Ik zit in een busje. Ik weet niet hoe ik hier kom. Ik kan me nog iet vaag herrinderen over een tinder date, restaurant het zwaantje, de reis er naar toe. Ik weet niet meer of die uberhaupt nog is op komen dagen. Vast niet, ik ben niet mooi ookal noemen de mensen in de wattpadd groep me dat steeds. Het enige moment dat ik me sexy voel is als ik mijn pet op heb. Ik hoor iets. Het was de auto deur en ik hoor de auto starten. We beginnen langzaam te rijden. Ik weet niet waar ik ben, het is hier pikkedonker maar mijn ogen raken langzaam gewend. Ik bedenk nu allemaal gezichten bij het mens dat voorin zit. Misschien is het wel geen mens... Nee Hannah, snap out of it. We moeten realistisch zijn. Wie weet hb k wel gewoon mijn hoofd gestoten en brengt iemand me naar het ziekenhuis. Misschien is het wel Thomas, ik was zijn zusje overal. Ik mag zijn nieuwe vriendin wel. Shairon en ik hebben veel gemeen. Ik wou dat ik ook ooit een vriendje kreeg zoals Thomas. Ik snort als een vaker (zoals ik wel vaker doe als ik moet lachen) omdat iedereen weet dat dat niet gaat gebeuren. Na een halfuur hobbelen over verkeers drempels schiet de klep van het busje open. Er valt een groot licht op me en ik ben bijna blind. Ik zie bijna nooit licht normaal, want ik hou teveel van mijn series. Ik duw mijn blonde lokken uit mijn ogen en probeer te staan. "Au!" Mompel ik nadat ik ben gevallen omdat mijn been slaapt. Ik probeer hem wakker te krijge en dat lukt. Ik sta op en kijk naar de kleur van het busje, zwart. Niemand die ik ken heeft een zwart busje. Ik neem rustig mijn opties door. Na een lange tijd besluit ik het te doen. Ik ga het busje uit springen. Ik bedoel, in series doen ze het zovaak. Zo moeilijk kan het niet zijn. Ik spring en de bomen en bosjes rollen voorbij. "AU! DAT DEED ECHT PIJN!" Roep ik uit. Ja, het is dus wel moeilijk. Ik kijk om naar het busje om te kijken of hij me volgt, wat het niet doet. "Mooi." Zucht ik half. Ik kijk op de borden om te kijken waar we zijn. Ik herken niet een plaatsnaam. Ik zie wel een tankstation in de verte en besluit om daar heen te huppelen, omdat mijn been heel veel pijn doet. 'Bij het tankstation heb ik het meeste kans op een telefoon.' Dacht ik bij mezelf. Als ik er bijna ben hoor ik een hoog geluid van piepende banden achter me. Het was het busje.
Dat was alles, waarschijnlijk word het niks meer, maar mensen zeiden dat ik dit moest publiceren. Ik deed eigenlijk gewoon sweet fa maar nou en. Ok dat was het, baiiii<3
Voor: SleepyxClifford, GoldenGhost_, SecretlyIrwin, AshiexGirlx, xFloorrx, 5UnicornsOfSummer, That_Freakx, fcliffordm, PinguinMaddy, littlexHemmox, 5sos1DFamilys.