5

1.4K 95 3
                                    

1x09

Bellamy: Nejlepší Den jednoty vůbec.

Clarke: (Zasměje se.) Vážně myslíš, že je nejlepší doba na párty? Někde venku je ten zemšťan.

Bellamy: Zemšťani. Už se dostal domů. Zřejmě dává dohromady dav. Klid. O bezpečnost je postaráno......Co kdyby sis šla pro drink? Vypadáš, že by ti příšel vhod.

Clarke: Víc než jeden.

Bellamy: Tak si jich dej víc. (Clarke se zasměje.) Clarke, loď Exodus s tvou mámou přiletí za dva dny. Potom párty skončí. Užívej si dokud můžeš. Zasloužíš si to.

Clarke: (Popřemýšlí) Jo, dobře. (Odchází, ale otočí se.) Ty taky, mimochodem.

Bellamy: Já si užiju, až přijdou zemšťani.

Clarke: (Uchechtne se.) Dobře.

Bellamy: (Usměje se.) Den jednoty.


V míru opusť břehy. S láskou najdeš další. Bezpečný průchod tvými cestami. Až do tvé poslední cesty na Zem. Ať se znovu setkáme.


3x02

(Bellamy našel Clarke.)

Clarke: Bellamy...

Bellamy: Dostanu tě odsud.

(Za Bellamym se objeví Roan a napadne ho.)

Clarke: Pozor!

(Roan chce Bellamyho zabít)

Clarke: Prosím. Prosím ne. Udělám cokoliv. Přestanu se vzpírat. Jen ho prosím nezabíjej.

(Roan bodne Bellamyho do nohy.)

Roan: Neslesleduj nás.

(O chvíli později se Bellamy vláčí lesem a snaží se najít Clarke.)

Monty: Bellamy! Je zraněný.

Kane: Řekli jsme ti, ať počkáš, až se armáda pohne.

Monty: Co se stalo?

Bellamy: Skoro jsem ji měl..

Kane: Piku, najdi jejich stopu.

Pike: Je to zbytečné. Už ví, že ho sledujeme.

(Bellamy odchází, ale Kane ho zadrží.)

Kane: Nemůžeš ani chodit.

Bellamy: Tak co....to se vzdáme, necháme ho ji zabít?

(Zase odchází.)

Monty: Bellamy, taky ji chci najít, ale podívej se na svou nohu. Mohl bys tu zemřít. Nemáme žádnou stopu.

Bellamy: (Zakřičí.) Nemůžeme ztratit Clarke! (Kane se na něj podívá. Ztiší se.) Nemůžeme ji ztratit.










The 100 - HláškyKde žijí příběhy. Začni objevovat