Capitolul 12

1.1K 63 2
                                    

Era destul de târziu, dar eu voiam să citesc în continuare, nu mai aveam decât o scrisoare, ce scrisese mama până acum era chiar frumos, însă mă gândeam la acea scrisoare pe care tata nu vrea să mi-o dea, aceea părea să fie cea mai importanta, pentru Matei a scris o scrisoare pe care a avut acum ocazia să o citească, vreau sa am si eu această ocazia, dar vreau acum,  nu atunci când consideră el ca trebuie. 

"Jessie astăzi ai luat o decizie de om mare,  ai plecat în New York,  desi eu si tatăl tău te-am implorat să rămâi,  trebuie să iţi recunosc că tatăl tău este cel mai afectat,  nu voia să te lase, dar l-am convins eu, deși nici eu nu am vrut să pleci,  știu că te vei descurca, o ai alături și pe Anais,  însă îmi vor lipsi acele zilele mama-fiică și îmi va fi destul de greu să înveselesc zilele lui Jacob fără tine, tu reușeai asta cu un simplu zâmbet, eu mai greu cu niște atingeri.  Jessie să faci ce iţi place tie, nu contează că eu sau tatăl tău nu suntem de acord,  si pe Matei l-am lăsat să facă fotbal.  Să iei deciziile pe care tu le consideri corecte și sper din tot sufletul să te îndrăgostești,  să iţi găsești sufletul tău pereche,  să trăiești o poveste frumoasă de dragoste,  să riști și vei câștiga, așa te-am câștigat eu pe tine,  riscând, însă asta a fost cea mai frumoasă greșeală din viaţa mea. Acum ești mare și sunt sigură că vei lua decizii care să iţi facă bine, nu îmi este frică de asta, acum că ai crescut iţi pot spune sigur că semeni cu mine, ești puternică,  hotărâtă, ești frumoasă, vei câștiga atât de multe în viaţa.  Dacă te îngrijorează faptul că tie nu ti-ai scris tatăl tău nici o scrisoare,  te rog să nu iţi mai faci griji,  există una,  una specială cred, nu a vrut să mă lase să o citesc, însă sunt sigură că ce e scris acolo este chiar important. Te iubim mult Jessie și mult succes în viaţa! 

Asta fiind spus am terminat si penultimul bileţel, a fost plăcut să citesc asta, a fost plăcut să știu ce gândea mama despre mine și chiar să aflu că am avut un prieten pe nume David,  acum trebuia să aflu dacă eu sunt acea Jessie din copilăria lui și dacă el este David al meu.

Mă așez în pat, încercând să îmi imaginez jocurile cu Matei de când eram mică, să îmi imaginez cum tata mă legăna și mama îmi spunea povești, era târziu și într-un final am adormit, a doua zi urma să fac echipă cu David, urma să avem împreună grijă de un copil.

Mă trezesc fericită, nu știam motivul, dar nici nu ma interesa atâta timp cât mă simţeam asa . Mă îmbrac în fugă și cobor la masă unde îmi văd prietena luând micul dejun.

-Cum a fost ieri, apropiindu-mă de ea și landu-i vafa din mână.

-Hei, mâncam din aia,  eu râd și îi fac cu ochiul. A fost frumos, ne-am distrat, m-a dus in parcul de aventuri, parcă eram doi copii,  mi-am amintit puţin de copilărie.

-Mă bucur mult pentru voi, să vezi ce am aflat. Ea mă privește curioasă. Am aflat că David a avut o prietenă pe nume Jessie, iar ieri din scrisorile mamei am aflat că și eu am avut un prieten pe nume David,  tot ce trebuie să mai aflu acum e dacă David a fost plecat în Anglia,  dacă da,  din spusele mamei e cam primul băiat de care m-am îndrăgostit. 

-Ai aflat asta din niște scrisori? 

-Da, mama a scris câteva în care îmi povestea cum se simt ei cu mine si Matei și în care îmi dădeau unele sfaturi, e chiar o idee drăguță. Imediat apare si mătușa Anais care îmi sărută fruntea, apoi o salută pe Alison. 

-Mătușa Anais, l-ai cunoscut și tu pe David,  prietenul meu din copilărie? 

-Ah,  David da,  îmi aminteai de mine si de unchiul tău Edward, erati frumoși împreună, păcat că a trebuit să plece. 

True Love (Volumul al II-lea)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum