LBA #1

73 7 2
                                    

Naprawdę nie mam pojęcia czemu, po co i dlaczego, ale zostałam nominowana do LBA.

Dziękuję psubratka09 !!! :/ (Sorry za opóźnienie)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dziękuję psubratka09 !!! :/ (Sorry za opóźnienie)

Nie ma co przedłużać, zaczynajmy!



1. Kto najbardziej zachęca Cię do pisania?

Hmmmmmmm... Wyobraźmy sobie, że rzeczywiście piszę książkę.

<ONE HOUR LATER>

Nie, jednak moja wyobraźnia nie jest tak rozwinięta. Sorry :)

2. Skąd czerpiesz pomysły?

Z obejrzanych filmów, seriali, dziwnych filmików na YT, piosenek, rzeczywistych wydarzeń, książek, rozmów z przyjaciółką i bratem [tak, zdarza się], rozmyślań...

3. Podaj gatunek, w jakim piszesz swoją książkę i napisz, dlaczego akurat ten wybrałaś.

Gdybym miała napisać książkę, byłaby pewnie przygodowa, może fantasy albo coś pod thriller/kryminał. Nie wiem, po prostu lubię takie klimaty. Na pewno nie napisałabym romansu. Nie umiem! Nie nadaję się do nich :)

4. Jak często zdarza Ci się zapatrzeć w jedno miejsce i nie zwracać na nikogo uwagi, żeby w spokoju pomyśleć?

Oj często. Nawet bardzo często. Ale nie zawsze, żeby pomyśleć. Czasem gdy czytam, po prostu odcinam się od wszystkiego, wyłączam się. Ale mam na tyle podzielną uwagę, że gdy ktoś zaczyna do mnie mówić, to nawet go słucham! Taka funkcja jest bardzo przydatna, a szczególnie w szkole...

5. Twoje największe marzenie?

Ciężko powiedzieć. Zwiedzić cały świat? Robić w życiu to, co kocham, by nikt mnie w tym nie ograniczał? Wynaleźć lek na raka? Zrobić/Wynaleźć coś, co przysłuży się ludzkości? Spotkać osoby, które podziwiam? Mieć przyjaciół, którzy nigdy Cię nie opuszczą i zawsze będą Cię wspierać, choćbyś próbował się od nich odsunąć, choćbyś zrobił jakąś straszną rzecz? Żeby osoby, które mnie otaczają zawsze były szczęśliwe? Mieć nieograniczony dostęp do książek? Umieć przenosić się w czasie, by spędzić więcej czasu z osobami, których już nie ma? Umieć czytać w myślach (niektórych naprawdę trudno zrozumieć)? Mam dużo marzeń, nie da się wybrać tego jednego najważniejszego.

6. Jeśli masz jednego naleśnika, a po drugiej stronie stołu siedzi Twój brat/siostra. CO ZROBISZ?

To chyba oczywiste. Zjadam go. *naleśnika, nie brata*

7. Idziesz ulicą. Masz wybór: 1. Spotykasz idola 2. Spotykasz panią zajmującą się wykrywaniem młodych talentów (nieważne jakich)

1) Idę CHODNIKIEM. Samobójcą nie jestem. :)

Kto pyta, ten błądzi.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz