ZERO

4.3K 484 61
                                    

>>>>>>>>>ZERO<<<<<<<<<<

HunHan Yaoi Mini FanFiction .👬
Based on short movie .🎬
Written By ExoLKaiotic .🙆

Chapter { 1 }
••••••••••••••••
••••••••••••••••

ပ်င္းရိျငီးေငြ႔ဖြယ္ေကာင္းလြန္းလွေသာ ေဆာင္းရာသီေနွာင္းပိုင္းရဲ႕ ေန႔လည္ခင္း စာသင္ခ်ိန္တစ္ခုမွာ .....

ကင္မ္ခ်ီသံခပ္ဝဲဝဲနဲ႔ အဂၤလိပ္စာတစ္ပုဒ္ကို အားျကိဳးမာန္တက္ ရွင္းျပေနရွာေသာ ကိုရီးယားလူမ်ိဳး ဆရာရဲ႕ေက်းဇူးေျကာင့္ စာလိုက္နားေထာင္ေသာသူထက္ သီခ်င္းနားေထာင္ေနသူ အလွျပင္ေနေသာသူ စကားမ်ားေနျကေသာသူမ်ား ျဖင့္ အတန္းခ်ိန္ကား အားရစရာေကာင္းလြန္းေနလွပါတယ္ .....

ထိုကဲ့သို႔ မိမိကိုယ္ပိုင္လြတ္လပ္ခြင့္ကို အျပည့္အဝအသံုးခ်ေနေသာ ေက်ာင္းသားမ်ားထဲတြင္ Oh Sehun နွင့္ Luhan လဲ အပါအဝင္ျဖစ္ပါတယ္ .... သို႔ေသာ္ သူတို႔နွစ္ဦးကေတာ့ တျခားသူမ်ားကဲ့သို႔ စကားမ်ား သီခ်င္းနားေထာင္ ေနတာမ်ိဳးမဟုတ္ပဲ တစ္ေယာက္မ်က္နွာ တစ္ေယာက္ျကည့္ရင္း ျကည္နူးေဝျဖာ စိတ္ခ်မ္းသာေနျကတာပဲျဖစ္ပါတယ္ ......

အထက္တန္းေနာက္ဆံုးနွစ္ စာသင္ခန္း ( D 101 ) ရဲ႕ နာမည္ျကီး စံုတြဲလို႔လဲ သူတို႔နွစ္ေယာက္ကို သတ္မွတ္ထားျကပါတယ္ ... ဟုတ္ပါတယ္ သူတို႔အတြဲကို မသိတဲ့သူဆိုတာ ေက်ာင္းမွာ ခပ္ရွားရွားပါပဲ ...

ေက်ာင္းဂုဏ္ေဆာင္ ရုပ္ေခ်ာ သေဘာေကာင္းလြန္းလွပီး ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူမ်ားျကားမွာ ေရပန္းစားလြန္းလွတဲ့ Luhan က Oh Sehun ဆိုတဲ့ ေကာင္ေလးနဲ႔ နဖူးစာ ရြာလည္ပီး ခ်စ္သူေတြျဖစ္သြားပီးတည္းက ေန႔ခ်င္းညခ်င္း ဒီစံုတြဲဟာ လူေျပာသူေျပာမ်ားလွတဲ့ သတင္းတစ္ပုဒ္ျဖစ္သြားခဲ့ပါတယ္ ....

Luhan ရဲ႕ဂုဏ္သတင္းေျကာင့္ နာမည္ျကီးတယ္ ဆိုတာထက္ luhan ေရြးခ်ယ္လိုက္တဲ့ Oh Sehun ေျကာင့္ပိုပီး စိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းတဲ့ အခ်စ္ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္ျဖစ္လာခဲ့တာပါ ...
ဒါဆို Oh Sehun က ဘာေတြမ်ားထူးျခားေနလို႔ပါလဲ .....

ဟုတ္ကဲ့ Oh Sehun ဆိုတာ ဒီလို ေကာင္ေလးပါ........

"" Oh Sehun မင္းတို႔ မ်က္နွာခ်င္း မိတၱဴကူးေနတာ ခနရပ္ပီး ငါေမးတာကို ေျဖပါအုန္း ""

ZEROWhere stories live. Discover now