Ioana
Somnoroasa ca de dimineață aud telefonul vibrând. L-a lua după noptieră dar sunt atât de obosită și cad intr-un somn adânc din nou.- Bzzzzzz Bzzzzzz
-Hmm nu din nou. Spun eu moracanoasa.
I-au telefonul și văd ca am primit 2 mesaje " neatza scumpo, ne mai trezim și noi" Cine dracu' o mai fi și ăsta .
Din nou un mesaj:
" Știu ca ai citi mesajul te așteaptă ceva drăguț în bucatarie"
Fără a mai sta pe gânduri mă duc spre bucătărie și văd un trandafir roșu și un mesaj " Cu mare drag admiratorul tău de pe facebook"-Haa, Bogdan? Mă întreb cu voce tare.
Dar cum a intrat în casa mea mai ales ca e în Turcia ?Mă îndrept spre baie îmi fac un dus, servesc micul dejun apoi stau și mă gândesc la Bogdan, un băiat cu ochii căprui, parul negru, și fata creolă.
Opusul la parul meu blond puțin creț, ochii mei verzi și fata mea de o culoare mai deschisă. Intru pe facebook și văd un mesaj " diseară să fi îmbrăcată pana la ora 18:00 , admiratorul tău "
Deci.. El era. Mă duc în viteza spre carderoba mea să îmi aleg hainele potrivite. Îmi scot din șifonier o rochie de culoare roșie și o pun pe scaunul, lasandu - mă pe spate și căzând intr-un somn adânc.-Bzzzzzz Bzzzzzz
-Alo, Alo ? Răspund eu buimăcita de somn.
-sper ca ești gata printeso !
La vorbele spuse de acesta mă trezesc instantaneu și mă uit la ceas. Este 17:50.
-ĂĂĂĂ...
-E clar ai 20 de minute sa te pregătești, te aștept jos. Nici nu l-am mai lăsat sa spună alt ceva ca am inchis și am plecat sa mă pregătesc.
Cu un machiaj simplu de seara rochița roșie lăsând vedere la decolteul meu ingenios și parul lăsat ușor pe spate.
Am fugit jos, acolo 1 om mi-a deschis portiera din spate unde mă aștepta Bogdan.-În sfârșit prințesa a apăru! Spune el sarutandu-mi fruntea.
-Îmi pare rău am adormit, unde mergem întreb eu îndrăzneață.
-Vei vedea... curiozitate mica !
Audile A8 a început sa înainteze nu am mai scos nici un cuvânt pana nu am ajuns la destinație.
-Am ajuns Dn Bogdan. Spune cu o voce groasa gorila de la volan
-Mulțumim Sam ! Acum poți pleca.
Sam se da jos îi deschide portiera lui Bogdan apoi pe a mea.
Mă i-a de mână și ne îndreptăm spre un restaurant. Toți îl cunoșteau.
Ne așezăm la o masa la separeu.Bogdan
E atât de frumoasă, chipul angelic.
Îmbrăcată atât de atrăgător O VREAU! Suntem în restaurantul cu hotel al părinților mei. Ea e atat de perfecta.-Ești minunată, atât de frumoasă îi spun eu mangaindu'i mâna.
-Mulțumesc! Și poveste - mi de tine !
Hmm e interesata de mine, dar ce sa îi spun : Sunt un om periculos și nu ar trebui sa stai cu mine, poti muri în orice clipă, am omorat mii de oameni.
-Poi ce vrei sa sti?
-Orice...
Dar nu o las sa termine.-Vei afla tot ce trebuie la timpul potrivit, acum hai sa mancam.
Am terminat de mâncat și am invitat'o în camera mea. Pana în camera am tinut ' o în brațe mod mireasa cu saruturi fierbinți!
Am aruncat'o în pat și am continuat sa o sărut pasional. Se juca în parul meu se vede ca mă dorea.
Încet o las fără rochița și rămâne intr'o lengerie neagra cu dantelă.
II sărut orice particica a corpului. În următoarele secunde am rămas doar în boxeri mei de la D&G.
Am lăsat-o fără sutien jucandu-ma cu sâni ei. Ca un sugar ce avea nevoie de mama lui. O simțeam cum nu mai putea de plăcere.
Fără să mi d-au seama a luat locul dominației era deasupra mea sa mă sărută pasional mâinile ei mici și fine se jucau peste tot. Îmi cobor mana spre feminitatea ei încercând sa îi dau jos chiloței. Încerca să chicoteasca ceva dar eram prea în transa sa-o ascult-St...sta..
-Ahh esti ne mai pomenita! Îi zic eu fara sa o las sa continue.
A rămas goala. Un corp perfect. Mă jucam cu satisfacerea ei. Era încordată ceva se intampla dar nu am bagat de seamă. Eram în punctul de a o penetra cu degetul și atunic:-Stop! Ti-am zis stai! Și izbucnește în lacrimi.
-Ce s-a întâmplat ?
-Eu,... eu sunt încă virgină.
Mă duc spre ea și era cam speriată o i-au în brațe și o sărut pe frunte.Ma ridic și mă îndrept spre baie. Fac un dus și mă întorc în cameră
Ioana
Fără inconștiență era sa-mi pierd puritatea pe unul care nici nu-l cunosc bine. Dacă ? Dacă? O făceam.
Stau în pat bine învelită. El încă e în baie. Sunt intr'o camera mare dar întunecată. Dintr-un data îl văd pe Bogdan ieșind din baie doar cu un prosop legat de brâu. E atat de perfect.-În baie ai tot ce e nevoie iar pe calorifer ti-am lăsat schimburi îmi spune el cu o voce rece.
-Mu...mu..Mulțumesc. Îndreptându-ma spre baie. Aceasta era plina de parfumuri și creme. Mă las ușor pe spate în jacuzi. Și încerc sa uit cele întâmplate.
După o baie buna mă îmbrac cu un tricou negru lăsat de el și o pereche de pantaloni scurți.
Mă îndrept spre camera iar el stătea la masa de lângă geam ce avea deschidere spre mare cu un pahar și o sticla de Chivas Regal. Mă uit la el și nu spunea nimic.-Pune-te în pat, poti dormi liniștită.
Spune el cu un glas dur ce nu exprima nici un sentiment.-Dar... dar tu.....?
-Voi dormi și eu, dar acum am putina treaba. Acum dormi! Îmi spune pe un ton mai ridicat indreptandu-se spre ușa.
-A...a plecat spun eu în șoaptă.
Mă las pe spate în patul pufos cu lengerie alba. Căzând într un somn liniștit.BOGDAN
I-am lasat schimburi și a intrat la baie.
Stau și beau în pahar de whisky când telefonul îmi suna.-Boss, boss ! O voce speriată și ingrijora în partea cealanta a firului.
-Da !?
-Kadir e în drum spre reședința de la munte. Ce facem acționăm ?
-Nu era în Belgia ?? Ce morți lui caută aici ?
-Cineva din oameni tai te trădează și îi spune lui toate mișcările !
-Vino imediat la Hotel! Cu toate actele și ... Trimite oamnei la reședință de la munte, cei ce sunt pe terne sa'o ia pe Elena de acolo și sa o aduceți la mine !
-Doar pe Elena ?-Da! Imediat!!
Am inchis telefonul și îl asteptam pe Sam sa vina la hotel, în timpul ăsta iese Ioana din baie se uita la mine cu noste ochii blânzi. Parcă mă liniștește dar sunt prea stresat pentru Elena.-Pune-te în pat, poti dormi liniștită. II spun destul de rece.
Dar... dar tu.....?
-Voi dormi și eu, dar acum am putina treaba. Acum dormi! Îi spun eu ieșind pe ușa și îndreptându-ma spre biroul meu din hotel. Sam deja era acolo cu toate actele.
-De ce o iei doar pe Elena? Crisa e mama ei! Și e prea mica sa-si piardă mama.
-Sam!!! Crisa e doar o curva nu e mama surori mele !
-Dobitocule copilul are 5 ani! Stie ca tu îi esti frate ! Iar Crisa mama!
-Va avea alt cinva grija de Elena pana atunci eu voi fi ăla.
Sam îmi lasa actele, un pistol și pleacă spre reședința de la munte sa se asigure ca Elena va fi bine surioara mea mică și tot ce am mai de preț!
Ies și eu din birou si mă îndrept spre cameră. Ioana dormea ca un îngeraș
Mă dezbrac de haine și mă pun lângă ea o sărut încet pe frunte și încerc sa nu o trezesc. Ea nu e ca toate curvele cu care mi-am tras ea e speciala. Apoi adorm lângă ea.
CITEȘTI
Seducere Maximă
RomanceEste o carte care va vorbi de 2 îndrăgostiți Ps: cartea va fi (+18) **~ Nu este nimic pervers este pur și simplu SEX ~** Ioana l-a cunoscut pe un băiat din Turcia pe nume Bogdan. S-a întâlnit, s-au cunoscut și o poveste de dragoste a început. Pri...