok Tanrıları: Üç tanrı ve kendilerini evrenin yaratıcısı olarak görürler. Söylentilere göre en başta sadece sessizlik varken ve sonra evren çığlığa boğulmuşken onu yaratan ve düzenleyen ve şekil veren bunlardı. Her zaman aynı düzendedirler ve asla değişmezler ve adları sırayla: Raag,Nah,Rok'tur. Ön-Evrenin karanlık dehlizlerinde Savaş Lordları onlara rastladı ve pek çok lord ve leydi bu savaşta yok oldu. Onlar da tıpkı Karn'ın Kızkardeşliği ya da Eskhaim Rahibeleri gibi büyüde usta kişidirler ve onu yaratmaktan çok yok etmekte kullanılırlar. Kehanetlere göre Ragnarok Tanrıları kıyamette kendi aralarında savaşa tutuşacaklardır ve her gezegen onlardan birinin tarafını tutmak zorunda kalacaktır. Kazanan Tanrı evrenin tek hâkimi olacak ve ona tabii olan her gezegende yaşayan ve her ırk hayatta kalacaktır.

Karanlık Zamanların Aydınlığı kitabı hakkında edinmemiz gerekenler bunlar, eğer başka bilgilere ihtiyaç duyacak olursak tekrar bu bilgilere başvuracağız.

Ragnarok Tanrıları maddesi en yakın zamanda tekrar güncellenerek maddeye ''Ragnarok Tanrıları kadar acımasız hükümranlar evrende çok zor bulunur. Esirlerini karadeliklere atarak onların çığlıklarından bir albüm oluşturulabilecek kadar kayıt alıp beste yaptıkları dahi söylenir'' ibaresi de eklenmiştir. İşte şimdi Doktor, Romana ve diğer Zaman Lordlarının karşı karşıya kaldığı tehlike böyle bir tehlikedir, sevgili okurlar.

Savaş Lordu Artagan

Karanlık Zamanların Aydınlığı'nın yazarı

Y.D: Hikaye mitleri ve olaylar hakkında genel bir bilgi içermektedir. Gerektiğinde bu kurgusal kitab'a daha sonra tekrar başvuracağım, sevgili okur :) Görsel'de kitaptan bir görüntü yer almaktadır. Dil uzmanları zaten çözecektir. 

Doctor Who: Evrenin Kan İçicileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin