Haruhi'nin bağırışlarını duyabiliyordum.Belki de ölmek benim için iyi olacaktı.Hiç olmazsa diğer benliğim beni ele geçiremeden ölecektim.Üzgünüm anne baba ben ölüyorum.Bilincimi kaybetmeye başlamıştım.Bilincimi kaybettiğimde kendimi bembeyaz bir yerde buldum.Benden başka kimse yoktu.Havada süzülüyormuşum gibi bir his vardı.Etrafta biraz süzüldüm.Bir süre sonra sesler duymaya başladım.
Ses:Şu kıza bak ne kadar güçsüz.Bu gücü hak etmiyor o.
Bir başka ses:Kes sesini.Bu kız efsanelerde anlatılan kız.Elektro giyim efsanesinin kraliçesi olacak ve o gücü hak ediyor.Diğer elektro giyim kullanıcıları bu güç karşısında hep öldüler fakat o çok farklı.
Bir başka ses daha:O kızın çok fazla çalışması lazım.Ustalaşacağına eminim onun.
Sesler bir anda kesildi.Ne demek istiyorlardı anlamamıştım.Ne gücünden bahsediyorlardı hangi kızdan söz ediyorlardı? Kafam karışmıştı.İleriye doğru savurdum kendimi.İlerledim ilerilere doğru.Benden başka kimse yoktu.Gözlerimi kapattım ve kendimi serbest bıraktım.Serbest bırakmamla sonsuzluğa doğru düşüşüm başladı.Düşüyordum sonsuzluğa doğru.Gözlerimi açtım.Düşüşüm yavaşladı ve arkamda birisinin varlığını hissettim.Birisi bana sarılıyordu arkamdan.Sıcaklığını hissedebiliyordum.Sahi birisinin sıcaklığını hissetmeyeli kaç yıl oldu ? Gözlerimden yaşlar geliyordu.Ağlıyordum.Kalbim artık dayanamıyordu.Yanlız olmak istemiyor canavara dönüşmek istemiyordum.Arkamdaki kişi eliyle gözyaşlarımı sildi ve bana daha çok sımsıkı sarıldı.
Arkamdaki kişi:Sen canavar olmayacaksın.Kendini kötü yanına teslim etme.İyi tarafına geçmeye çalış.Sen güçlü birisi olacaksın herkesden herşeyden daha güçlü olacaksın.
Yavaşça beni kucaklamayı bıraktı ve daha sonra varlığını hissedemez oldum.Arkamı döndüğümdede yok hiç kimseyi göremedim.Bir süre geçti.Haruhi'nin sesini duymaya başladım.
Haruhi:Hey Yui cevap ver!! YUİİİ!!
Gözlerimi açtığımda yüzümde solunum cihazı vardı.Gözümü açtım fakat bulanık görüyordum etrafı.Sanırsam bir sedyenin üzerindeydim.Nerede olduğumu bilmiyordum.Haruhi elimi sımsıkı tutuyordu.Yanında da birkaç kişi daha vardı.Anlayamayacağım şekilde hızlıca konuşuyorlardı kendi aralarında.Vücudumun her yanında acı hissediyordum.Değişik kolodorlardan geçtik.En sonunda tedavi ünitesine geldik.Birisi ağzımdaki solunum cihazını çıkardı ve kucağına alıp beni bir kapsülün içine koydu.Daha sonradan tekrardan solunum cihazını yerleştirdi.Kapsülün kapağını kapattı.Haruhi ile beni taşıyan kişi kendi aralarında konuşmaya başladılar.
Haruhi:O iyi olacak mı Usui ? Yeniden eski sağlığına kavuşabilir mi?
Usui adındaki genç adam:Biraz zor olacak ama elimden geleni yapacağım.Onun kristalini kırmakla büyük bir hata yaptın.
Haruhi:Hata mı?Ama o kristal yüzünden Yui ölecekti !!
Usui:O kristal Yui'yi öldüremezdi!! Onu orada durdurabilir engelleyebilirdin !! Fakat çözümü kristalini kırmakta buldun.Kristali kırılan bir elektro giyim kullanıcısı güçlerini çok zorlukla kazanır Haruhi.O şimdi güçlerin kaybetmiş durumda.Yeni bir kristalin ortaya çıkması sence kaç zaman alır ? Ay yıl belki ömrü boyunca çıkmayacak !! Bizim sınıftan birisini bulduk diye seviniyorduk fakat senin yüzünden şimdi aramızdaki en güçsüzü oldu.Ondan haber alamayan komutanıda onu bulmak için çalışmalar yapmaya başlamıştur bile.Bizi bulmaması lazım anlıyorsun değil mi Haruhi !! (bağırarak söyler)
Haruhi:Yui kristalini kaybetti fakat yeniden kazanabilir Usui.Kendisi bizden bile güçlü.Yeni bir kristal oluşturabilir.
Usui:Ama bu gücünü kullanmayı bilmiyor.Elimden geleni yapmaya çalışacağım.Şimdilik onu iyileştirmeye odaklanacağım lütfen şimdi burdan çıkabilir misin? (ciddi söyler)
Haruhi odadan çıktı.Usui denen adamla ben gelmiştik odada.Usui bulunduğum kapsülün kapağını yavaşça kapattı.
