Kris'in SM'den ayrılma sebepleri

4.2K 69 14
                                    

150731 WU YI FAN STUDIO WEIBO GÜNCELLEMESI

31 Temmuz 2015 tarihinde Kore eğlence şirketi SM, Wu Yi Fan'ın şirket ile yaptığı sözleşmeyi ihlal ettiğini savunmuştur.

Bu yüzden Wu Yi Fan'ın stüdyosu şu açıklamalarda bulundu:

" 15 Ocak 2008 tarihinde, Wu Yi Fan hayallerini gerçekleştirmek adına bir kariyer başlatmak için yabancı bir ülkedeki bu şirkete geldi. SM ile uzun süreli bir sözleşme imzaladıktan sonra şirket onunla ilgili ilk planlarını erteledi. Sonrasında Wu Yi Fan 2012 yılında çıkış yaptı. Ocak 2013 yılında Wu Yi Fan'ın çok fazla pratik yaptığı kayıt bölümleri aniden kaldırıldı ve yetkili kişilere sorulduğunda iptal edildiği keşfedildi. SM kendisine şiddetle birkaç ay boyunca EXO'dan uzaklaşmasını talep etti. Sonunda birçok çabanın ardından gruba geri dönmeyi başardı ama onca adaletsizliği, zulmü ve birçok sınırlandırmayı izlemek zorunda kaldı. Geri döndüğünde yöneticiler tarafından ayrımcılığa tutulması, uzun süreli ve mantıksız çalışmalara tabi tutulması onun sağlığını son derece etkiledi. Temmuz 2013 tarihinde Miyokardit belirtileri ile Çin'e dönmüş ve kendisine sunulan yoğun tempoya ayak uydurmak için enjeksiyon ve intravenöz damlaları kullanmıştır. Bu duruma rağmen SM şirketi, Wu Yi Fan'ın iyileşme süreci için herhangi bir program düzenlemesinde bulunmamıştır. Aynı zamanda SM, onun mevcut olan kişisel gelişiminin önüne geçmiş, adaletsiz gelir dağıtımı ile Wu Yi Fan'ın kişisel güvenini kaybetmiştir.

Yukarıda öne sürülen ve düzeltilmeyen nedenler ile Wu Yi Fan, SM ile sözleşmesinin geçersiz olduğu dönemde 15 Mayıs 2014 tarihinde Seul Merkez Bölge Mahkemesine dava açmaktan başka çaresi yoktu. SM bununla birlikte Kore dışında " Özel Yönetim Hakları"nı emanet etmiştir. Yukarıdaki nedenlerin adil ve geçerli olduğuna inanıyoruz. Ancak 1 yıl süren arabulucuğua rağmen SM, sözleşmenin feshine dair olan arabuluculuğu kabul etmedi. Wu Yi Fan'ın kişisel programını ve dinlenme sürecini engellemek adına dava sürecini uzatmakta ve eğlence sektöründeki çalışmalarına devam etmektedir.

Wu Yi Fan'ın , gelişiminde kendisine her yolda yardımcı olan SM şirketine minnettarlığı devam etmektedir. Bundan böyle gelecekteki işlemlerin uygun olarak yürütülmesini, Seul Merkez Bölgesi Mahkemesinin kararını kabul etmeye istekli olmalarını ve sonrasında davayı makul kararlar ile sonlandırmış olmayı umuyoruz.

Aynı zamanda Wu Yi Fan'ın adının geçtiği yasal davalar için Çin'de ve Kore'de profesyonel bir avukat ekibi kurduk ve kendisi Çin'deki planlanmış olan çeşitli taahhütlerine devam edecektir. Mahkeme nihai bir karara varmadan önce Wu Yi Fan ve SM ile olan sözleşmesi hakkındaki cevaplar kendisi veya stüdyosu değil avukatları tarafından verilecektir. "

WU Yİ FAN STÜDYO

Wu Yi Fan stüdyosu kesin bir dil ile Wu Yi Fan'ın SM tarafından kötü muamele gördüğü için sağlık sorunları yaşadığını belirtmiştir.

28 MAYIS 2014 SİNA MAKALESİ:

MayGreen_Bb adlı Weibo kullanıcısı Wu Yi Fan'ı hastanede gördüğü fotoğrafları paylaştı. Fu Wai Hastanesi Kalp ve Damar Hastalıklarını önleme ve araştırma konusunda uzman bir hastane.

16 MAYIS 2014 SİNA PAYLAŞIMI:

Wu Yi Fan'ın Guangzhou'daki sağlık raporunda yüksek derecede Miyokardit riski taşıdığı görülmüştür.


2 ŞUBAT 2014 Chen Qian CQchenqian Weibo Güncellemesi: ( Yi Fan'ın Arkadaşı)

" Çok yakında, herkes kendi hayallerini sürdürmek için farklı yollara gidecek, bir araya geldiğimiz bu kısa sürede okul yıllarımıza döndüğümüzü hissettim. Basit ve mutlu... Biz kardeşler arasında söylenecek pek bir şey yok, yalnızca çalışırken vücuduna iyi bakmanı umuyorum. Sağlığının asla böyle olacağını düşünmezdim. Artık yorgun olma, senin için dua edeceğim. İyi dinlen."


EXOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin