Ramai cu mine

62 4 3
                                    


- Ce gluma buna!! Chiar crezi ca mi-ar place de ea? spuse acesta in timp ce s-a ridicat de la masa.

- Pleci undeva?

- Doar la supermarket, am ceva de cumparat! Ma intoarc inainte de 23:00. Spune-i majordomului ca am plecat abia peste aproximativ 15 min, nu vreau sa ma urmareasca.

- Da, da stiu ce vrei sa zici! Ai nevoie de libertate. In regula,daca tot pleci cumpara-mi si mie ceva bun.

- Am inteles, ne vedem mai incolo!dupa aceste cuvinte Adonis a plecat bucuros ca a scapat de discutia cu sora lui mai mica.

Adonis mergea ganditor pe strada plina de lumini. Supermarketul era destul de aproape de casa lor asa ca nu isi mai luase m.masina. Acesta se uita printre rafturile cu dulciuri. Daiana adora dulciurile, era innebunita dupa ele. Oricat de multe dulciuri ar fi manacat, aceasta nu se ingrasa. Adonis cauta batoanele ei preferate, apoi se uita rapid la ceas. Era 22:30, trebuia sa ajunga acasa mai repede. Se uita pe raftul de sus, batoanele erau acolo, lea luat dupa care s-a dus la casa de marcat.

Vantul rece isi facea din nou simtita prezenta cand acesta iesii din supermarket. Stelele nu se vedeau pe cer, ceea ce inseamna ca stropii de ploaie aveau sa cada in orice clipa pe pamantul plin de frunze. Dintr-o data, in linistea noptii s-au auzit niste pasi venind grabiti catre Adonis. Acesta statea drept pentru a vedea ce se intampla. Trei barbatii se apropiau de el. Briceagurile lor se puteau observa bine datorita felinarului din apropiere. Adonis se intoarse si fugi repede printre blocurile din acel cartier.

- Repede baieti, nu-l putem pierde !striga unul din gasca.

-Am inteles sefu !

Adonis fugea cat de repede putea dar alunecand pe frunzele umede, cazu pe marginea unei borduri lovindu-se la picior.

- Nu mai ai asa curaj acum nu, Kim Adonis?

- Cine sunteti? Si de unde ma stiti?spuse Adonis ridicandu-se in picioare.

- Sa spunem doar ca te pedepsim pentru ca n-ai stat in banca ta. Poti spune ca este un avertisment.

- Asta numesti tu avertisment? Veniti aici cu briceaguri si amenintati o persoana nevinovata. Cel care v-a trimis sa-mi faceti asta vrea cumva bani?

-Stii care este problema cu tine?spuse seful apropiindu-se de Adonis pentru a-i arata briceagul. Tu, chiar si acum cand esti amenintat de noi, continui sa ai tupeu. Nu iti este frica? Vezi acest briceag? Pot in orice clipa sa iti i-au viata.

- Stii de ce nu imi este frica? Pentru ca ma pricep la asta!!!spuse in timp ce ii trase un pumn in fata lasandu-l plin de sange.

Ceilalti doi indivizi s-au apropiat si ei. Unul ii dadu un pumn lui Adonis iar celalalt se apropie de sef pentru a-l ajuta sa se ridice. Adonis se forta sa se ridice in picioare ,desii piciorul stang ii sangera.

- Ce Adonis, acum iti este frica?

-Nu, ma gandesc doar cum sa va bat pe toti trei fara a va rupe oasele.

- Pe el baieti, si daca puteti, faceti-l sa nu mai vorbeasca!!

Primul individ venii cu viteza pentru ai da un pumn in fata, dar Adonis ii bloca pumnul dandu-i un picior la coaste lasandu-l pe jos. Al doilea venii cu briceagul spre el, Adonis se lasa pe spate pentru a nu fii ranit de acesta, dar lama ii stapunse bratul, facandu-l pe acesta sa sangereze. Adonis infrunta durerea si ii dadu doi pumni in fata lasandu-l pe jos. In acel moment telefonul sefului gastii suna.

- L-am prins pe Adonis, cum ne-ati spus! nu stiu cat v-a mai sta in picioare. Piciorul si bratul ii sangereaza. Oricum... Acesta nu a terminat de vorbit ca Adonis il apuca de mana rasucindui-o la spate.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 20, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

La fel ca primul fulg...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum