Deci o noua chestie enervanta din viata mea este ca parintii mei nu prea ma lasa sa imi petrec asa mult timp la calculator.Tipic oricarui parinte...Tot ce te distreaza este interzis.Nu vreau sa fac povestea asta ceva dramatic dar....Oricum e la fel ca astazi.Am stat cam o ora si jumatate la Pc iar apoi tatal meu a venit sa ma certe pentru ca am stat prea mult....Pff.A da acum imi amintesc ca am uitat sa va spun ca mai am 2 frati mai mici...unul de 8 ani..iar celalat de vreo 3 saptamani.Eu am 14 ani apropo!Clasa asta a 7-a e destul de grea si in acelasi timp usoara ..Daca n-am fi avut matematica ar fi fost perfect.Hai sa va povestesc despre colegii mei si profesorii nostri:Sa incepem cu inceputul...mai intai pe banci:In prima banca din partea dreapta se afla doi colegi destul de destepti:In primul rand Georgica unul dintre cei mai buni prieteni ai mei.El e tipul acela de baiat mai speriat,bine nu chiar speriat mai degraba timid.Are 1.60 si nu stiu cate KG un par castaniu si ochii verzi.Daca ajungi sa il cunosti e destul de tare sa stai cu el.Langa el se afla o fata pe nume Catalina.Ea e genul ala de fata care vrea sa fie deschisa si prietenoasa cu toti.E o fata de treaba si se intelege si cu baietii se pare.Are un par negru scurt dar foarte des.Are ochi caprui si nu este foarte inalta.In spatele lor se afla inca 2 prieteni de-ai mei.Unul dintre ei este Cosmin un tip de treaba care s-a mutat la noi in clasa din clasa a IV-a cred.E genul de Baiat puternic care vrea sa arate tot ce poate.Are un par negru si ochi caprui si este destul de inalt.Langa el se afla Andreea...Bine una dintre ele caruia ii spunem Milka dar nu se supara.Nu nu e grasa cat o vaca dar asa i am spus noi.Bine cred ca nu avem vreo Andreea caruia sa-i spunem pe nume inafara de o veche colega careia ii spuneam Andra.Eram cei mai buni prieteni,si inca suntem.Ok sa revenim la Milka:E cat de cat buna la cantat e inalta are parul castaniu si niste ochi aproape negrii.Este foarte inalta.E tipul de fata care atunci cand e nevoie invata si ii iese.Este de treaba in majoritatea timpului deci..merge.Mai in spate le avem pe cele doua bombe ale clasei.Glumesc sunt unele dintre cele mai proaste fete pe care le-am vazut vreodata.Una dintre ele este Valentina care ma enerveaza cel mai mult.Ea este enervanta.Sta mereu pe telefon si se muta mereu de la locul ei cu cealalta bomba.Ii place sa copieze oamenii...E disperata de asta.Are fata de cal un par castaniu si niste ochi care mereu se despart nu stiu cum dar o fac.
Ok continuam data viitoare bye!
CITEȘTI
Viata Mea Nebuna
HumorEi bine,am inceput si eu sa scriu o carte,mai mult despre mine si intamplari din viata mea,deci sper sa va placa! Hai sa va spun mai intai lucruri despre mine deci:Numele meu este Cristi (Ba Cristi!), am 1.50,46 de KG,Ochi negrii si sunt brunet cu p...