6.Bölüm

74 8 0
                                    

Kız bana sıkıca sarıldı.Sarılmasını bitirincede bana gülümsemeye başladı.

Kızıl saçlı kız:Yui nasılsın bakalım.İyileşmişsin çok sevindim. (gülümseyerek der)

Sesinden onun Kanade olduğunu anladım.

Ben:Kanade bu sen misin?İyiyim iyiyim sen nasılsın Kanade ?

Kanade:Evet benim hehe.Bende iyiyim Yui.Bu arada ne kadar şirinsin sen elbiselerde çok yakışmış (Yu'nin başını okşar.)

Ben:Kanade sen benden daha şirinsin ciddi söylüyorum (Yui'nin yüzü kızarır aşırı derecede)

Kanade:Teşekkür ederim ama sen daha daha şirinsin bu arada yüzün kızarınca çok sevimli oluyorsun Yui (Sıkıca kucalar)

Böyle sevecen birini görmeyeli,ilgi görmek yada iltifat işitmek ne kadar olmuştu? Hatırlayamıyordum.Fakat şimdi hissettiğim ise bu kolların arasında güvende olduğum.Kanade'nin sıcaklığını hissedebiliyorum.Aslında hep böyle kucaklanmak istemiştim.Bana sevgiyle yaklaşılsın istedim.Fakat olmamıştı taki bugüne kadar.Belkide sevgi görmeyişimdendir soğuk ve acımasız bir canavar olmam.

Kanade:Yui sana hangi kullanıcı olduğun söylendi.

Ben:Bana Ame no Habakiri söylendi çakma versiyonuyum galiba.Sizlerde bana Aymon sınıfı kullanıcısın diyorsunuz.Aslında hangi sınıftan olduğumu gerçekten soracaksan bilmiyorum hangi yere ait olduğumu.Sen hangi kullanıcısın Kanade ?

Kanade:Ben mi? Ben Gungnir kullanıcıyım.İlaç alarak sekronize ettim bu gücü.Sen Aymon sınıfısın Yui sadece güçlerin uyanma aşamasında.

Ben:Kanada Gungnir kullanısıysan sen benden güçlüsün.Gungnir efsanavi bir elektro giyimdir.

Kanade:Efsanev, olduğunu biliyorum fakat ben senden güçsüzüm.Bu arada Yui gel seni gerçek bir Ame nı Habakiri kullanıcıyla tanıştırayım.

Kanade elimi tuttu ve beni hızlıca sağlık ünitesinden çıkardı.Hızlı adımlarla gidiyorduk.En sonunda bir odanın önüne geldik.Kanade kapıda bulunan tuşa bastı ve kapı açıldı.İçeride katana ile çalışma yapan bir kız vardı.Odanın içerisine girdik.Kız durmuştu.Kafasını çevirip bize baktı.Koyu mavi saçlı ve koyu mavi gözlüydü.Bize doğru bakıyordu.Yürümeye başladı ve bizim yanımıza geldi.Sıcakkanlı birisine benziyordu.

Kız:Kanade yanındaki kız kim?

Kanade:Adı Yui.Bize yeni katıldı.

Kız:Adın Yui hmm.Benim adım Tsubasa.Memnun oldum.

Ben:Bende memnun oldun Tsubasa.

Kanade:O gerçek bir Ame no Habakiri kullanıcı (gülümser)

Tsubasa:Kanade utandım şimdi.Ben o kadarda iyi bir ame no Habakiri kullanıcısı değilim.

Kanade:Yalan söyleme şimdi (gülümser)

İkisi kendi aralarında gülüşüyorlardı.Ben ise onlara bakıyordum.Odaya daha sonra Haruhi geldi beni görünce şaşırdı.

Haruhi:Acil bir toplantı yapacağız lütfen gelin.

