Kyungsoo ve Baekhyun'un planı olacak gibiydi. Eğer olursa çoğu beladan kurtulmuş olacaklardı. İşe yaramak zorundaydı.
Bugün akşam Chanyeol, Baekhyun, Jongin, Kyungsoo, Luhan, Kyungmin ve Sehun hep birlikte klübe gittiler. Yuvarlak masada hepsi oturmuş birbirlerini izliyordu. Baekhyun kendini öne atarak konuşmaya başladı.
-Garson bey bize 2 çilek ve muzlu smothie ,5'de bira ...
- Elin adamları ile konuşma yahu !
- Ne be sanki sevişelim dedim !
Chanyeol eğilip dudaklarını Baekhyun 'un dudaklarına kapattığında Kyungmin hariç hepsi kahkaha atmıştı. Çünkü Kyungmin, Baekhyun ve Kyungsoo'nun planı için kiralanmıştı fazlasıyla konsantre olmaya çalışıyordu.
Biraz zaman geçtikten sonra hepsinin kafası iyi olmaya başlamıştı. Tabi hala 3 zeki komplocu ayık ve gayet akılları başlarındaydı . Kyungmin karşındaki Kyungsoo'ya seslendi.
-Yahh ! Kaşar, sen biraz kaysana yan tarafa ben Lu , ile sohbet etmek istiyorum.
Kyungsoo itiraz etmedi hemen iyice Jongin'e yaklaştı ve çok sevdiği kocasının beline kollarını doladı. Jongin birazda çakır keyif olmanın etkisiyle fazla samimi bir şekilde sarılmaya karşılık verdi ve elleyini Kyungsoo'nun kalçalarının üstüne koydu. Kyungsoo sesini çıkarmadı çünkü pür dikkat Kyungmin ve Luhan'a bakan Sehun'u izliyordu. Kyungmin tüm seksiliğini kullanmaya çalışarak hareket etti ve Luhan'ın yanına oturdu.
-Lu , Kyungsoo senden çok bahsetti . Ve şuan bakıyorumda bahsettiklerinin fazlası var sende....
-Teşekkür ederim ama o kadar değil .
-Yo, hayır o kadar . Sen gerçekten çok güzelsin .
Luhan utanarak kafasını önüne eğdi. Kyungmin ise elini Luhan'ın çenesini koyup kafasını kaldırdı.
-Sessiz bir yere gidelim Luhan , Ha ne dersin ?
Herşeyden habersiz olan Luhan telaşa kapılmıştı. Elini, ayağını nereye koyacağını şaşırmıştı dokunsan ağlayacak gibiydi. Kyungsoo ve Baekhyun ise uyumuş numarası yapıyordu ama ufaktan onları izliyordu. Sehun hâlâ onlara dik dik baksada katılmıyor müdahale etmiyordu. Kyungmin , Luhan'ın kolunu tutup kaldırdı .
-Hadi gidelim Luhan .
İkisi çıkışa doğru giderken birisi Kyungmin'in yakasını tutmuş ve hızla dışarı çıkarmıştı. Luhan ise korkudan peşlerinden gitti.
-Sen KyungMin zımbırtısı ona böyle dokunamazsın .
-Ben ondan hoşlanıyorum tamam mı ? Bunun için Seul'e geldim . Aklımı başımdan alıyor. Sen bu işe karışma
Sehun kafasını geriye atıp, hızla öne doğru attı ve Kyungmin'in burunu kırdı. Kyungmin ise küfür ederek kendini Sehun'dan kurtardı.
-Ondan hoşlanamazsın beni seviyor.
-Umrumda değil , seni unutturacağıma eminim.
KyungMin , Luhan'ın elini tutarak klüpten uzaklaştırarak götürdü. Planın ilk aşaması başarılı ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesajın Var /// Texting
Фанфик•Merhaba, telefon numaranı tuvalette buldum ! ●2 salak genci düşünür müsünüz ? ● Aynı evde olan ve birbirini göremeyen körler var bu dünyada ... Başlangıç: 19.1.16