" Abla , abla , abla " kafama terlik fırlatıldı yataktan hızla kalkıp gözlerimi açtım " Ne var ece ya beş dakka daha duramazmısın " dedim ece benim üvey kardeşim .
Annemi 9 yıl önce kaybettim babam da evlendi doğal olarak aslında üvey abim var yane varmış kendisiyle hiç tanışmadım . Çünki cici annem babamla evlendiği için annesi ve kardeşiyle bir daha hiç konuşmamış aman neyse . Beni ilgilendirmez ne bok yerse yesin .
Ece çok tatlı bir kız onunla çok iyi anlaşıyorum bu gün yeni evime taşınıcam babama dedim ve kabul etti ayrı evde yaşayacağım.
Ben 18 yaşındayım ve biraz da çocuksu bir yüzüm var . Neyse ece beni kolumdan çekerken ona kaşlarımı çatıp " ece beni bırak ya git yat zıbar " dedim ece gülümseyerek yanıma oturdu . " bu gün senin yeni evine gidecektik eşyaları yerleştirmek için " dedi .
Çok heyecanlıydı gülümseyip yanağını öptüm "sen benden daha heyecanlısın zilli " dedim ve onu yatağıma yatırıp gıdıklamaya başladım ece gülerken konuşmaya başladı " kader abla dur altıma yapıcam burda " dedi gıdıklamayı bırakıp yüzümü ekşittim " yatağıma işeme sidikli " dedim ve gülmeye başladık .
" Ece sen şimdi çık odadan ben duşumu alayım , giyineyim sende giyin . Bu arada gel bavulumu hazırlamak için yardım et bana sonra gideriz evime " dedim heyecanlı bir şekilde ayağa kalkıp " tamam ama acele et " dedi ve odadan çıktı .
Odanın kapısını kitleyip duş aldım dolabımı açıp karşısında durdum . Hava sıcaktı siyah spor atletimi alıp giydim altıma da siyah şortumu giydim saçlarımı at kuyruğu yaptıktan sonra hafif bir makyaj yaptım ayakkabı dolabımdan sandaletlerimi alıp giydim .
Bavullarımı çıkarıp yatağımın üstüne koydum ve tam olarak 5 tane bavula anca sıktı eşyalarım tam Bavullarımı yataktan indirip kapının kenarına koydum .
Odamın kapısı çaldı " kader " dedi biri tabiki 'de cici annemdi bu . Kapıyı açtım , odama girip yatağıma oturdu ardından ben'de odanın ortasında ayakta durup ona baktım konuşmaya başlamayınca sessizliği ben bozdum " Evet ne için geldin " dedim .
O cici annem olacak kadını hiç sevmiyordum tam bir sosyete güzeli . Biz varlıklı bir aileyiz . Benim babam tabiki de bütün mirasını bana bırakmıştı yane o kadın bir zırnık bile koklayamaz babamın parasından benden habersiz .
Yaşasın kötülük ...:)
İnşallah yazdıklarımı beğenirsiniz iyi okumalar ...
Yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BODRUMDA' Kİ KARANLIK ODA ...!!!
RandomMeraba benim adım Kader . Annem 9 sene önce öldü ve babam evlendi üvey abim ve üvey kız kardeşim var . Yeni evime taşındım ama bu ev çok ürkütücü çünki gece adalardan tuhaf sesler çıkıyo korkuyo muyum yani biraz bu evde çok tuhaf şeyler oluyor. Be...