VIII - Večer s marihuanou

123 10 2
                                    

Jú už je tu ďalšia časť *-* (viem zase dlhé čakanie, ale tak učenia veľa je x'/ ) Hor sa do čítania! ^^

Zapálili si. Ako prvá potiahla Rebeka. "Je to zaujímavé. Vyskúšaj to." Povedala. A tak Matt nechcene zobral joint medzi prsty. Potiahol. Tá chuť preňho doposiaľ neznáma, v ňom zatiaľ nič nevyvolávalo. A preto si potiahol ešte druhý, tretí a štvrtý raz. Cítil sa úžasne... Hlavne, že bol pri Rebeke. Sedel vedľa nej, cítil jej vôňu, proste si túto chvíľku užíval. Vďaka marihuane mal krásny večer. Rebeka sa zatvárila čudne. Akoby pred sebou videla ducha. "Moja mama ma opustila. Mala som 9. Pila. Bolo pre mňa hrozné pozerať sa na ňu. Bála som sa jej." V tom začali Rebeke stekať po tvári slzy. Matt sa na ňu pozrel. "Ale už pri tebe nie je. Už je dobre." Snažil s ju Matt utešiť. No Rebeka sa rozplakala ešte väčšmi. To už Matt nevydržal a objal ju. "Neplač prosím. Usmej sa zlatko. Veď som s tebou." Prišlo mu smutno. Vedel ako sa cítila. Zažil to isté v podstate aj zažíva. Doteraz s otcom. Čas im plynul pomaly. Rebeka po chvíli prestala plakať. A bavili sa. Matt mal pocit akoby sa s Rebekou poznal od malička. Potom asi o dvoch hodinách Matt odišiel domov. Na druhý deň bolo Mattovi trochu zle. Ale do školy išiel aj tak. Na autobusovej zastávke stretol Rebeku. "Ehm Matt ďakujem, že si dokázal počúvať moje výlevy o mojej mame. Bol si jediný, komu som to povedať mohla." Povedala Rebeka. "A už si v pohode?" Opýtal sa Matt. "Už áno, ďakujem ti vážne." Usmiala sa Rebeka. "To nestojí za reč. Bol som rád, že som mohol byť s tebou. A poď autobus prišiel." Matt a Rebeka nastúpili. Rebeka sedela vedľa Matta a držala ho za ruku. "Mám ťa rada. Veľmi." Povedala po chvíli. "Aj ja teba." Odpovedal jej Matt. Páčilo sa mu, že ho Rebeka držala za ruku. Vlastne celú cestu až do triedy ho držala za ruku. Popritom na nich okoloidúci zazerali ako na niekoho, kto na Zem nepatrí. Veď prečo by nie, keď oni dvaja boli odlišní? Všetci ostatní boli rovnakí. Rovnaké názory, správanie, rovnaká povaha. Mali blbé poznámky. Na Matta a Rebeku samozrejme. Rebeka ich odbila jednoducho - buď ticho, rieš seba.
Po prvej hodine Matt išiel na wc. "Počuj tá emáčka aj s tým emákom. Mali by sa naučiť morálke nie? Čo keby sme to tej emáčke vysvetlili ručne-stručne?" Ozvalo sa z dievčenského wc. "Súhlasím." Ozvalo sa z toho istého dievčenského wc. Ale tento raz odpovedal nejaký chalan. Matt asi po troch minút vošiel do triedy. Videl ako ju jedno z dievčat držalo. "Daj nám prachy. Nehovor, že ich nemáš, vieme, že tvoj tatko je boháč." Povedalo jedno dievča stojace pred ňou. "Inak..." prišiel pred ňu jeden chalan (Matt zistil, že to bol ten, ktorého počul- Hugo), "Inak si ma neželaj. Budeš dobitá." Dotkol sa jej. "Ty hajzel jeden.." Povedala Rebeka. V tom už Matt prekročil prah. "Jediný kto tu bude dobitý budeš maximálne ty!" Kráčal smerom k chalanovi, ktorý sa Rebeke vyhrážal a dal mu päsťouku. Hugo mu päsťou trafil pod oko. Matt ho trafil tak, že ani nevedel ako a Hugo mal vybitý dych. Spadol na zem a udrel si hlavu. Vtedy vošiel učiteľ vykonávajúci dozor. "Hugo vstávaj z tej zeme." No Hugo nereagoval. Bol v bezvedomí...

True & Beautiful Emo Love [SK]Onde histórias criam vida. Descubra agora