Μείναμε λίγα λεπτά κοιτάζοντας ο ένας τον άλλον. Πλησίασε να με φιλήσει και ξαφνικά ακούστηκε η πόρτα του σπιτιού να ανοίγει, τραβηχτηκαμε μακριά και λίγα δευτερόλεπτα αργότερα μπήκε ο πατέρας μου στην κουζίνα .
《Γειά σου Emma, δεν ήξερα ότι έχεις παρέα》είπε ο πατέρας μου και τον κοιτούσα.
《Εμ αυτός είναι ο Harry έχουμε μαζί μια εργασία για το σχολείο》είπα και έδειξα προς τον Harry
《Γειά σας》 είπε ο Harry και έδωσε το χέρι του στον μπαμπά μου .
《Χαρηκα》 απαντάει ο μπαμπάς μου 《Γλυκιά μου θα φύγω και θα γυρίσω το βράδυ》 είπε ο μπαμπάς μου, έγνεψα και έφυγε πάλι. Όταν έφυγε ο μπαμπάς μου έστρωσα το τραπέζι και σέρβιρα το φαγητό, κατά την διάρκεια του φαγητού δεν μιλήσαμε καθόλου. Όταν φάγαμε μάζεψα και έπλυνα τα πιάτα ενώ ο Harry με παρακολουθούσε από την άλλη άκρη της κουζίνας.
《Θα πάμε πάνω στο δωμάτιο μου να συνεχίσουμε την εργασια》λέω στον Harry και αυτός γνέφει και με ακολουθεί στις σκάλες.
Μπαίνουμε στο δωμάτιο και εγώ ανοίγω το λάπτοπ ενώ αυτός καθόταν στο κρεβάτι και έπαιζε με τα χέρια του. 《Θα βρω εγώ τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε》του αναφέρω και δεν έδωσε καμία σημασία.
Με πήρε δύο ώρες να βρω πληροφορίες και να γράψω την εργασία αφού ο Harry δεν με βοήθησε καθόλου. 《Τελειωσ-.》πήγα να πω ενώ γύρισα να κοιτάξω τον Harry. O Harry κοιμόταν και ήταν τόσο όμορφος που δεν μπορούσα να μην τον κοιτάζω, είχε πάρει αγκαλιά το ένα μαξιλάρι και μερικές από τις μπούκλες του είχαν πέσει μπροστά στο πρόσωπο του, το στόμα του ήταν ελαφρώς ανοιχτό και η αναπνοή του ακουγόταν ελάχιστα. Λίγα λεπτά αργότερα αποφασίζω να τον ξυπνήσω αφού η ώρα είχε πάει 10 και έπρεπε να ετοιμαστώ για την επόμενη μέρα.
《Harry;》ψιθύρισα και κάθησα στο κρεβάτι ακριβώς δίπλα του καθώς τον σκουντιξα ελαφρά στο χέρι, πριν προλάβω να πω κάτι άλλο με τράβηξε και τύλιξε τα χέρια του γύρω από το σώμα μου τραβώντας με κοντά του.
《Harry》ξανά ψιθύρισα όμως το κράτημα του έγινε πιο δυνατό και ένιωθα την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά από τον τρόπο που κοιμόταν και με κρατούσε.
Λίγη ώρα αργότερα σταμάτησα να προσπαθώ να φύγω από την αγκαλιά του και έμεινα ξαπλωμένη τόσο κοντά του που τα μέτωπα μας σχεδόν ακουμπούσαν, ξαφνικά ο Harry ανοίγει τα μάτια του και κοίταξε μέσα στα δικά μου, με τράβηξε πιο κοντά του μέχρι να ακουμπήσουν οι μύτες μας και με φίλησε. Όταν με φίλησε ένιωθα ότι θα σπάσει η καρδιά μου και ανατριχιαζα σε κάθε άγγιγμα του την ώρα που με φιλούσε, ήταν το πιο όμορφο φιλί που μου έχουν δώσει. Όταν σταματάμε το φιλί ο Ηarry με κοίταξε μέσα στα μάτια και μου χαμογέλασε μέχρι να γίνουν εμφανή τα λακακια του.