thuis aan gekomen ging ik direct naar mijn slaapkamer nam mijn Samsung s6 en belde direct Sarah op. Na een paar keer over gaan nam ze op.
Hey girl alles goed ik heb veel te vertellen waar begin ik zei ik denk ik te enthousiast want mijn broer kwam met zijn wenkbrauwen naar boven mn kamer binnen deed een teken dat er niets is en dat die weg mag hij verliet de kamen en ik begon alles te vertellen van A tot Z midden in het gesprek viel ik in slaap.Volgende ochtend deed ik mijn ochtend routine en kleedde me om ik liep naar beneden en trof me broer in de zetel aan goeie morgen wil je me naar school brengen vroeg ik zo vriendelijk moglijk. Ja alleen als je klaar bent binne 5 minuten.
Oké dat word dus marathon lopen fluisterde ik. Ik liep naar de keuken smeerde een paar boterhammen en stak het in mn brooddoos ik smeerde er dan nog snel 2 met choco en stak er een in mijn mond en ondertussen liep ik naar de woonkamer en gaf eentje aan mij broer. Ik liep naar de gang en deed mijn witte all stars aan en ging trg naar de woonkamer kben klaar.
wauw eerste keer zo rap zei hij en kwam van de bank af en deed de tv uit.
We liepen naar zijn BMW en stapte in.
Aangekomen op school gaf ik hem een kus en liep richting Sarah en de squad ik zag in de verte dat Sarah Mo een kus gaf ja dat is niet erg dat doe ik ook maar niet op de lippen ik liep op hen af en vroeg wat er aan de hand was.
S:kom is ff apart
ik deed wat ze vroeg.
S: kijk dit is niet wat je denkt alle jawel ma ik wou je het vertellen.
C: weet de rest het
S: uh j..jha
C: waarom ben ik de laatste om het te weten??? We vertellen alles tegen elkaar ma sinds die nieuwe bff van je er is doe je zo ander en geloof me het bevalt me niet.
S: Sorry echt het spijt me
C: weetje ik hoef je excuses niet laat me gwn met gerust ga bij je best vriendin en laat me gewoon met gerust.
S: Chifa wacht het sp......
en de rest kon ik niet horen ik liep super boos naar mijn kluisje denkend aan waarom ze zo is geworden zoals ik al zei het bevalt me niet hoe ze doet. Ik nam de boeken die ik nodig had en liep naar de lokaal geschiedenis. Ik ging op mijn plaats zitten en wachte tot Waneer de les zou beginnen.
Sarah kwam de klas binne en kwam naast me zitten want dit is onze vaste plaats ik nam mijn tas van de grond de boeken die op mijn lessenaar lagen en ging achterin de klas zitten. Ze denkt toch niet dat ik nu bij haar ga zitten
om 10 uur ging de bel ik pakte mijn spullen in en ging naar de kantine ik nam mijn gsm te voorschijn en zag al een appje van Mo.
M: wat is er zusje?? kan ik iets voor je doen???
ik twijfelde of ik moest antwoorde ik antwoorde toch ma droogjes
niks en nee bedankt antwoorde ik
dat is een beetje grof ma hij kon toch op zijn minst het me komen vertellen.
Ali kwam naast me zitten en deed zn arm over me schouder heen ik bleef in de zelfde positie zitten en ging op insta
hij probeerde een gesprek te starten maar ik deed kortaf dus hij nam mijn gsm en stak het in zijn zak. Hey geef dat terug riep ik.
alleen als je vertelt wat er gebeurd Is
ik begon spontaan te wenen en kroop in zijn arm ik vertelde hem wat er was en hij vond het erg voor me.
A: Ja ik vind ook dat Sarah is veranderd man ze is bijna altijd weg van thuis heb ik gehoord ze gaat nu naar lounge samen met chaima(dat meisje van het bios) enzo ik zweeg als teken dat ik er niet over wou praten en hij snapte het kom ik blijf de hele dag bij je zei hij we stonden op en hij liet zijn arm over mijn schouder zo stapten we naar de volgende lokaal de dag was afgelopen en Ali hield zich aan zijn woord iedereen dacht dat we wat hadden natuurlijk is dat niet zo niet dat hij lelijk is hè maar het is gwn mijn broer ik stond aan de bushalte te wachten op de bus tot wanneer er iemand naar me zwaaide vanuit een audi ik zag dat Tarik het was ik stapte in en gaf hem een kus op zijn wang hij heeft me wel gekust ma ik weet niet of we officieel wat hebben.
T: Hoe ging school vroeg hij.
C: goed hoe was jou dag
T: cvaa. gaan we wat eten???
C:jij weet precies wat ik altijd wil hè zei ik lachend.
T:Ja tuurlijk bolle als ik al ete zeg dan worden je ogen al hartjes
onder weg zaten we liedjes mee te zingen vanRonnie flex en Lil kleine. Ik zat mee te rappen en Tarik keek me scheel aan wat Is er zei ik lachend haha niks hoor.
na een paar uurtjes met hem zitten lachen en ruzie maken zette hij me thuis af bedankt voor de leuke dag zei ik en hij ga me een kus op mijn lippen
schatje ik heb een vraagje voor je
ja vraag maar zei ik.
Wil je mijn vriendin worden en later insha Allah mijn vrouw
ja jaaa tuurlijk wil in dat hij pakte een zakje van de achterbank en gaf het aan me ik deed het open en zag een goude ketting met het letter "C" van chifa bedankt echt bedankt ikhou van je zei ik en gaf hem een kus. Thuis aan gekomen zag ik mijn broer voetbal kijken Portugal tegen belgie hij zette de tv wat zachter en vroeg waar ik was. ik ben met Sarah naar de stad geweest loog ik en van wie Is die ketting uhm van Sarah loog ik weer. Oké en hij keek weer aandachtig verder ik liep naar de keuken en kuste mijn moeder op haar voorhoofd. Ik hielp haar nog met het afwassen want zo te zien hebbe ze al gegeten bentie ga maar slapen ik zie aan je ogen dat je moe bent zei ze. Ik bedankte haar en liep naar mijn kamer ik keek nog wat op fb en viel in slaap op naar de volgende dag.
JE LEEST
Het Leven Van Chifa
RomanceSarah was namelijk mijn beste vriendin meer zus voor me ik kende haar bijna 9 jaar . Goeie tijden met haar gehad . Maar sinds de dag dat ze bij me sliep deed ze compleet anders . Ik weet ni wat er was met haar. Tarik heette hij hij ontmoete ik bij...