kanun nedir? herkesin uyması gereken kurallar. peki bu kuraları kim koyar, büyükler; bu büyükler kimm koltuk sevdalilari. Kanunlar bizden oku oku sınava gir evlen nüfusa katkıda bulun çalış ekonomiye katkıda bulun. Neden şansımızı başkalarının eline bırakıyoruz. Asıl kanun biziz ama bunu kimse farketmiyor. Bn Sedef sınır kural tanımaz başı beladan çıkmaz biriyim kendimi övmek gibi olmasın. Haksızlığa gelmem dünyada zengin fakir ayrımına oldukça sinir olurum bi robinson değilim. Çünkü zenginden çalar kendime harcadım ve tek tapancayım, yani şimdilik diyelim ilerde ne olacağı beli olmazz...
Her neyse bugün okulda öğretmenlere laf sok sok bitiremedim. Çok bilmiş gibi bize ders vermeye çalışan ama asıl dersi bn onlara verdim. Babam memurr 4 kardeşiz bi abim var piskopaaatt şizofren ama zeki ve yakışıklı o adana da antrenörlük okuyor. Bi erkek kardeşim var ama görseniz bende büyük gösteriyor bi boy var maşallah oda lise üç ve bende lise son bir tanede bebek var hiç çekilmiyor bazen. Abimin burda arkadaşları çok hepsi bi korumacı ama bn yemem bunları kardeş ayağına ne yavsayanlar oldu... asansöre bindim bizim kata gelince indim kapıyı çaldım sayın anam açtı kapıyı biz onla kanka gibiyiz. 'Hoşgeldin' güler yüzle 'sa ol beybisi ufaklık nerde Braz seveyim' herzamanki umursamaz tavrımla. ' içerde altini da değiştirirsin' iiiyyykkkk.... devamı kalsn bence sonra yemeğimi yiyip Braz ali ile ugrasip ders çalışmaya başladım sonrada sızdımm.Bugün cumartesi bn baba parası yemem haram para yiyorda sayılmam sonuçta devlet en alp devlete geri harcıyorum no sıkıntı. Sabah erken çantamı alp evden çıktım bugün nerde takılsam genelde bizim semte uzaklara giderim kos koca ankara yokmu bana yer abi de burda de il o öğrenince hep kızardı babama söyleyeceğim diye tehdit eder bide.. otobüse binip evden uzaklaştım bi kafenin önünde soluğu aldım. İçeri girince bi masa de bilardo oynayan guruba takldı gözüm. zengin piclerine benziyorlardı. Yanlarına yaklaştım 'selam' 3 erkek ve bi kız vardı. Kız öldürecek erkekler azimin içine girecek gibi bakıyordu. Kız elini birinin omuzuna atmıştı oruspu kapmış taş gibi çocuğu. O oyununa devam etti bana kaldı ikisi. ' ne vardı güzelim' biraz daha yaklaşarak 'oynaya bilirmiyim' dedim çakma sevecen tavırla kız hemen gözlerini devirdi by meteor yine bana dönerek iyice süzdü ve ukala bi gülüş atıp oyuna döndü diğer ikisi beni oyuna davet etti. Bn topları deliğe koydukca meteor sinirlenmeye başladı bende eğlenmeye. cüzdanlari oldukça kabarıktı vayyy canına Braz daha kaynaşmaya başladım. Meteor bey yanındaki kızla ilgileniyordu bi fırsat bulup cüzdanlari kapmalyim. Ama nasl hadiiiii......
bulduuumm çok eğlenecez çoook........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANUNSUZLAR
Randomkanun nedir? herkesin uyması gereken kurallar. peki bu kuraları kim koyar, büyükler; bu büyükler kimm koltuk sevdalilari. Kanunlar bizden oku oku sınava gir evlen nüfusa katkıda bulun çalış ekonomiye katkıda bulun. Neden şansımızı başkalarının eline...