chapter 10:koma

423 36 1
                                    

Di hospital
Yein tidak menyedarkan diri manakala orang yang menolongnya itu menelefon Jungkook. Jungkook terus mengangkatnya "Yein!!Yein dekat mane ni"kata Jungkook."hmm maaf. Dia dekat hospital sekarang sebab dia kemalangan tadi"kata orang itu. Jungkook terus terkejut dan terus pergi hospital dengan menaiki teksi. Jungkook sampai ke hospital dan terus menuju kaunter dengan cepatnya

Jungkook:nurse mane bilik Jeong Yein?

Nurse:tingkat 3 bilik 108

Jungkook:thank you

Jungkook terus menuju ke tingkat 3 bilik 108 dan masuk terus ke dalam bilik Yein." Awak ni suami kepada Jeong Yein ke?"." Ye saye suami kepada dia..kenapa doc?"."dia disahkan...koma dan jangan risau dia koma tidak terlalu lama mungkin dalam masa 1 atau 2 minggu".Jungkook terkejut dan terduduk sendiri dia berasa sungguh menyesal dan air matanya keluar bagai hujan yang turun dengan lebat."Yein,aku minta maaf sebab tadi tapi..jangan tinggalkan aku sebab aku perlu kau sesangat and satu lagi aku nak kate sesuatu tanpa kau hidup aku xkan lengkap sebab your love in my heart and I'll love you forever and ever"kata Jungkook sambil menangis. Air mata Yein keluar apabila mendengar kata kata Jungkook tetapi dia tidak dapat bercakap dan bergerak. Manakala Halla di resort pula bercuti sendiri di resort."Aku akan hancurkan rumah tangga kau dan aku nak kau jadi milikku untuk selamanya huahuahuahua"Halla ketawa seperti hantu pontianak dan dia penampar sendiri kerana perangai dia macam pontianak juga*xD*.

1 minggu 5 hari kemudian jeng jeng jeng xD

Jungkook tidak makan minum ape semua kerana dia sanggup menunggu
Yein sedar. Setiap hari Jungkook menangis dan memegang tangan Yein. Tiba tiba,tangan Yein bergerak dan mata nya terbuka perlahan dan memanggil Jungkook "oppa?" Jungkook terus bangun "Yein dah sedar ke? Oppa rindukan Yein sesangat" kata Jungkook dengan muka yang pucat dan badan nya dengan lemah." Yein minta maaf sesangat sebab salah faham. Yein sayangkan oppa". Pada masa itu juga badan Jungkook semakin lemah, Jungkook pun pengsan. Yein tidak dapat berbuat apa apa dia terus bangun dan menangis. Yein menekan alram untuk memanggil doktor dan terus membawa Jungkook ke bilik kecemasan. Doktor memeriksa semua badan Jungkook." Macam mana suami saya doc?" Tanya Yein."suami awak kemungkinan tidak makan beberapa hari dan dia perlu berehat" balas doktor "and 1 lagi doc bila saya dapat balik?"tanya Yein sekali lagi." Lusa awak dah dapat balik"balas doktor. Doktor terus keluar dari bilik Yein.

sorry klau lambat dan boring sebab auhtor dah tak ade idea. Nntikan chapter 11 okay ^-^

My Love In Your Heart (Yein&Jungkook)Where stories live. Discover now