Gamze Aydeniz

337 27 3
                                    

MissBollywood

Gamze ablam ile muhteşem bir röportaj yaptım, keyifli okumalar. 😀😀😀

- Öncelikle röportajı kabul ettiğin için çok teşekkür ederim. Klasik bir soruyla başlayayım, nasıl yazmaya başladın?

Gamze: Yazmaya ortaokul zamanlarında başladım ben. İlk hikayeme tam olarak 7. sınıfta başladım sanırım. Çok uzun zaman olduğu için detayları net hatırlamıyorum. Sadece aklıma bir kurgu geldiğini, nasıl yazacağımı bilmememe rağmen onu yazmam gerektiğini hissettiğimi hatırlıyorum. Sonrasından buraya kadar da geldi işte. ^^

- Kitap yazarken seni etkileyen bir şey var mi?

Gamze: Yazarken genellikle kendi kafamda oluşturduğum ortamda hissediyorum kendimi, zaten tamamen içine girebildiğim zaman yazabiliyorum. O an o hisler etkiliyor beni. Bir de kulağımda en sevdiğim şarkı çalıyorsa genel olarak o ambiyanstan etkileniyorum.

-Ruh halini kitaba yansıtıyor musun?

Gamze: E

lbette, çoğu zaman. İster istemez oluyor o dediğin. Ne kadar eğlenceli bir sahne yazarsanız yazın eğer modunuz düşükse illa ki anlaşılıyor ya da yazamıyorsunuz. Aynı şey tam tersi bir durumda da geçerli.

- K

itap yazarken dikkat ettiğin bir şeyler var mı?

Gamze: G

enellikle yazıma , kurgunun dengesine ve gerçekliğine, imlaya dikkat ediyorum. Bunların dışında pek ilgimi dağıtmıyorum.

- Kitaplarının bu kadar sevilmesinin nedeni sence ne? Buna bende cevap vermek istiyorum bir okuyucun olarak. Biz genellikle bizimle ilgilenen yazarları çok seviyoruz ve sen bizimle o kadar çok ilgileniyorsun ki seni de kitaplarını da sevmemek imkansız imkansız oluyor. :-) :-)

Gamze: İlgilenmek değil ki bu aşkım, ben sizi gerçekten çok seviyorum. Buralarda yeni değilim, senelerdir insanlarla iletişim içindeyim ve fark etmişsinizdir ki zamanım oldukça hepinizle en az bir kere konuşmuşluğum vardır. Bunun dışında ben genelde kitaplarımdaki gerçekçiliğe güvenirim. Merak duygusu hep vardır çünkü esas konu hep gizem-sır türüne dayalıdır. Tamam, belirli bir kesim çılgın gençlik hikayelerini çok seviyor ama bazıları da gerçekten sağlam bir kurgusu olan romanlar okumayı seviyor. Bazıları da ikisini birden. Ben iki tarafa da hitap ettiğime inanıyorum.

- Okumaktan hoşlandığın Türk Edebiyatı ve Dünya yazarları hangileri? Kütüphanenin bir kısmını görmüştüm seni etkileyen yazarları merak ediyorum. :-) :-) :-) 

Gamze: Eğer hatırlıyorsun bu konuda karışık bir kitaplığım var çünkü elimden geldiğinde her türden kitapları okumaya çalışıyorum ve seviyorum. Sabahattin Ali, Nazan Bekiroğlu, Hakan Günday okumayı seviyorum Türk Edebiyatı olarak. Dünya ise tamamen karışık. Tarihi aşk romanları olarak Julie Garwood, Judith McNaught, Brenda Joyce favorilerim. Genel olarak ise en sevdiğim türü yazan yazar Nicholas Sparks. Bayılıyorum adam yahu. Yazdıkları, yazdıklarının sinema uyarlaması vs tamamen idolüm bu konuda.

- Arkadaş Alanını anlatır mısın biraz, nasıl yazmaya başladın?

Gamze: Arkadaş Alanı tamamen eğlenmek ve eğlendirmek için yazmaya başladığım bir hikaye. Aydeniz Döngüsü 1-2 ve Cüratkar Yakut konu ve kurgu itibariyle biraz ağır. Arkadaş Alanı hem benim hem de okurlarımın eğlenmesi için var.

- Gözlemlediğim kadarıyla sürekli bölüm yazıyorsun Aydeniz Döngüsü 2, Cüretkar Yakut ve Arkadaş Alanı'na senin bu hızını çok seviyorum ve yazma isteğinin nereden geldiğini merak ediyorum :-) :-)

Gamze: Ben de bilmiyorum ama seviyorum ya. Belirli bir nedeni var mı yok mu bir şey söylemem zor ama şimdiye kadar hayatımda çok şey değişti. İyi de gitti kötü de ama sadece yazıyor oluşum değişmedi. Bir de paylaşınca bana geri dönüşü çok güzel, o da bu süreci hızlandırıyor.

- Aydeniz Döngüsü için gelen ilk teklifte ne hisstettin :-)

Gamze: Nasıl tarif edilir ki şimdi? İlk teklif her zaman en özeli olacak. Güç verdi bana. Devam etmem gerektiğini söyledi o teklif. En azından hedefim için doğru yolda olduğumu gösterdi.

- Neden bu kadar doğal olduğunu soruyorlar :-) :-) :-) :-)

Gamze: Yani kendim gibiyim, bu konuda pek bir şey yapmıyorum :D

- Gelecek imza günlerini merak ediyorum ve Izmir'e gelecek misin imza için?

Gamze:Hiç belli değil. Bu soruyu bana değil Epsilon'a sormanız gerekiyor. Ama inan çok fazla istiyorum İzmir'e gitmek.

- İnşAllah bekliyorum Izmir'e :-) Son olarak yeni yazarlara söylemek istediklerin, tavsiyelerin var mı?

Gamze: Hep söylerim, özgün ve istikrarlı olun yeter. Sevdiğiniz için yapıyorsanız yazmak güzeldir. Ama başka hedefleriniz varsa işkenceye dönüşebilir, aman dikkat.

- Vakit ayırdığın için çok teşekkür ederim. Hikayerinde ve hayatında başarılar dilerim. :-) :-)

Gamze: Çok teşekkür ederim kuzum, çok keyif aldım. <3

Wattpad Dedikoduları RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin