El a schimbat tot
Blestem ziua în care am ajuns aici, mai bine rămâneam cu blestemul surorii mele. Ea cel puțin ma ucidea repede, nu trăiam în chinurile astea. Trebuie sa ma căsătoresc cu o bestie azi. Un animal fără inima. Ilinca defapt e indiferenta. Nu o interesează ce mi se întâmplă. O aud cum râde la masa cu Lucifer.
-Iubito, vino,inima,partea cea mai buna e pe masa. Striga el.
Nu mai rezistam, nu mai pot sta în acest loc. Trebuia sa plec. Azi.
Îmi fac un plan. Le las aici pe ele. Nu ma interesează. Ma întorc la masa, și nu mai păream asa afectata.
-Draga mea Daiana, ai stat cam mult la baie, nu mai e mult din inima....îmi cer scuze.
-Nu-i nimic,dragule, nu îmi mai e asa multă foame. Sunt nerăbdătoare pentru nunta de mâine :D
ALE POV
Oh Daiana, ce mai uneltesti tu pe acolo oare...? Sper ca nu a aflat de Ilinca și Lucifer. Trădătoarea aia....
-Dragule, mâine e o zi grea, eu merg sa ma culc,Noapte buna! (Daiana)
-vin și eu!
-Daiana, ce te-a apucat?!
-bine,tu ai fost cea mai buna prietena a mea...am de gând sa evadez în seara asta, te voi lua cu mine
-Și nu voiai sa îmi spui?! Of Daianooo..
Planul era urmatorul:
Azi nu păzește nimeni poarta, sunt toți in căutare de noi recruți.
E greu sa evadezi din castelul lui....
-Dar unde mergem apoi?
-Cautam o casa abandonata. Acolo vom Sta.
Autor POV
Noptea a venit si fetele au dat gres. Ale e aruncata in temniță iar de Daiana nu se stie nimic...Oare va supraviețui?
1 an mai târziu
Fetele isi pierdusera speranta...nu credeau sa o mai găsească. Pana intr-o zi, când aud un chicotit de copil de nu mai mult de 3-4 luni. O fata mica de inaltime,cu par negru stătea langa ea si avea grija sa nu cada fetita.
-Daiana, adu copilul la masa!
-Daiana?! La auzul acestor vorbe bruneta impietri.
-Ale? Zise plina de speranță ea.
-Draga, hai la masa! Nu e bine sa ma enervezi.
Copila începe sa planga.
-Gata, Laura, e totul bine.
Fetele stau si se uita la ea. Razele soarelui erau atat de puternice,nici nu iti imaginezi ca poate exista asta în acel loc cumplit.
Ei crescusera o fetita sănătoasă și frumoasa,dar oare,Daiana, cum a acceptat asta? Va ramane un mister, pana la urmatorul capitol, reintalnirea dintre fete.
În urmatorul capitol: nu eu am vrut, intelege.
Ea va fi cea care va reuși...Hey stiu ca nu am postat de aproape o luna, dar asta sunt eu,lenesa. Csf,n-ai csf. Daca sunt greșeli asta e, va rog vreau pareri. Voi pune next cat de repede. In vacanta voi publica un capitol odată la 2 zile. Papa. Cred ca mai postez azi!
CITEȘTI
VIATA MEA....O POVESTE HORROR
TerrorHeio! Am o noua cartee! Horror :) sper sa va placa, iata o mica descriere :) Daiana....o fata singura la părinți, sau cel puțin asa credea....nu stie daca e sora ei, imaginatia, sau un demon care pur si simplu voia sa o ucida. Cum descrierea nu pre...