****** O dva mesiace neskôr******,,Konečne prázdniny! Nevedela som sa dočkať" zasmiala sa Emma
,,Ani mi nehovor myslela som si že tá posledná hodina ani neprejde"
,,Že to hovoríš práve ty Jessica, čo si prespala celú hodinu" smiala sa Elizabeth
,,Ty si bola tiež mimo Beth" rýpla som do nej
,,No ha-ha-ha. Skôr mi povedz či je dnes party" usmiala sa
,,To je jasné. Dnes skončila škola čo znamená že je prvá letná party!"
Smiali sme sa celú cestu. Rozlúčili sme sa na križovatke a každá sme šli svojou cestou. Asi by vás zaujímalo čo sa za ten mesiac stalo. Len to že v poslednej dobe sa s Raynom furt hádame a mám pocit že má nejakú druhú. A ten pocit je horší keď si myslím že je to Amanda. S Dylanom sme sa udobrili a nejakým zázrakom sme zakopali vojnovú sekeru a sme priatelia. No nič dnes si nenechám skaziť náladu. Užijem si party. Bez Rayna, šiel niekam preč takže..
Otvorila som dvere od nášho prázdneho domu. Odvtedy čo ma otec zbil sa to stalo ešte raz a kvôli tomu som ušla z domu k Raynovi na týždeň. Nechcela som sa vrátiť. Čo bol dosť veľký problém. Dotiahli ma domov a nahúkali na mňa obidvaja. Zas by ma otec zbil no Chris mu v tom zabránil.Zatriasla som hlavou a vošla do kuchyne, kde som sa napila vody. Schodami som vyšla na druhé poschodie a vošla do mojej izby. Hodila tašku do kúta izby a zapla notebook. Prihlásila sa na fb a napísala status o veľkej otvárcej party. Vypla som notebook a pozrela na hodinky. 16:57, super zas som v škole strávila viac ako som plánovala. Vysvedčenie - na hovno, za čo ma určite rodičia prizabijú keďže tam mám asi jednu 4 a niekoľko 3. Ľahla som si do postele a nechala sa unášať svojimi myšlienkami..
~~~~~~~~~~~~~~~~
Party je v plnom prúde a ja s ňou. Vypila som toho v pomere dosť. Šak chápete, keď vás stále každý ťahá nech si s ním pripijete - neopite sa. Vyšla som ťarbavo na druhé poschodie do izby aby som vošla na balkón. Oprela som sa o zábradlie a zapálila si cigaretu. Konečne. Dnes som ešte nefajčila. Spokojne som si vyfukovala dym keď ma prerušil chrapľavý hlas Dylana.
,,Kde máš Rayna?" spýtal sa provokačne
,,Nieje to jedno?" zahundrala som
,,Hah. Niekto tu pil" zaškeril sa
,,Nie som sama" pozrela som jeho smerom
,,Možno som pil ale som pri zmysloch"
Počas toho ako to hovoril sa pomaly ku mne približoval.
,,Aj ja som pri zmysloch. Rayen je preč. Neviem kedy sa vráti. Je to komplikované momentálne."
Povedala som bez dychu. Sakra! Toto sa mi stáva len pri ňom. Vždy stratím pri jeho blízkosti dych a srdce mi bije ako splašené.
Páči sa ti, priznaj to..
Nie nepáči, alebo? Táto otázka ma už trápi dlho.
,,Vážne?" zasmial sa mi do ucha
Ani som si nevšimla že už stál pri mne.
,,Vážne" povedala som rozhodne
,,Hmm, nemyslím si" zkusol mi lalôčik
,,Dylan, nerob to" zaklonila som hlavu
,,A čo?" prisal sa mi na krk
Prisal sa na miestečko pod uchom a ja som slastne zavzdychala. Našiel moje slabé miesto, tá sviňa! Zasmial sa mi do krku z čoho mi nabehli zimomriavky. Cigaretu som nechala padnúť na zem a ruky dala do jeho vlasov. Bozkami prešiel cez krk a sánku až sa dostal k mojim perám na ktoré sa vášnivo vrhol. Bozky som mu oplácala, lebo ako povedal, nebola som úplne pri zmysloch a on tiež nie. Vyzdvihol ma na zábradlie. Dal mi ruku pod stehno a nadvihol mi ho, zatiaľ čo druhou rokou ma schytil za pás.
,,Kde máš izbu?" povedal pomedzi bozky
,,Po schodoch do ľava" odpovedala somZobral ma na ruky a prešli sme cez obývačku, kde boli už všetci opitý a zhúlený. Vyšli sme po schodoch, šli do ľava až do mojej izby. Otvoril dvere a keď ich zabuchol oprel ma o ne a neprestával bozkávať. Chytil ma za zadok a stlačil mi ho. Silno som zavzdychala. Vyzliekol mi tričko a rozopol podprsenku. Ja som mu tiež vyzliekla tričko a užívala si ten krásny pohľlad na to vypracované telo. Mmm také ani Rayen nemá. Zdvihol ma na ruky a niesol do postele. Neprestával ma bozkávať. Od pier prešiel ku krku kde chvíľu sal a potom šiel nižšie až k prsiam. Sal mi bradavky a druhou rukou mi stláčal druhé prso. Nevedela som sa nabažiť toho pocitu. Prechádzal po bruchu až k mojim nohaviciam ktoré rozopol, vyzliekol a odhodil niekam do neznáma. Za nohavicami nasledovali nohavičky. Vsunul do mňa dva prsty a ja som prekvapením hlasno vzdychla na čo sa Dylan uškrnul. Striedal rýchle a pomalé tempo keď som už bola skoro na konci prestal. Škaredo som na neho pozrelo a on sa len uškrnul. Schmatla som jeho opasok a vyzliekla mu nohavice.
,,Ehm nemám kondóm."
,,Beriem prášky."
Usmial sa a začal ma bozkávať. Medzitým som mu dávala dole boxerky. Keď ich mal dole, no musím povedať bola to veľkosť.
Pomaly do mňa vošiel a ja som si užívala ten slastný pocit. Pridával na tempe a onedlho sme sa obidvaja naraz spravili. Zvalil sa vedľa mňa a zaspala som v jeho objatí
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zobudila som sa na strašnú bolesť hlavy. Chytila som si hlavu pretočila sa na bok. Zaregistrovala som dve veci. Po prvé, že som nahá a po druhé že niekto je v posteli so mnou. Otvorila som oči a vyletela okamžite do sedu. Predo mnou sa o čelo postele v celej svojej kráse opieral Dylan. Šokovane som na neho hľadela a nemohla tomu uveriť. Prosím že nie...
,,Prosím že sa nestalo to na čo myslím" zúfalo som zafňukala.
,,Podľa toho na čo myslíš" šibalsky sa uškrnul a zapálil si cigaretu.
&-&-&-&-&-&-&-&-&-&-
Taaaakže trochu kratšia časť ale tak, no zabite ma :D
Dúfam že sa vám časť páčila.
A aby som nezabudla tak je pridala som aj obsadenie, trvalo to dosť dlho kým som to popodávala na každú časť + zohnala ako sa volajú :DVote a komentík ak sa páčilo 😘❤⭐
ESTÁS LEYENDO
BadGirl and BadBoy✔
Novela Juvenil,,Prosím že sa nestalo to, na čo myslím" Zúfalo som zafňukala. ,,Podľa toho na čo myslíš" Šibalsky sa uškrnul a zapálil si cigaretu ---------------------------------------------------- ❤ #6 in Teen Fiction 25.3. 2018 ❤ ❤ #34 in Teen Fiction...