Niallov pohľad:Od včerajška čo sme sa s Rose túlili spolu v jednej deke pri krbe, mám ešte stále hrejivý pocit v srdci. Hneď potom sme si šli ľahnúť, a nakoniec sme zaspali v spálni. Je asi desať hodín, a za pol hodinu pristávame.
,,Rosie... Nerobím to rád ale mala by si vstaať." posledné slovo som naschvál zaspieval, pretože viem ako neznáša slovo vstávanie. Pomrvila sa a otvorila svoje veľké nádherné oči. Vedel som že je už hore, a tak som ju pobozkal na vrch hlavy, a šiel som ku zrkadlu, kde som si nanášal gél na moje strapaté vlasy. Obzeral som sa v zrkadle, a zrazu mi na mojich nagélovaných vlasov pristál rúžový chlpatý vankúš aj s ušami. Šokovane som sa otočil, a díval som sa na rozospatú Rose, ktorá sa očividne radovala z toho, že ma trafila.
,,To...." začal som žartovným hlasom. ,,To čo bolo?"
,,Vankúš?" zasmiala sa, a hodila sa naspäť do postele. Nechápal som jej činy, nikdy ráno nebýva hyperaktívna, a ráno zvyčajne dokonca nerada žartuje.
,,Opovážiš sa to hodiť znova." zasmial som sa. Znova som si upravoval vlasy, a díval som sa do zrkadla.. Niečo vám poviem.. Dnes som so svojím účesom vôbec neni spokojný. Načahoval som sa po sprej, no zrazu ďalší vankúš vpálil do zrkadla, a následne sa odrazil do koša.
,,Vedľa." vyplazil som jazyk, a zakrútil zadkom.
,,Môj vankúš!" rozbehla sa smerom ku mne, a keď šla okolo mňa, pľasla mi po bruchu. Keď už chcela ísť naspäť do postele, schmatol s ju za zápästia, a otočil som si ju smerom k sebe. Jej krásne vlasy sa ku končekom vlnili, a jej dych mi narážal na pokožku. Chvíľu sa na mňa dívala s ustráchaným pohľadom, no potom keď pochopila že som ju chytil len zo žartu, sa začala uškŕňať.
,,Mám to chápať že ma naschvál provokuješ, alebo ma len chceš vyprovokovať?" skúsol som si spodnú peru, a čakal na jej reakciu.
,,Hmm, a aký je v tom rozdiel?" tvárila sa akože premýšľa. Odvrátila zrak, a ja som jej šprngol frčku do čela.
,,Auu, Horan!" chytila sa za čelo, a chcela mi to vrátiť, no keďže som o dosť vyšší, zachytil som jej ruku vo vzduchu, a natlačil som ju na stenu.
,,Dobre si rozmysli čo urobíš." precedil som cez zuby, no samozrejme len zo žartu.
,,Toto!" fúkla mi do tváre, a následne mi vrátila frčku, no teraz do brucha.
,,Baví ťa mi strielať frčky a rany do mojich tehličiek?" zdvihol som obočie, a vyhrnul som si tričko, aby sa jej naskytol pohľad na moje vypracované telo, a teda už spomínané tehličky. Zadívala sa mi na brucho, a ja som do nej sotil. Iba jemne do pleca...
,,Neslintaj toľko Rose."
,,Ja neslintám. A prestaň to robiť."
,,Čo? Toto?" vyhrnul som si tričko.
,,Nie. Nesácaj do mňa."
,,Aha... Ty myslíš toto..." zadíval som sa na ňu, a opäť som ju strčil. Zapotácala sa, a skoro spadla smerom k zrkadlu, keby nie mňa.. Nie, ja vôbec nie som Narcis... Pohotovo som ju zachytil, a keď už si myslela že je v bezpečí, a stála na nohách, podkopol som jej ich... Nie, nechcel som jej ublížiť a už vôbec nie provokovať ju.. Chcel som iba aby si obmotala jej krásne jemné a chudé nohy okolo môjho pása, a aby som sa konečne mohol dotknúť jej sladkých rúžovkastých pier. Myslel som že to nebude také ľahké , ale vážne to spravila. Obmotala si svoje nohy okolo môjho pásu, a smiala sa.
,,Čo ti je smiešne, prosím ťa?"
,,Mohol si povedať hneď že ma chceš pobozkať. Spravila by som to. Ale chápem, blondiaci." smiala sa naďalej, a potom sa ku mne načiahla. Chcel som jej niečo odvetiť v tom zmysle, že nech neuráža blondiakov, no namiesto toho, som ju podoprel vyššie, aby ma mohla pobozkať ľahšie, a nenamáhať sa pri tom. Konečne spojila naše pery, a ja som hneď začal spolupracovať.. Teda vlastne vždy spolupracujem. Chcel som aby pootvorila pery, a tak som jej spodnú peru jemne skúsol, a ona vedela čo má spraviť. Vlúpal som sa do jej úst jazykom, a užíval som si ten slastný pocit dotýkať sa jej jemných líc, a jej sladkých pier. Tento bozk bol asi najdlhší a najlepší aký som v živote zažil. Odtiahli sme sa, a ja som Rose spokojne položil na zem. Usmial som sa na ňu, a ona zašla do kúpeľne. Zrejme si robila zase rannú hygienu.. Ženy.. Zavre sa tam, a človek si na polhodinu myslí že je mŕtva. Započul som ako čosi strká do zásuvky a zvedavosť mi nedala a tak som otvoril dvere do kúpeľne. Stála tam len v spodnom prádle a chcela si priložiť žehličku na jej vlnité vlasy.
,,Ani sa neopováž." ozval som sa, a jej skoro vypadla žehlička z rúk.
,,Neučili ťa klopať?" vydýchla si, keď zistila že som tu len ja.
,,Učili. Ale to teraz nie je podstatné." podišiel som k nej, a zobral som jej nasilu žehličku z rúk. Odpojil som ju, a putovala do koša. Áno, do smetného koša.
,,Baví ťa mi ničiť veci? Nenosím make-up, kvôli tebe. Zoberieš mi aj žehličku?" nechápavo sa na mňa pozerala.
,,Áno." podišiel som k nej a odhrnul jej kučierky z pliec. ,,Lebo ty si nádherná, taká aká si bejby." uškrnul som sa, a objal som ju.
,,Keď už sme pri vlasoch.." zamrmlala keďže mala hlavu na mojom pleci. ,,Máš to otrasné, choď si s s tým niečo spraviť." zahichotala sa, a zase mi ich rozstrapatila.
√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√
Nová, pravidelná časť z pohľadu Nialla! 😄 nespoznávam sa...
Ďakujem za hviezdičky a komentíky, každý jeden si čítam furt dokola. Dúfam že sa ľúbilo 💟❤ P.S. → mohli by ste mi zanechať komentík keď už sme pri tom 😂💚nieže by som žobrala... ÁNO, ŽOBREM!!! :DD
Xx N Xx.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha
FanficNIEKTORÉ ČASTI SO SEBOU NESEDIA, prebieha ÚPRAVA:). Preboha!" skríkla som a pustila pohár z ruky. Ten sa rozbil a voda sa vylievala po pramienkoch po koberci. ,,Prečo tak kričíš?" zašepkal dotyčný a postavil sa predo mňa. Podľa šepotu som však neve...