"Binin hemen."
Raizel kafasını bana çevirip ne yapması gerektiğini bilmediğini belli eder bir şekilde bakmıştı. Hemen arka kapıyı açıp onu içeri ittim ve yanına da ben bindim. Neler oluyordu bilmiyordum. Bizi nasıl bulmuşlardı ya da bizi kurtaran kadın kimdi; hiçbir fikrim yoktu.
"Sen ne yapmaya çalışıyorsun?"
Ne diyordu bu kadın? Rai korkmuştu. Ne olduğunu o da bilmiyordu. Onu kendime doğru çekip sarıldım.
"Asıl sen ne yapıyorsun ve kimsin?"
"O iyi birisi?"
Raizel kısık bir sesle söylemişti bunu. O nerden bilebilirdi ki? Kadına baktığımda dikiz aynasından Raizel'e bakıyordu. Gözlerinde özlemi, şefkati ve sevgiyi gördüm ama sanki orda bir şey daha vardı; kırgınlık ya da kızgınlık olabilir, bilemiyorum. Gözlerimiz buluştuğunda küçük bir gülümseme ile bakışlarını yola çevirdi."Bu ne demek oluyor Rai?"
Ona doğru eğilmiş ve kulağına doğru söylemiştim. Hala birbirimize sarılmış bir şekildeydik.
"Bilmiyorum Dan ama o iyi birisi. "
"Bundan eminim. Onu hissedebiliyorum. Onunla aramda bir bağ var. Seninki gibi bir bağ ama nedenini bilmiyorum?"Raizel ne demeye çalışıyordu bilmiyorum ama her şeyin çok değişeceğini biliyordum. Ona daha çok sokuldum ve kollarımı beline doladım. Öndeki arabayı çok hızlı kullanıyordu ve arkamızda iki araç daha vardı.
"Benim adım Derdekea ve yaptığım şey sizin kıçınızı kurtarmak oluyor. Bu kadar aptal olacağını düşünmemiştim ."
Bu kadın beni sinir etmeye başlıyordu.
"Ne demeye çalışıyorsun cidden anlamıyorum ve bizi nerden tanıyorsun?"
Kadını incelemeye başladığımda siyah uzun saçlı ela gözlü ve güzel kadınsı bir yüze sahip olduğunu fark etmiştim. Gözleri sanki çok tanıdık birisinin gözlerini anımsatıyordu ama kim olduğunu çıkaramamıştım.
"Sence üç ay o evde gizlendiniz diye peşinizi bırakacaklar mıydı? Kredi kartların izleniyordu. Bunu akıl etmeliydin ve ben her zaman Raizel'in gölgesi gibi onu takip ediyordum ama bugün bir şey oldu diye yanınızdan ayrılmıştım. Tabii Daniel Bey benim işimin olduğu gün alışverişe çıkmaya karar verince sizin götünüzü kurtarmak için her şeyi yarım bıraktım."
Gözlerinden resmen ateş fışkırıyordu ve sesi arabanın içinde eko yapmıştı. O kadar ürkütücü bir sese bürünmüşti ki o melek sesi; iliklerime kadar üşümüştüm ama tabii ki de bu kadın beni bastıramazdı. Bazı cevaplara ihtiyacım vardı.
"Bu ne demek oluyor Ra-"
Ani bir frenle söylediklerim yarım kalmıştı. Yanlış bir yerden dönmemizle çıkmaz bir sokağa girmişti.
"Ah keşke girmeseydim."
Kolunu yanındaki koltuğa doğru atıp kafasını arkaya çevirmiş, geri geri çıkmaya başlamıştı. Arkaya baktığımda iki arabanın yola girdiğini ve yolumuzu kestiklerini görmüştüm.
"Lanet olsun şimdi ne yapıcam? Ahhhhh..."
Ne olmuştu şimdi? Cidden bir bok anlamıyordum. Kadın bir anda çığlık atıp kafasını tutmuştu. Raizel'e baktığımda dişlerini ve yumruklarını sıktığını görmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMÜN HABERCİSİ bxb
FantasíaŞimdi, birisini düşünün. Çocukluğundan beri bir küvezin içinde uyutuluyor. Tüm ihtiyaçları burada karşılanırken, beş yılda bir yatağının değiştirilmesi için uyandırılıyor, sadece 30 dakika için. Her ne kadar uyuyor da olsa vücudunun zayıflamadığını...