Bu iki salağın iyice dibi düştü. Biri mehmet diğeri yağız dı adı, iki erkeğin arasında kalmıştım neyse katlanacaz artık. 'Ee başbaşa kalacağımız bi yerlere gidelimi' hmmmmm çapkınn mehmet hemen araya girdi ' hop dedik bizde varız' offfffff çok sıkıldım 'hadi bi bara gidelim' bu teklifimden oldukça memnun kaldılar. Yağız meteora seslenerek ' uygar biz bara geçiyoruz geleceksiniz' demek uygarrrr ismi meteorda iydi yaa başını onaylaynca bugün para basa cam anladm ahaha. Bara geçtikten sonra oturmaya başladık Bi iki saat oturunca bizim salaklar içkiden iyice kıvama gelmişlerdi. Nekadar ısrar etselerde içki içmediğime ikna etim kendilerini. Bunlar yavaş yavaş Hem yavşayip hemde sızmaya başladılar. Ben sarılma bahanesiyle üstlerinde ne var ne yok çantaya boşlatm bizim meteor kapmış kızları ohh keyf. Sarhoş gibi davranıp arkasından sarıldım. Meteor şok 'ne yapıyorsun kızım' iyi rol yaparım ama bu öyle bi bağrnca bi tırstım ha ama vaz geçmek yok 'yaa hadi dans edelimm' elinden tutup ayağıya kaldırdım beni eliyle bi itti var ya normalde olsa azına s.. 'yürü git işine' ben rahat dururmuyum valla tekrar bi sarıldım 'ya ne kzıyon hadi dans eğlence' elimi arka cebinden cüzdana atım kiiii o.ç tutu elimi 'biz kaçın kurasıyız kızım yemezlerr' hemen cidileştim pis pis baktım sonra yapıştırdım tekmeyi çantamı alıp kaçmaya çalştım kalabalığın arasında. O ise arkamdan bağrdı 'lan yakalayın kaçmasın' bn var gücümle koşmaya çalıştım bardan çıkar çıkmaz kendimi cadeye atım arabaların arasından koşarak karşıya geçtim şimdi ne b*k yicem. Var gücümle koşmaya çalştım hassssiktir halen peşimdeler bide silahlı allahım kurtulayim bunlarda bidaha yapmicam valla nolur kurtar beni tövbe bi daha yapmicam. 'Ulan oruspu seni elime bi geçireyim' havaya ateş edince iyice tırstim kalabalığa hemen karıştm var gücümle koşmaya başladım hemen bi ara sokağa girdim. Bi sokaktan girdim diğerinden çktim. Bi otobüs görünce hem e icene atladım otobustekiler şaşkın şaşkın Bana bakıyordu sanki ne olmuş ala ala. Nefesimi düzene sokarak arkalarda cam kenarından uzak bi yere oturdum otobüs te hemen hareket eti..
Saat epeyce geç olmuştu hemen odama gidip çantamı yatağin altına sakladım. Bişi olmış gibi gidip yemeğimi yedim tv izledim saat geç olunca da bn uyuyorum diyip odama gittim kapıyı kilitledim yatağın altından çantayı çıkardım iki salağınkiyele idare edecez artık. Ohaaa birinkinden 800 diğerinden 1250 tele ckti bu beni en az bi hafta idare eder ve birsürü kart felan vardı ilk iş bu kredi karlarını ve cüzdanlari yakmak. Cüzdanlari incelerken bi foto çıktı birininkinden orta yaşlarda bi adamdı. Arkasında işini bitir yazıyordu. Ne yani bu ne demek oluyordu peşine verirken ellerindeki silahlar infaz kararları bunlar ne böyle çete felanmı. Aman neyse bana ne ben keyfime ve paralarima bakarim. Yarın ilk iş kankamıda yanıma alarak gezip tozmak artk uyuma zıbarma vakti şimdi okadar şey yaşadın nasıl uyuya biliyon diyorsunuzdur ama bn alıştm. Hiç bir kurbanım beni bulamadı bu güne kadar onlar mi bulacak pehhhh......***************
Sabah herzamanki gibi erken kalktım kakim zeynoyu aradım her zamanki kafede buluşacaktık. Evden ckip bizim mekana gittim. Zeynoya dün olanları anlatım hemen bi nasihat yapma etme parasını yiyince sesi ckmiyor sürtük. Oda kendi çapında ufak tefek var yaptığı işler. Beraber bi avm ye gittik önce karnımızı doyurduk sonra mağazaların vitrinlerini gezerken gözüm birden birine takldi kahretsin bu o cüzdanda fotosu ckan adam. Bunu öldüreceklerdi bu adam burdaysa dün kazık atiklarimda burdadir. ' zeyno bittik kızım bittik' il kez korktugumu gisetim 'ne oldu lan' hemen hızlanmaya başladım saçımla yüzümü saklamaya çalıştım ' lan olum bak şu adamı görüyon, o cüzdanda fotosu ckan adam idam karı verilen' otoparktan kaçacaktik en iyisi ' e ne olmuş sedo' ' ne ne olmuş piç bu adam dün kazikladiğim adamlar öldür miceklermiydi e bu burdaysa dünkü adamlarda burda' herşey bir birine girdi lan. Adımalrımızı dikat çekmeden ve hızlı hızlı atıyorduk Birden yerimde buz kesildim uygar la göz göze geldik....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANUNSUZLAR
Randomkanun nedir? herkesin uyması gereken kurallar. peki bu kuraları kim koyar, büyükler; bu büyükler kimm koltuk sevdalilari. Kanunlar bizden oku oku sınava gir evlen nüfusa katkıda bulun çalış ekonomiye katkıda bulun. Neden şansımızı başkalarının eline...