Usui:Yui sakın korkma biraz sonra etrafına seni iyileştirecek bir sıvı gelecek ve kapsülü dolduracak.Ağzındaki solunum cihazı ile hava gelecek korkma sakın (gülümser)
Usui denen adamın suratını göremiyordum.Görüşüm halen bulanıktı.Yanımdan uzaklaştı ve tuş sesleri gelmeye başladı.Bir süre sonra etrafımın sıvıyla dolduğunu hissedebiliyordum.Canımı yakıyordu bu sıvı.Hemde çok.Birkaç dakika geçti aradan.Kapsül sıvıyla dolmuştu.Etrafımı göremiyordum.Sadece gelen sesleri duyabilirdim ve canımın bu sıvı yüzünden yandığını hissedebiliyordum.Yanıma birisi geldi ve tam karşıma geçmişti.Bu başka biriydi.Bir kız olabilirdi.
Kız:Demek sen Yui'sin.Aramıza hoşgeldin Yui.İyileşmeni sabırsızlıkla bekliyorum.Seninle çok iyi arkadaşta olabileceğimize eminim.Bu arada benim adım Kanade. (heyecanla ve arkadaş canlısı olarak söyler)
Dudaklarımı oynatmaya çalıştım.
Ben:.. Ka... Ka...na... de.... de...
Sesim çıkmıyordu fakat oynatıyordum dudaklarımı.Kanade dudaklarımı okumuş olacak ki sevinmişti.
Kanade:Evet evet Kanada (gülerek der ve gülümser)
Yanıma birisi daha gelmişti.Sanırım Usui'ydi.
Usui:Kanade rahatsız etme artık.
Kanade:Tamam tamam gidiyorum.
Kanade odadan çıkmıştı.Usui'de çıkmaya hazırlanıyordu.
Usui:Ben şimdi çıkıyorum.Bir sorun olursa hemen gelirim korkma sakın.
Usui odadan çıktı ve ışıklar bir anda kapandı.Sadece kapsülün sarı ışığı etrafı aydınlatıyordu.Gözlerimi kapattım.Sıvı canımı yakıyordu.Canımı acıksada bu şey katlanmak zorundaydım.Üstümde hale elektro giyim elbisem vardı fakat parçalanmış yırtılmaya başlamıştı.Aradan 10 gün geçti.Bu 10 gün boyunca hiç kötü br kabus görmedim.Sanırsam kristalimin kırılmasından dolayıydı.Kötü birşey görmüyordum fakat kendimi rüyalarımda hep beyaz alanda görüyor ve değişik sesler duyuyordum.Her bir rüyada farklı birşey duyuyordum.Fakat diyilenler karşısında bir anlam veremiyordum.Aradan 5 gün daha geçti.Yaralarım tamamen iyileşmişti.Usui 15 gün içerisinde iyileşirsen çıkabilirsin kapsülden demişti bana.Artık görüşümde netleşmişti.15 gün boyunca bir aksilik çıkmamıştı ve herşey yolunda gitmişti.Usui ve Kanade'nin yüzlerini merak etmiyor değildim doğrusu.15 gün boyunca ben uyuduğum zaman yanımda olmuşlardı hep.Ama sonunda onları görebilecektim.Kapı açıldı ve içeriyi bir kişi girdi.Sarı saçlı bir erkekti.Tuşlara basıyordu birşeyler yapıyordu.
Sarı saçlı genç adam:Yui artık hazır mısın ? Tamamen iyileştin ve çıkma vakti geldi ( gülümseyerek söyler)
Sesinden hemen onun Usui olduğunu anladım.Kafamı evet dercesine salladım ve en sonunda Usui birkaç tuşa bastı.İlk önce içinde bulunduğum sıvı yavaş yavaş emiliyordu.Sıvı gittiğindede kapsülün kapısı kendiliğinden açıldı.Açılır açılmaz benim elektro giyimimde üzerimden yok oldu.Haruhi'nin satın aldığı giysi üzerime gelmişti.Kapsülden çıkmam için Usui yardım etti.Sarı saçlı ve yeşil gözlü biriydi.Zar zor yürüyebiliyordum.Yürümeyi unutmuşum gibi birşey olmuştu.Beni bir koltuğa oturttu.
Usui:Yui biliyorsun ki kristalin kırıldı ve elektronik giysini artık kullanamazsın.Üzgünüm.Özür dilerim Haruhi'nin yaptığı için.
Ben:Özür dilemene gerek yok.Sadece beni korumak için yaptı bunu.Bu kristalin eninde sonunda kırılması gerekiyordu.Kristal diğer kötü benliğim tarafından ele geçirilmek üzereydi.
Usui:Diğer benlik ne demek istiyorsun?
Ben:Bu güçlerle birlikte benim kötü benliğimde uyanmış olmalı.Bu diğer benliğim normal birisi değil.Ondan hemen kurtulmam lazım.Yoksa bedenimi ele geçirip herkesi öldürmeye çalışacak.
Usui:Bu nadir bir durum Yui.Halledeceğiz ama sen merak etme.
İçeriye birisi daha geldi.Bu kişi bir kızdı benden 1-2 yaş büyük olduğu belliydi.Kırmızı saçlı ve kırmızı gözlü bir kız.Gülümsüyordu bana.Hızlıca yürüdü benim yanıma ve sıkıca bana sarıldı.
....Devam Edecek.....