39|Sevinç ve Üzüntü

10.4K 729 61
                                    

   "İnanamıyorum! Abin sizi öpüşürken mi yakaladı!?"

   Soruyu sorarken bile yanakları kızarmış olan Mabelle, tıpkı kendisiyle aynı durumda olan Chloe'ye baktı. Genç kadının ağrıları sıklaştığı için aklını dağıtması adına Mabelle'ı yanına çağırmıştı. Tabii genç kızın onun aklını dağıtmasına gerek kalmamış, odaya geldiğinden beri Chloe hep konuşmuştu. Elbette Mabelle bu durumdan şikayetçi değildi. Hatta onun Jaden ile ilgili hikayesini dinlemek hoşuna gitmişti.

   Konu gayet güzel ilerlerken Mabelle, Chloe'nin abisine yakalandığını duyunca çok utanmıştı. Kendisi öyle bir duruma düşse ne yapardı bilemiyordu. Bu yüzden Chloe'nin ne yaptığını merak ederek devamını dinledi.

   "Ne yazık ki öyle."

   Gözlerini kaçıran genç kadın, bir eliyle de karnını tutuyordu. Yatağın boş tarafında bağdaş kurarak oturmuş olan Mabelle ise merakla biraz daha öne eğilmişti.

   "Peki sen ne yaptın? Ya Jaden? Sormaya korkuyorum ama, abin ne yaptı?"

   "Tabii ki de direk Jaden'ın üzerine atlamıştı. Kocacım ilk başta karşılık vermese de, Bradley onu dinlemediği için sinirlenerek en sonunda karşılık vermişti. Ah hatırlıyorum da, tüm gece endişeden uyuyamamıştım. Gece birbirlerini boğazlayacaklarını düşünmüştüm. Neyse ki kavgaları fazla hasarlı olmamıştı. Birkaç çürük vesaire. İkisinin o kadar samimi iken bir anda sanki düşmanlarmış gibi kavga etmesine çok şaşırmıştım. Evet sonuçta konu bendim, Brad için önemliydi ama Jaden da beni seviyordu nihayetinde. Eğer abim dinlemiş olsaydı, bunlar olmazdı."

   "Sonra ne oldu? Bradley...şey, yani abin kabullendi mi?"

   Kaşları çatılan Chloe şişmiş olan karnını okşamaya devam etti.

   "Hayır. Bir süre ne Jaden ile kendisi görüştü, ne de benim görüşmeme izin verdi. Resmen hapis hayatı yaşıyordum. Annem hayatta olsaydı kilitli kalmama izin vermezdi ama hayatta olmadığı için odamdan çıkamıyordum. Hizmetlilerin hepsi de Bradley den korkardı. Bu yüzden bana yardım etmeye yanaşmadılar."

   "Evliliğinize nasıl izin verdi o halde? Bu kadar katıyken, nasıl yumuşadı?"

   Chloe, yattığı pozisyonun izin verdiği ölçüde omuz silkti.

   "Bilmiyorum. Beni kilitledikten yaklaşık bir hafta sonra çıkmama izin vermişti. Çıktığımda ise bir anda kendimi Jaden'ın evlilik teklifini kabul ederken buldum. Her şey çok ani olmuştu. Jaden'a da sordum nasıl izin aldığını fakat, bana sadece abimle konuştuğunu söyleyerek geçiştirdi. Bende üzerine düşmedim ama içten içe hala merak ediyorum. Çünkü Bradley çok katıydı. Anne ve babamızın evlilikleri bize iyi bir örnek olmadığı için, benim evlenmemi istemiyordu."

   Mabelle arkadaşının anlattıklarını sessizce dinlerken, en sonunda dayanamayarak sordu.

   "Chloe. Biraz çekiniyorum sormaya ama annenle babanın evliliğinde kötü bir şey mi oldu? Sonuçta herkes mutlu evlilik yapamıyor ama, sanki başka bir şey var. Üzücü bir şey."

   Genç kız Bradley'in aşka karşı katı duruşunun sebebini çok merak ediyordu. Çünkü sadece mutsuzluk onu böyle katılaştıramazdı. Derinden etkileyen bir şeylerinde olması gerekiyordu. Onun iyice babasından nefret ettirmesine sebep olacak, çok derin bir şey.

   Chloe bir süre cevaplayıp cevaplamamakta tereddüt yaşamıştı. Ardından bakışlarını ellerine indirerek konuşmaya başladı.

   "Aslında, ben o zamanlar küçüktüm. Hayal meyal hatırlıyorum ama hatırladıklarımı sana anlatayım. Sanırım babamın annemi sevmediğini zaten biliyorsun. Bradley mi söyledi?"

Güzel'im (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin