0.1

18 2 4
                                    

Eeeee selam nasıl başlasam bilemedim. İlk hikayem ve wattpad' de yeniyim. Sanki bir iş yerinde ilk günü olan biri gibi hissediyorum. Biraz heyecanlıyım. Aslında şu yazdığım şeyi -hikaye mi denir bilmiyorum ama sanırım hikayenin ana karakteri benim ve kendimi yazıyorum- birsürü insan  okusun da mutlu olayım adına yazmıyorum. Sanırım bu günlük gibi bir şey olacak. İçimi dökmenin yollarını arıyordum ve aklıma wattpad geldi o yüzden böyle bir şeye başvurdum. Dediğim gibi yazdıklarımın az okunması beni pek üzmez. İçimi döküyorum çünkü. Ama wattpad'e paylaştıklarıma sen de şahit     oluyorsan minnettarım. Teşekkür ederim. Evet başlayayım o zaman.
Biseksüelim ve bununla gurur duyuyorum. Çoğu insanın iğrendiği bişey ama inanın ki bu tür insanların ne düşündüğü pek de umurumda olmuyor. Ha bu arada erkeğim. Ve bazen kız olmayı gerçekten istiyorum. Çoğu insana bu durumdan bahsetmedim. Sadece bana yakın olanlar bu durumumu biliyor. Ve evet hoş karşılamayanlar ,bu durumla alakalı çirkin kelimeler (top vs.) kullanan insanlar oldu evet. Kızlarla da ilgileniyorum ama dediğim gibi erkeklere olan ilgim bir tık daha fazla sanırım. Biseksüel olmaya daha doğrusu biseksüel olmamı farkettiğimde 15 yaşındaydım. Şuan 18 yaşındayım. 16 yaşımdayken aileme biseksüel olduğumu açıkladım. Aslında 15 yaşlarında falanken benden 1 yaş küçük kardeşime söylemiştim. Ailem geri kafalı ya da daha doğru kelimeler kullanırsam bu tür şeylere öcü gözüyle bakmıyorlar. Bu durumdan bahsedince onların da çok hoşuna gitmedi tabii ama iyilikle karşıladılar. Onlar da oğullarının koca adam olup iyi bir kızla birlikte olmasını isterlerdi. Ama bu ne benim elimde ne de onların elinde olan bişey.
Ha bu Arada Belieber- Boylieber- ım ve hayatımda daha fazla gülmemi sağlayan bu adama minnettarım. Herneyse... Biraz kısa oldu sanırım ama içimden geçenleri yazdığım için baya bi mutluyum. Başka bir bölüm yazar mıyım bilmiyorum. Eğer paylaştıklarını okuduysan teşekkür ederim. Fikrin ne olursa olsun seni seviyorum. Insanların bu kelimeleri biraz sık duyması gerekiyor. Tekrar teşekkürler watty ve okuyan her kimse...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Story of MineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin