In miez de noapte,pierdută printre gânduri, mă-ndreptam spre nicăieri.
Imi simteam corpul gol de mine,atat de absentă mă-ntrebam pe unde sunt.
Pe unde-mi zboara mintea,cand pulsul imi creste brus si mainile-mi tremură..
Cand ma pierd in noapte nu stiu ce-mi doresc să gasesc dincolo de stele si de univers,
Ceva mult mai puternic,astept,astept si-ndur o mare de senzatii cum ma-nfioara violet
Uneori vreau s-alerg, si sa m-opresc abea când... Sunt readusa la viață.Fixez cu privirea cioburile sparte de pe jos, in care ma privesc in mii de euri,
Incercand fara sa ma-ntorc, să-ți masor respirația grabită.
Nu mă voi mișca, corpul mi-e de gheață, bătăile inimii ma dor, ma ard ca pe-o vapaie.
Privirea ta ma arde,iti pot simti dorinta, cum umerii-ti sunt țepeni, si mainile...Nu mă întorc spre tine, mi-e frica să-ți vad chipul..si ochii negrii,si buzele fierbinti.
Dar fii-ar cioburile sparte,oglinda luminată a lunii, caci astfel ți-am gasit privirea.Corpul mă doare, ca și cum vasele de sange mi-ar grabi simturile si mi-ar incalzi fiecare celula.
In valurile mele de emotii ma inec, te simt atat de aproape, respiratia-mi greoaie..
Esti tortură,esti un vis care ma face sa tremur, să ma pierd in noapte,să te vreau.
Stiu ca esti atat de departe,nu vreau sa te privesc,nu vreau sa te mai simt.
Oare chiar tu esti in spatele meu? Sau cioburile poate.m-au mintit...
Inca iti simt privirea pe sina spinarii, sau poate luna cu proiectii din vis m-a vrajit.?Ma inec. Marea este-acum un foc,si ard. Cu o atingere a ta, m-ai pierdut prin focul inimii tale.
Mi-e frica de dorinta care urla-n mine, iar tu o poti masura prin tremurul buzelor mele.
Imi atingi talia, si mainile tale... Si mainile tale tremura in noapte.
Si-ti lasi usor barbia să cada peste umerii mei. Nu ma mișc,nu mă intorc. Tu esti.Imi atingi usor mana,si simti marea mea de foc, simti fiecare val mistuinde-te,
Pot simti un nod in piep cand iti apleci buzele atat de aproape de gatul meu fierbinte.
Simt doar o respirație calda,usoara,ce -mi da fiori, imi cutremura corpul,
Apoi iti simt firele moi de par mangaindu-mi chipul.Nu mai pot astepta, dorinta ma ucide,ma frange in mii de cioburi in care se reflecta numai imaginea ta,
Te rog,nu-mi mai face asta, nu mă mai domina cu tortura ta abstractă de iubire..Respiratia ta s-a oprit brusc. Unde esti, inima incepe sa-mi bata mult prea tare.
Buzele tale moi se lipesc violet de pielea mea, si tocmai cand simteam ca nu voi mai putea respira,
Sarutul tau se adanceste puternic, corpul mi se frange incet,ma scurg in bratele tale,ma pierd, ma ai.
Imi strangi cu putere talia, si-mi intorci violet capul spre tine,
Degetele tale pierzandu-se printre firele mele de par, iti simt fiecare atingere.Nu stiu daca mai sunt eu, sau sunt doar tu. Nu pot simti nimic.inafara de tine,atingerile tale,
Mainile tale. Ma prabusesc. Doar tu ma mai menti in echilibru,imi sprijin corpul de al tau,in timp ce tu...
ma seci de viata,de iubire cu sarutul tau. Te vreau.
Cobori usor spre ureche,masandu-mi maxilarul, eu imi las frantă capul pe spate.
Imi simti fiecare particica a corpului tremurand, dorindu-te.. Si nu te opresti. Nu inteleg ce astepti.
Buzele tale scriu poeme coborand usor pe peptul meu,si fara suflare imi descarc durerea ce mă farmecă
Intr-un geamat usor.
Zambesti,ma strangi in brațe, intorcadu-te la buzele mele, ce ard de tine.Ochii tăi, întunecată aura a misterelor, imi masoară parca fiinta, undeva intre dragoste si delir.
Sunt reci ca valurile marii iarna, si inconjurati de o aureola neagra de vise frante, de iubire stinsa...
Ma înfioara fiecare privire ce trece prin mine, se strecoara tacticos in sufletul si-n mintea mea,
Analizându-ma cu superioritate, in complexitatea adevarului meu,la care mi-e teama ca ai acces..Iti rasfiri mainile asupra intregului meu corp,facand miscari usoare de la talia mea in jos.
Imi pot auzi doar inima,bătând dureros de tare, constransă de limitele anatomiei,
Imi simt sufletul frangandu-se, si suspin greoi, sa te opresti.
Cu putere ma ridici si sarutandu-ma ma lipesti de perete. Nu pot opune rezistenta.
Incerc sa te rog sa te opresti,sa nu mai adancesti saruturile, dar tot ce pot face este sa-ti soptesc numele cu placere.De fiecare data cand te simt, ma lupt cu.mine, ma distrugi psihologic, mă domini.
Iti lipesti palmele de pieptul meu, te vreau mai aproape, nu înțelegi?
Iti inclestezi degetele si imi masezi coapsele, durerea si placerea se amplifica.
Iti vorbesc cu greu incercand sa formulez niste cuvinte. Vreau sa te opresc.
Te vreau. Îmi încâlcesc palmele in parul tau tragandu-te violent mai aproape.
Tortură
Privirea ta coboara... Esti atat de aproape,atat de cald, esti noaptea mea, ești totul.
Iti potolesti respiratia galagioasa,si te opresti,fixandu-ma cu privirea.Ochii tai albastii,inconjurati de acea aura de intuneric, atat de mari, atat de reci...
Intuneric.
Mi-e cald.
Ma trezesc. 03:54. Totul era...
Un vis.
CITEȘTI
Poezie Fara Sens
PoetryCeva fără sens. Când le citești,vreau să știi că sunt pentru tine. Oricum destinatarul lor original nu va avea ocazia să-mi mai audă iubirea... Poate pentru tine,va însemna ceva mai mult:)