Bună dragilor, până acum am încercat sa scriu destul de des. Sper sa va placă!
Ioana
Atunci mă sărută și mai tare! E în tranșă îl văd cum ramane încet fără aer și mă dorește.
Dintr'o data un plânset se aude.
Era Elena ce tocmai se trezise. Ne imbracam repede și ieșim din baie sa vedem cauza plansetului.
Când lână Elena un barbat cu un pistol în mana....Bogdan
-Nenorocitule lasa'o !
Îi spun eu speriat dar cum a intrat el aici ? Unde sunt paznici? Ce dracu ' se întâmplă?
-Bogdan, Bogdan cu o alta curva de a ta?
AUTORUL
Kadir eu un dușman vechi al familiei Capone. E unul din mafioți Italiei.
Familia Capone are ce el își dorește de ani buni. O cheie ce are deschidere la un seif. Kadir i-a omorât părinți Ioanei, dar ce are cu fata ?Bogdan
-Curva e ma-ta! Lasa'o pe Elena și hai afară!
Încerc sa l conving sa iasă din cameră ca fetele sa nu vadă masacru ce urma sa se întâmple.
Kadir o lasa pe Elena jos iar aceasta fuge în brațele Ioanei . II fac semn sa stea calme și sa încuie ușa.
Ies afară iar Sam apare în spatele lui Kadir și se lasă neobservat
-Vreau cheia!
-O vei primi !
Acesta scoate un pistol ai îl îndreaptă spre mine. Sam vede și trage! Cade în genunchi și face contact cu pământul.
Il ajut pe Sam sa îl coboare și sa-l lase la marginea orașului.
Urc înapoi în hotel și bat la ușă ca Ioana sa mi-o deschidă dar nimic!-Ioana!!! Elena!! Ușă! !!
Nu se aise nimic! Incep sa mă panichez.
-Fetelor ușaaaa! !!
-De ce tipi ??? Vine Mattey speriat către mine
-A venit Kadir iar fetele au rămas înăuntru, iar acum nu răspund.
La 3 spargem ușă
1......
2.....
3!Intru înăuntru și geamul era deschis.
-Cum e posibil ??
-Oameni lui Kadir ....
Nu îl las pe Mattey sa termine ca mă îndrept cu viteza spre birou. Pun mana pe telefon și îl sun pe Sam.-Sam! Localizeaza-mi GPS lui Elena acum!!!
-Imediat !
-Hai Sam repede!!!
-Gata!! Se îndreaptă spre reședința lui Kadir, sunt în mașină cu Fabritio
Am plecat, 3 mașini în spre locația da-ta de Sam.
Ioana
După ce am iesit din baie. Am vazut ' o pe Elena în brațele unui om imbracat în negru și o cicatrice destul de urata pe față ce tine în mana un pistol. M-am panicat atat de tare în cât am rămas muta și crispata.
Bogdan a vorbit cu el sa o lase pe micuța și au ieșit afară Elena a venit și mi-a sărit în brațe, îi era atât de frică.
Bogdan a ieșit și m-a pus sa încui ușa.
Când în spate mi-a apărut o umbra, apoi am făcut contact cu pământul.
Când m-am trezit eram intr'o camera întunecată, când dintr'o data aud un gemait, caut cu mana și o găsesc pe Elena! Mă ridic cu greu din cauza dureri cumplite la cap. Mă duc spre ea si o iau în brațe.-Va fi bine puisor Bogdan ne va salva!
-Ioana, te log ai grija de mine!
Am luat'o și am stans'o și mai tare la piept sa vadă ca sunt alături de ea!
Ca sa o calmez am început sa îi cant o melodie ce i'o cant lu'mama în fiecare seara.. de când nu mai e lângă mine."Doar tu esti tot ce am,
Si sufletu-mi atingi,
E atat de goala viata mea,
Cand tu nu esti aici.
Si-n ganduri te ascund,
Aproape sa te tin.
Daca te pierd,
Daca te uit,
Eu numai am nimic.Noaptea nu pot sa adorm,
Nu mai esti sa ma atingi,
Acum, ziua ma topesc de dor
Si numai vreau sa plang,
Caci lacrimi nu te aduc aici. "Bogdan
Oameni mei au avut grija de "paznici" lui Kadir și Fabritio. Iar eu cu Mattey am plecat în căutarea fetelor am cotrobăit toată casa în disperare.
Stau pe scara din spatele casei și aud o melodie pe undal. Urme sunetul melodiei până în beci. Cu un cont sparg lacătul și intru. O văd pe Ioana cu Elena ce adormise. L-am luat și le-am urcat în mașină. Ioana era grav rănită. Le-am dus la hotel fără a o intreba ceva pe Ioana.
CITEȘTI
Seducere Maximă
Lãng mạnEste o carte care va vorbi de 2 îndrăgostiți Ps: cartea va fi (+18) **~ Nu este nimic pervers este pur și simplu SEX ~** Ioana l-a cunoscut pe un băiat din Turcia pe nume Bogdan. S-a întâlnit, s-au cunoscut și o poveste de dragoste a început. Pri...