I capitol

22 1 2
                                    

Am iesit in oras singura si ma plimbam prin oras si am ramas fara baterie la telefon si am intrebat o fata blonda daca imi da telefonul ei sa o sun pe mama si ea mi l-a dat . Pe blonda o chema Brigitte Red. Era o fata foarte de treaba si frumoasa . Ne-am imprietenit foarte repede ,am chemat-o la mine acasa si mama ne-a facut pizza cu de toate . Era deja 22:30 si am zis ca chem un taxi pt Brigi ca a sunat-o deja mama ei. Ea m-a chemat sa merg maine la ea si eu am acceptat. Ma bucur ca a aparut in viata mea ca sincer toate prietenele pe care le-am avut m-au tradat . Sper sa nu ma tradeze si ea.
A doua zi.
Azi m-am trezit la 07:30 si m-am dus la cursuri. Am luat taxi pana la scoala ca am pierdut autobusul. Mi-a luat 15 dolari pana la scoala. Am aflat ca si Brigitte s-a transferat la aceasta scoala. Era foarte bucuroasa mai ales cand am aflat ca va fi si in aceeasi clasa cu mine. Aveam ore destul de usoare azi. Dupa ce am iesit de la scoala eu si Brigi ne-am dus la o cofetarie sa mancam o prajitura. Colegele mele erau foarte rele cu Brigitte dar eu ii luam apararea mereu. Si stiu ca asa ar face si ea . Dupa ce am iesit de la cofetarie ne-am dus la mine acasa sa imi iau hainele ca in seara asta dormeam la Brigitte. De la mine pana la Brigitte is vreo 5-6 km . Am mers pe jos pana la ea. Cand am ajuns la ea mama ei m-a intampinat foarte frumos. Ea ne-a pregatit ciorba de burta(preferata mea si a lui Brigi) . Mama ei este o femeie foarte draguta si de treaba (ca si Brigi ) . Brigi mi-a zis ca tatal ei a murit pe front iar mama ei era si ea sa moara doar ca a scapat cu viata. Imi pare foarte rau de Brigi si de mama ei dar eu voi fi aici pentru ele mereu . Era deja ora 19:45 mama ei pleca la lucru(era de paza la baza militara) . Eu si Brigi am pupat-o de noapte buna si a plecat. Brigi s-a dus sa faca un dus si eu ma uitam la niste poze cu ea si tatal ei. Pe tatal lui Brigi il chema Kevin Red. Era un brunet inalt,frumos si ochii caprui. Brigi a iesit din dus si a vazut ca ma uitam la poze si ea a inceput sa planga. Eu i-am zis ca nu mai trebuie sa planga pt ca totul va fi bine si eu sunt acolo pentru ea si voi fi mereu. Ea s-a bucurat cand a auzit asta. Am pornit televizorul si ne-am uitat la ceva film . Brigitte mi-a zis ca are un iubit si eu m-am bucurat cand am auzit asta. A zis ca sunt de 3 luni si este o fata care vrea sa ii desparta. Dupa 15 minute au sunat-o pe Brigi de la spital pentru ca Cristian(iubitul ei) a suferit un accident de masina (el are 18 ani) . Noi am luat un taxi si ne-am indreptat direct spre spital. Doctorii ne-au spus ca Cristian avea rani cerebrale si si-a pierdut cunostinta si poate nu o sa o recunoasca pe Brigi. Ea a intrat la el in salon si a dormit acolo cu el. Eu am stat cu ea in salon la Cristian. Eu m-am dus la scoala iar Brigi a ramas cu Cristian la spital.
A treia zi.
Dupa ce am venit de la spital m-am dus rapid acasa sa fac un dus si m-am dus la scoala. Ultimele 3 ore profesorul nu a venit si ne-au trimis acasa ,eu m-am dua i-am cumparat mancare lui Brigi si m-am indreptat spre spital. Brigi era afara pe hol pentru ca Cristian a facut o criza dimineata si l-au dus la operatie. Dupa 2 ore a venit si parintii lui Cristian si mama lui Brigi. Dupa ce s-a terminat operatia doctorul a vorbit cu parintii lui Cristian si a zis ca e inafara oricarui pericol. Brigitte era foarte fericita . Dupa 6 luni Cristian s-a recuperat . Eu si cu Brigitte il plimbam in fiecare zi prin parc . Cristian ne-a zis ca el se indrepta spre casa lui Brigitte si un tir a intrat in el. Eu si cu Brigi aveam peste o luna examenele de admitere la liceu. Amandoua am optat spre un liceu militar.

E prima data cand scriu ! Sper sa va placa! Acesta e primul capitol! Ma bucur foarte tare ca l-am scris! La media sunt Sofia si Brigitee. ❤

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 31, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O Iubire AdevarataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum