Biliyorsun ben bu gücü
Herkesi yenerek aldım
Şimdi adeleti kazanmak için yeniden
Seni yeneceğim
Evet seni yeneceğim
Evet herkesi yeneceğim
Korkmuyorum artık kendimden
Çünkü eminim ben senle
Dövüşürken kalbim daha güçlü olacak
Seni yok edeceğim ve huzuru geri getireceğim
İşte huzurlu günler sensiz olacak..
Bu şarkı beni güçlendiriyordu.Biz elektronik giysi kullanıcıları kendimize has şarkılarımızla enerji kazanırız.Her birimizin kendine ait bir şarkısı olur ve boynumuzdaki kristaller sayesinde dönüşebiliriz.Her birimizin kristal rengi ve şekli farklıdır.Kristalimizin rengi neyse elektro giysimizin rengide o olurdu.Her elektro giysi kullanıcısı sahip olduğu kristalin silahına sahiptir.Kılıç,yumruk,uzak menzil,silah,mızrak vs.Kristallerimizde sınıfa ayrılır.En güçlüsü Aymon kristelidir.Genellikle bu kullanıcılar nadir bulunur.Ben ise düşük seviye bir kullanıcıyım.Bizler bu güç yüzünden yanlız kalanlarız sadece.Duygu asla barındırmamalıyız içimizde.Barındırırsak işte o zaman canavar olduğumuzu unuturuz.
Şarkımı söyleyerek kızın yanına koşarak flash adımlarla gitmeye başladım.Kız o korkunç kahkalarını atıyordu.Elindeki kanı yalıyordu.Çıldırmış bir ifadesi vardı.Öldürmek istiyordu öldürmekkk.... Giysisinden anladığım kadarıyla Ugni kristaline sahipti.Kız bir hareket yaparak silahını çıkardı.Silahı bir mızraktı.Benim kisi ise bir katana.Flash adımlarla kıza yaklaştım katanam ile 2-3 sefer kesik atmaya çalıştıysamda o mızrağıyla engelledi.Bu sefer kız mızrağıyla bana vurmaya kesmeye çalıştı.1-2 kere kesik atmaya çalıştı daha sonra mızrağını dikey bir şekilde tutarak birşey mırıldandı ve mızrağın yukarı ucundan roketler çıkmaya başladı.Kahretsin hemde takip eden cinstendi bunlar.Kaçmaya başladım.Flash adımlarımı kullandım.
Kız:Niye kaçıyorsun.Seni kendi ellerimle gebertmek istiyorum.Yoksa roketlerime yem mi olacaksın.(Şeytani bir kahkaha atar.)
Bu kız kesinlikle çıldırmıştı duygularına yenik düşüp delirmişti.Belliydi.Kulaklığımdan bazı sesler işittim bu komutanımdı.
Komutan:Yui bu kız başka bir bölükten.Edindiğimiz bilgiler doğrultusunda bu kız kendi bölüğündeki herkesi öldürmüş.Sanırsam bu kristaliyle senkronize olmak için ilaç kullanan bir kullanıcı.Duygularına yenik düşüp ilaçların etkisiyle böyle olmuş.Onu derhal öldürmelisin.
Ben:Anlaşıldı efendim.
Komutan:Yui lütfen dikkatli ol.
Ben:Anlaşıldı efendim.
Arkamı döndüm ve roketlere katana silahımı konsantre olup biraz büyülttüm ve roketlere doğru elektrikli bir kesik fırlattım.Elektrikli kesiğim sayesinde roketler hasar alıp patladılar.Flash adımlarla hemen kızın bulunduğu yere doğru geri döndüm.Döndüm dönmesine de kız ortalıklarda yoktu.Etrafıma biraz panikleyerek baktım.Bu panikleme yüzünden konsantrasyonum bozulacak ki kızı fark edemedim.Oda flash adımlarla yanıma gelmişti.Beni boğazımdan tutup havaya kaldırdı.
Kız:Sadece senin flash adım kullanacağını sanma salak kız.Geberr !! (Korkunç bir kahkaha atarak)
Elimdeki katana yere düştü.Nefes alamıyordum.Ellerimle kızın ellerini ittirmeye çalışıyordum.Nefessizlikten çırpınmaya başlamıştım.Ölmek istemiyordum.Hayır istemiyordum.İstemiyordum.Çırpındım fakat kızın ellinden kurtaramadım kendimi.Bu gidişle ölecektim.Hayatım bu kız tarafından alınacaktı.Öleceksem oda benle gelecek.Boğazımdan ses çıkmamasına karşın dudaklarımı oynatarakta şarkı söyleyebilirdim.Son şarkımı söyleyecektim.Kuğu şarkısını.Kuğu şarkısı elektronik giysi kullanıcılarının son şarkısıdır.Bu şarkı elektronik giysi kullanıcılarını en güçlü hale getirir.Bu yaklaşım 5 dakika sürer.Daha sonrada bu güç bittiğindede bizim için son birkaç saniyede gelir.Bu ölümdür.Kuğu şarkısı bizlere hem güç verir ve bizi öldürür.Bu gücü ölmeden kullanabilen birtek Aymon kullanıcılarıdır.Kuğu şarkısını söyleyip güç kazansalar bile sonrasında ölmezler.Fakat bizim gibi güçsüz olan diğer kullanıcılar kullanırlarsa ölürler.Şu yaşadığım ana kadar hiç kimseyi kullanırken görmemiştim.Ben ise ilk defa bugün bu şarkıyı kullanıp yaşama veda edecektim.Dudaklarım oynamaya başladı ''Kateris poğğ pen sikret hedena hemistorozen fine eğğ banatis katoradisana sikre tut hedena hemisinoğğ heto .....'' tam kuğu şarkısının sonunu getirecektim ki başka bir boyutta buldum kendimi.Ortalık simsiyahtı sadece giysimden çıkan ışıkla ben görünüyordum etrafta.Aniden bir ses duydum.