Haruhi'yi takip etmeye başladık.Uzun kolidorlardan geçiyorduk.En sonunda toplantı yerine ulaştık.Kapısı oldukça büyüktü.Haruhi elini yeşil bir alana koydu ve kapı açıldı.Kapıdan içeriye girdik.İçerisi oldukça genişti.Odanın içerisinde koskocaman yuvarlak bir masa sandalyede de oturan Usui ve kaslı ortayaşlarda bir adam vardı.İçeriye girdiğimiz anda kapı kapandı.Yanımdakilerin hepsi ilerleyip sandalyelere oturmuşlardı.Bende yavaşça ilerleyip masanın yanına geldim ve elimle bir sandalyeyi çekip oturdum.Kaslı orta yaşlı adamın tam karşısındaydım.Ciddi bir yüz ifadesiyle hepimize teker teker baktı.

Kaslı adam:Toplantıya geldiğiniz için herkese teşekkür etmek istiyorum.Konuya hızlıca bir giriş yapalım.Yui öncelikle bizim teşkilatımıza katılır mısın ? Katılırsan seni bu sır perdelerinden kurtarabiliriz.

Ben:Şu anda burda oluşumla zaten beni aramaya başlamışlardır.Kendi içimde yatan bu sırrı öğrenmek istiyorum.Sizi katılmaya kabul ediyorum.Ama siizide zor durumda bırakmak istemiyorum.Ben bu teşkilata girdiğim anda zor zamanlar başlayacak.

Tsubasa:Bize güvenebilirsin bizim teşkilatımız güçlüdür.

Kaslı adam:Tsubasa doğru söylüyor.Biz güçlüyüzdür.Bizim amacımız aslında efsanevi elektro giyim kullanıcısını bulmak ve elektro giyimler hakkında bilgi edinmek.O kullanıcıyı bulamadım ama senin gibi özel bir kullanıcı bulduk.Kendimi taktim etmek isterim yeni üyemiz Rivalli Kazanari.Bana komutan Kazanari'de diyebilirsin.

Ben:Tanıştığıma memnun oldum Komutan Kazanari.Hazır benle ilgili konu açılmışken biliyorsunuz ki Haruhi benim kristalimi kırdı ve...

Haruhi:Yui bunun için gerçekten üzgünüm (üzgün görünür)

Ben:Üzgün olmana gerek yok Haruhi.Sana kızgın değilim.Sen doğru olanı yaptın üzülmene gerek yok.Asıl konuşmama dönecek olursam sizlerden ricam benim kristalimin olabildiğince çabucak elime geçmesi hepsi bu.Şu anki halimle size yükten fazla birşey değilim.

Kanade:Yui sen yük değilsin ki.

Ben:Şu an için bir yüküm Kanade.

Komutan Kazanari:O doğru söylüyor Kanade.

Kanade:Komutan Kazanari ama..

Ben:Kanade lütfen.

Komutan Kazanari:Elektro giysi kullanıcılarının kristallerini yeniden ortaya çıkarması zordur Yui fakat yeniden kazanmalarının hızlı bir yolu vardır.Bu acılı ve zor bir zaman olur.Bu yolla bazen elektro giyim kullanıcılarında kalıcı değişiklikler olabilir.

Usui:Komutan ama bu kullanıcı için zararlı olacaktır.Bunu kulla..

Ben:Bunu kullanacağız.Kullanmalıyız ben hazırım.

Usui:Yui ama bu kullanıcılar için çok zorlayıcıdır.

Ben:Zorsa üstesinden gelebilirim.Sonuçta ben dayanıklı bir canavarım öyle değil mi?

Kanade:Canavar mı?

Yui:Ben kendimi öyle görüyorum Kanade.

Kanade:Ama sen canavar değilsin Yui insansın.

Yui:Ben canavarım Kanade.Komutan Kazanari ben şimdiden hazırım şimdide başlayabiliriz.

Komutan Kazanari:Daha yeni iyileştin Yui.3 hafta geçmesi lazım aradan.Bu 3 hafta süresinde de boş kalmayacaksın çalışma yapacaksın Kanade ve Tsubasayla.Bundan emin misin Yui bu bedeninde değişikliğe yol açabilir.

Ben:Eminim komutan Kazanari.Ben kristalimi bu yolla yeniden kazanmak istiyorum.

....Devam Edecek....

Son DileğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin