Z pohledu koně
Jmenuji se Tara a jsem Anglický plnokrevník. Jsem z královského rodu. Moje matka Alexis vyhrála celkem třikrát Grand Prix v parkuru. Zahynula na cvičné dráze ve vodním příkopu, kde se utopila. Byla taky výborná v chovu a tak měla mě a dalších 10 hříbat. Můj táta taky dělal parkur. Už s tím ale přestal, jelikož ho často začali bolet klouby, ale nebylo to dědičné a tak ho dali na chov. Ale já byla taky donedávna úspěšná v parkuru. Do té doby, než mě prodali někam do střední Evropy. U nového majitele jsem se sice měla dobře, ale tam mě ukradli nějací zločinci. Už 3 měsíce s nimi žiju a musím jim pomáhat s různými krádeži. Když jim nepomůžu, zbičujou mě a nedají mi v ten den najíst. První týden jsem se bouřila, ale potom jsem se přizpůsobila. Žili tu semnou i další koně. Ale ti vůbec nemluvili. Asi bych řekla, že to ani neumí. Jen stáli v boxech a tupě hleděli do rozbité a špinavé stáje. Cítím, že pomalu přicházím o rozum. Už jsem tak dlouho s žádným koněm nepokecala, že mě to připadá, jak kdybych byla na jiné planetě.
Ale najde se tu i chvíle, které jsou veselé. Například to, že nám ten jeden ze zločinců nosí dobroty. Jmenuje se myslím Bob. Dneska v noci se určitě dostaví. Chci odcválat pryč. Třeba chce i on. Mohli bychom společně utéct tomu druhému, Fredymu.
ČTEŠ
My horse Tara
AdventureTento příběh je o koni jménem Tara, kterou ukradli zloději a odvedli ji do malé vesničky vysoko v horách. Holčička jménem Cassie ji jednou objeví ve staré stáji.