10. Bölüm #Defne Nerde?

2.4K 135 44
                                    

~~~Omerin Agzindan~~~

Her gün koltukta yat yat belim tutulmuştu. Ama bu sabah uyandigimda o agrilardan eser kalmamisti. Yavaş yavaş gözlerimi açtım ve nerede olduğumu anlamaya çalıştım. Daha uyku sersemi olduğum için etrafı bulanık görüyordum. Oturdum ve gözlerimi ovaladim. Tam ayağa kalkiyordum ki kolum biseye değdi. Dönüp baktığımda defne koltukta uyuyordu. Ama pozisyonu hiç iyi değildi. Eğer geceden beri boyleyse boynunun halini dusunemiyorum bile.

"Defne" tüm gece dizinde uyumusum kalkıp yatağına yatması için uyandırmaya çalıştım.

"Offf belim, ayy boynum Ömer boynum kıpırdamiyo çok agriyo."

"Tamam defne boynun tutulmuş. Tüm gece böyle yatarsan olacağı bu"

"Keyfimden yattım sanki ben burada omuzumda uyumustun sen rahat et diye dizime koydum basini sonra da uyandırmaya kiyamadim. Zaten hep defne suçlu, hep defne hesap verir zaten." Şimdi defnenin boyun ağrısının sebebi ben miyim kıza uyurken zarar veriyorum ne kadar değişik bi kişiliğe sahibim.

"Benim yuzumden mi oldu?"

"Evet"

"O zaman geçirmek için de masaj yapmak benim borcum olmalı bekle hemen geliyorum."

Hemen yukarı çıkıp ilk yardım çantasından kas gevşetici krem aldım ve aynı hızla defnenin yanına gittim.

"Ömer. Ne ara gittin ne ara döndün ya" yani yaklaşık 15 saniye olmuş olabilir ama elimde olsa daha hızlı olurdum.

"Boşver onu bunu da burasi mi?"

" Ahhh, evet tam da orası " kremi yavaş yavaş boynuna sürmeye başladım. Tabi masaj yaparak.

"Neyse sirkete gidelim biz ilk günden şey olmasın" bu haliyle bile şirketi düşünüyor.

" bu halinle gelme sirkete boynun daha kötü olmasın"

"Yok yok iyiyim ben masaj yaptın ya çok iyi geldi. Zaten ilk günüm çok heyecanliyim hevesim kursagimda kalmasın." 

"Bana kahvaltı hazirlarsan bi dusunebilirim."

"Oldu bil" hızlıca mutfağa gitti ben de üstümü değiştirmeye yukarı çıktım.

" Defneeee hadi" şu kızı hazırlanırken beklemekten sıkıcı hiçbirşey yok gerçekten. Bir hazırlanmaya başladı mı gelmek bilmiyor.

"Geldim geldim çok bekletmiyorum abartma" (multi)

"Sen nerden anladın? "

" Kendi kendine konustugun icin olabilir mi?" evet çok zekisin Ömer bi kızın yanında rezil olmadığın kalmıştı. Gerçi rezil de olmuştum altima isedim sanmistim o da rezil olmak sayılır.

"Sayılır sayılır hadi çıkmıyor muyuz" yine ısısından mi konuştum ben Allah beni ne etmeye

"Çıkıyoruz çıkıyoruz." derneğe kapıyı açtım ve beraber arabaya geldik defne tam kapıyı açıp öne binecekti ki

"Defne napiyosun arkaya bineceksin!"

"Aman tamam kızma ben şey olmasın diye "

"Şey olmaz dimi şükrü"

"Tabi Ömer bey"

"İyi"

Defnenin kapısını açtım

"Teşekkürler "

"Her zaman" benim de kapımı şükrü açtı. Defnenin yanına oturdum. Yol boyunca hiç konuşmadık. Sirkete geldiğimizde de arabadan inip asansöre bindik.

Kiralık AŞK MektupHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin