Pohled NIKOL

112 1 3
                                    

Dnes má ke mně přijet Simča a měli bychom něco natočit. Vzala jsem si kafe a přemýšlela nad tím, co by jsme mohly natočit.

Dívala jsem se na jeden seriál a najednou slyším zvuk zvonku. Rychle jsem vstala a běžela ke dveřím.. Když jsem je otevřela naskytl se mi pohled na Simču.. Řekla jsem "Ahoj!" Ona mi odpověděla "Ahoj Nikol." Miluji, když vysloví mé jméno.. Pak jsme se jen trochu obejmuli a vešli jsme do bytu. Když si sundala bundu a boty, zavedla jsem ji k sobě do pokoje, kde jsem si sedla na postel, když si sedla i Simča bavili jsme se o videu, respektivě o sketchy.

Když jsme si to všechno dohodli, šli jsme ven natáčet.

Když jsme donatočili přišla ke mně i Werča. Objednali jsme si pizzu. Když jsme měli objednáno, tak jsme si řekli, proč nedát drunk stream? Tak jsme tak udělali. Livestream byl do té chvíle, než přijeli s pizzou.

Když jsme ji jedli, pustili jsme si k tomu nějaké seriály. Když jsme dojedli chvíli jsme přemýšleli, co by jsme mohli dělat? Všimla jsem si nedopité flašky na stolu a bylo jasno, co budeme dělat. Bohužel už Werča musela jít, tak jsme se rozloučili a my jsme pili dál.

Ale flaška bohužel nebyla nekonečně plná, takže nám došla a my jsme se rozhodli, že půjdeme spát. Ale když jsme se obě zvedli Simča nějak zakopla a přitlačila mě ke zdi. Naše obličeje byli tak blízko sebe.. Viděla jsem ty její krásné oči.. Najednou mě políbila, mně se vybavily garáže a ze srandy jsem řekla "Chceš pokračovat v garážích?" Ale ona mi neodpověděla. Jen jsme se znovu líbali a při tom jsme se pomalu odsouvali od stěny. Přitlačila jsem ji ke gauči, teď jsem byla já "ten dominantní". Podlomily se jí nohy a spadla na gauč, já se svalila za ní, chytla jsem ji hlavu a začala jsem ji znovu líbat. Pak jsem jí začala rozepínat košili a při tom jsem jí nepřestávala líbat. Pak mi začala i ona rozepínat košili a začala mi líbat krk.. "Ah..." Vzdychla jsem. Pak si už nic moc nevybavuji..

Ráno jsem se probudila, když jsem slyšela, že někdo zabouchl dveře. Byla jsem líná otevřít oči.. Když jsem sáhla vedle sebe postel byla ještě trochu teplá.. Pak jsem si uvědomila ty jsi nahá. A najednou jsem si na všechno vzpomněla.. Najednou mě polil takový nepopsaténý pocit.. Smutek, štěstí, zmatenost.. A další spousta pocitů najednou.. Pak jsem si ale uvědomila.. Počkat.. Vždyť odešla.. V tu chvíli jsem si to uvědomila.. Ona tě nemiluje, to byl jen další z planých poplachů.. Najednou mi bylo úplně na nic..

V posteli jsem ležela a přemýšlela ještě dlouho najednou mi zvonil telefon. Nedívala jsem se, ani kdo to volá.. "Haló?" Hned na to se ozvalo "Ahoj Nikol, tady Simča." Byla jsem trochu zaskočená, ale pak jsem řekla "Jo.. Co mi chceš říct? ..taky ti něco potřebuji říct.." "No, jak začít.. Snad si pamatuješ, co se stalo včera večer" "Jo, to si pamatuji dost dobře.." "Chci ti jen říct, že jsem to brala jako úlet.." V tu chvíli jsem se cítila, jako by mi právě probodla srdce.. Nakonec jsem ze sebe vymáčkla "Aha.." Když jsem to dořekla típla jsem tento hovor.. Proč jsem si už naivně myslela, že nejsme "jen" kamarádky..

Jedna noc.. #kyokolKde žijí příběhy. Začni objevovat