Dnes byl pro skupinu náročný den, ale organizace jim dala zbytek dne volno. Někteří si šli rovnou lehnout, aby dospali hodiny, které jim ráno chyběli a někteří se jen ukotvili v obýváku a koukali na filmy. Baekhyun s Chenem byli spolu v pokoji, dokud se Chen nezvedl s tím, že se půjde projít. Baekhyun nabídl, že půjde s ním, ale on odmítl a zavřel za sebou dveře.
Dnes byl Chen zvláštní. Byl tichý, nekomunikoval, nesmál se. To není na Jongdaeho zrovna normální chování. Pokaždé se do konverzace přidává, ale dneska ne.
Baekhyunovi to vrtalo hlavou celý den, ale nezeptal se ho, jestli je v pořádku, protože ví, že by odpověděl, že ano. S těmito myšlenkami usl.
xxx
Spal přibližně čtyři hodiny, když ho probudilo vrzání dveří. Pootevřel oči a nechápavě se podíval na Suha, který právě přešel k Chenově posteli a nadzvedl peřinu, ikdyž bylo zcela jasné, že tam mladík není.
"Hyung? Co se děje?,, Zeptá se Baekhyun a protře si oči aby mohl zaostřit na Suhův obličej.
"Nevíš, kde je Jongdae?,, Zeptá se Suho a pokrčí obočí.
"On se ještě nevrátil? Říkal, že se šel projít, tak jsem myslel, že pak zůstal s váma dole.,,
Řekne a rozšíří se mu zorničky pochopením, stejně jako Suhovi. On tu ještě není.
Rychle se zvedá z postele a míří za Suhem, který schází schody a svolává kluky do obýváku. Když přijdou všichni, až na Chena tak je jim oboum jasný, že tu Chen určitě není.
"Kde je Chen?,, Zeptá se rozespale Chanyeol. Všichni se rozhlédnou po hnědovláskovy, ale opravdu tady není.
"Ještě se nevrátil z venku. Už tam je přes čtyři hodiny. Je už tma. To nevěstí nic dobrého.,,
Řekne Baek a všichni zamrznou v pohybu.
"Co budeme dělat?,, Zeptá se trochu hystericky Tao.
"Půjdeme ho najít.,, Řekne pevným hlasem Suho a v ten moment se všichni otáčí ke svým pokojům za účelem se jít převlíct do teplého. Vždyť tam ještě sněží.
Baekhyun udělal to samé a jako mezi prvními se rozeběhl ven s Jongdaeho jménem ne rtech. Zkusil za běhu zavolat i na jeho mobil, ale jeho telefon mu oznámil, že je nedostupný.
Trochu spomalí, aby něco nebo někoho nepřehlídl a znovu začne volat Jongdaeho jméno.
Prošel park, hlavní ulici, náměstí, vedlejší uličky, ale Jongdae nikde. Začínal panikařit, když mu už dvacátý člověk řekl, že jeho kamaráda neviděl. Měl slzy v očích z jeho bezradnosti, ale pak.. to uviděl. V jedné zapadlé uličce. Zelená Jongdaeho bunda. Rozběhl se sprintem a zastavil před Jongdaem, složeném v klubíčku. Baekhyun ho opatrně chytl za ruku, ale Chen sebou silně trhl a vydal zvuk v podobě bolestného zvlyku.
ČTEŠ
Omluva [EXO, One Shot]
FanfictionA dalšíí povídka je tu!! For my little Duckie and sis Kate <3 Love chu. <3 Btw.. BaekChen o3o