BEN ... VE ANSIZIN GELEN MSJ

5 1 0
                                    

Adım elif şuan 20 yaşındayım sevimli saf bir o kadar derin sert asabi ama sevecen eğlenceli biriyim ama eğlenmesini bilene tabi ben hep yarı yolda kaldım bir işin ucundan tutsam yarısına gelmeden paramparça olurdu,gelelim aşka evet evet aşk hayatımdada hep böyle oldu derken ilkkez inanmıştım bu sefer mutlu son olacağına . Bir okul zamanı ansızın sosyal medya hesabima gelen size birşey sorabilir miyim mesajıyla hayatımın degişecegi hiç aklıma gelirmiydi ki yada kimin gelirdi ki benimde gelmedi zaten.
Herşey 1 yıl öncesinde bir okul günü benim dersi ektigim bir günde başlamştı uykuyu çok severim ogün dersi ekip evde vakit geçirmek istedim vakit geçirmekten kastım akşama kadar uyumaktı bıkmıştım hafta içi her sabah kalkıp okula gitmekten o günde öyle yaptım öğle saat 15.40 gibi annemin uyan artık sesiyle gözlerimi açtım yine mızmzlanıp zorla kalktım kendime bir nescafe yapip tv başında kanalları dolandım annemin her zamanki aç karnına içme şu zıkkımı demesini aldırmadan bir yandan nescafemi yudumlayıp bir yanda müzik kanallarını gezdim kulagıma güzel gelen bir müzikte durdum gidip odama telefonumu yastgimin altından alıp ne var ne yok baktım ve yine her zamanki gibi kız arkadaşlarımdan 5, 6 kez çağrı msjlar sosyal medyadan bildirimler yine birsey yok tu kayda değer saat böyle ilerledi derken saat 17.30 civarı sosyal medya hesabımdan bir msj size birsey sora bilir miyim diye aldrmadim msjı görüldü yptım aradan 10 dk sonra okul hakkında branşm hakkında soracagıni yazınca dedim herhalde küçük bari cvb vereyim buna anlattım ama anlamak istemiyor gibi bana soru sormayı brakmıyordu kücük diye merak edip profiline bakmamıştımda sonunda dayanamayıp git hocana sor bilmiyorum ufaklık sorduklarını dedim aradan 30 dk gecti bana bir msj geldiki utandım dediklerime konustugum kisi 21 yaşında ve üniverste için hzrlık gören biri oldugunu profiline zahmet olmazsa bir bakıvermemi yazmış ukala işte ben hiç altta klırmıyım 21 yaşına gelmişin bunları banamı soruyorsun dedim araştr bir zahmet derken bu beni alttan almaya başladı o gün ben buna cvb vermedim konuşmamız bitmişti ..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 27, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VAKİTSİZ GELEN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin