Mesaj 108

586 38 1
                                    


Suho : Kyungsoo ve Jongin bizimle yurda gelmeliydiniz!

Kyungsoo : Teşekkür ederim hyung ama ben evde rahatım.

Kai: Bende teşekkür ederim hyung. Eşimin yanına gitsem iyi olur.

Kyungsoo : Daha ikimizin adını yanyana getirmeyin dediğin günleri unutmadım.

Yeol :Siz daha barışmadınız mı ?

Kai: Şifreyi bulmadan beni içeri almayacak ve doğal olarak barışmamız oluyoruz ... Ve biraz zorlanacağımda kesin ...

.......

Kai evlerinin kapısının önünde yine sabahlayacaktı .Kyungsoo , o görmeden şifreyi girmiş ve onu kapının önünde bırakmıştı içeri almam . Ama Kyungsoo içeri girdiğinde içerden gelen buram buram sevdiği adamın kokusu onu zorluyordu. ' Çocuğumun babasına biraz yardım etmeliyim diye düşündü ' biricik sevgili eşine götürmek için büyük bir minder , battaniye hazırladı. Büyük tepsiye Jongin'in sevdiği yiyeceklerden ve 2 şaşal su koydu . Kapıyı açtığında sevgilisini gördü .

Yerde bağdaş kurmuş , yüzünü iki elinin arasına almış yere bakıyordu. Kyungsoo kalın minderi yere koydu. Battaniyeyide onun üstüne bıraktı. Tepsiyide onların üstüne indirdi. Oda Jongin'in boy seviyesine inmek için onun önünde diz çöktü.

-Jongin-shii hâlâ hatırlamıyor musun ?

-İp ucu , bu bir ipucu değil mi sevgilimm !!!

-Jongin-shii eskiden sen bana ne diye seslenirdin ? Yani küçükken !

-Ahh ben ... şey hatırlamıyorum.

- Bunu bulursan girebilirsin Jongin.

Kyungsoo, Jongin'i saçlarından öpüp tekrar içeri girdi. Bugün tüm vücudu ağrımıştı. Hatta stresten karnı kasılıp durmuştu. Bebeğin sağlığını fazla önemsiyordu. O yüzden şuanda uzanıp uyumalı ve miniğini biraz dinlendirmeliydi...

Jongin, Kyungsoo'nun getirdiklerine gülümsedi minderi tam şifrenin önüne koydu. Battaniyeyi bacaklarına örttü. Tepsideki pilavı alıp yemeye başladı. Bir yandan kendi kendine konuşuyordu.

-Küçükken ona seslenirdim. Abisi çok kızardı. Ama ne diye seslenirdim ?

Birden Jongin'in aklına görüntüler inmeye başladı.

Geriye doğru....

Jongin 13, Kyungsoo 12...

-Hey Kyung Min , yanında ki bir tam bir ..... benziyor . Ten rengine de bak bembeyaz ... Ahh ama onu ilk kez buralarda görüyorum. Burada mı oturuyor?

-Ahh Jongin, o benim kardeşim Kyung Soo biliyorsun annem ve babam ayrı oda, babamda kalıyordu . Ama babam evlenince bizimle kalmaya karar verdi.

Kyungsoo utangaçca büyüğün önünde eğildi . Jongin bu minik çocuğun hareketlerini , mimiklerini çok sevmişti. Heleki bembeyaz tenini ...

-B-en Ky-ungsoo.

-Bende Jongin. Sen gerçekten çok güzelsin ...

..........

Jongin kararlıca kalktı. Parmaklarını uzatıp yeşil ışıkları olan düğmelere bastı ve şifreyi girdi. Kapıdan açılma sesi geldiğinde Jongin gülümsedi. Kapının önündeki eşyaları evin içine taşıdı. Kyungsoo salonda veya mutfakta değildi. Jongin'de hızlıca odalarına gitti Kyungsoo yatakta jyüz üstü uyuyordu . Jongin onun güzel ensesini ve sırtının üst kısmını gördü. Hızlıca yorganı kaldırdı ve yatağın içine sokuldu. Kyungsoo'nun üzerinde tşörtü yoktu. Jongin'in gülümsemesi büyüdü. Dudaklarını Kyungsoo'nun ensesine değdirmeye ve öpmeye başladı. Kyungsoo gülümsedi ve mırıltı halinde konuştu.

''AHH demek sonunda buldun. ''

''Evet ben cidden çok salağım ''

''Bencede sevgilim çok salaksın .''

Eskiden Jongin, Kyungsoo'ya hep Meleğim derdi. Kyungsoo'nun çok hoşuna gitsede abisi bu duruma hep çok kızardı. Hatta bir gün ....

''Kyungsoo kanatların keşke gerçekten olsa o zaman tam benim istediğim gibi bir melek olurdun'' demişti ..

Jongin eski anıları düşününce gülümsedi. Şifre Meleğim 'di ...

Kyungsoo'nun arkası dönük olduğu için onu sırtından kucakladı ve ellerini iyice küçüğün beline sarıldı . Şimdi Jongin'in dudağı büyük kanat dövmesinin sağ üst köşesindeydi. Minik bir öpücüğü kanadın tam üstüne kondurdu. Kafasını Kyungsoo'nun omzuna yerleştirdi.

-Seni uzun süre sonra tekrar o prova odasında gördüm . Hemen tanımıştım seni nede olsa benim ilk aşkımdın ... Sen çok yakışıklıydın tıpkı eskisi gibi ... 19 yaşlarındaydın ... O zaman karar verdim bu bir kaderdi. Ama ne yazık ki beni hatırlamıyordun. Senin meleğin olmadığımı düşündüm. O yüzden hatırlaman için ve sana lâyık bir melek olabilmek için sırtıma tam istediğin gibi kocaman kanatlar yaptırdım ... Biraz acıdı ama Baekhyun sayesinde bu zamanları atlattım.

- O biliyor muydu herşeyi ?

-En başından beri herşeyi herkez biliyordu tüm üyelerde dahil ...

- Ama numara, duvar bu yüzden mi yazdılar ?

-Evet şeyy... ben tam umutsuz vakaydım.☆KaiSoo☆ dövmesini yaptırdığım gün onlar benim için üzülmüşler ve böyle bir şey yapmışlar.Bizde bilmeden herşeyi yaşadık ve şimdi burdayız ...

-Seni seviyorum Kim Kyungsoo....

- Bende seni Kim Jongin...

Hepinizi ne kadar özledim bilemezsinizz.. Çeşitli teknik aksaklıklar yüzünden 2 gün giremedim... Ama umarım affedersiniz hepiniz öpüldünüz ...

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin