Proloog

262 12 5
                                    

Boston University, Boston, USA

'Rosie?' Geen reactie. 'Rose?' Nog steeds niets. 'Rosalie?' probeert Catherine het nog een keer, dit keer tikt ze haar kamergenoot op haar schouder. 'Huh?' Rosalie schrikt van de aanraking en draait zich om. 'Your phone's ringing.' vertelt Catherine haar, terwijl ze naar de trillende iPhone wijst die op Rosalie haar bureau ligt. 'Oh, right. Thanks Cath.' zegt Rosalie en ze pakt het toestel snel op. Het scherm laat een Nederlands nummer zien, maar eentje die zowel Rosalie als de nummerherkenning van haar telefoon niet herkent. 'Uh, Cath?' vraagt Rosalie snel. 'Yeah?' 'See you in class, okay?' Met die woorden staat Rosalie op en pakt haar rugzak, de trillende telefoon ligt nog steeds in haar hand. Met haar rugzak over haar schouder geslagen loopt ze hun gedeelde kamer uit en vliegt snel de twee trappen af om op de begane grond te komen. Wanneer ze buiten is besluit ze het telefoontje te beantwoorden. 'Hallo, met Rosalie van Kempen.' 'Goedemiddag mevrouw van Kempen, mijn naam is Fenna Kremer, politie Leeuwarden. Gaat u maar even zitten, ik heb helaas slecht nieuws voor u...' 


Authors note:

Hoi! Momenteel heb ik i.v.m. stage weinig tijd om veel te updaten, maar ik loop al lang met dit idee rond en heb daarom ook besloten om in ieder geval een proloog te plaatsen om te kijken wat jullie ervan vinden. Heeft iemand bijvoorbeeld misschien al een idee waar ik met het telefoongesprek naar toe wil? Ik ben namelijk wel benieuwd wat jullie er over denken. Hoofdstuk 1 ben ik momenteel mee bezig, die hoop ik voor het weekend nog te plaatsen. Bedankt alvast voor het lezen en ik zou het leuk vinden om jullie meningen en tips te horen in de comments!

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 30, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Moordvrouw: WraakWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu