Bogdan
Oameni mei au avut grija de "paznici" lui Kadir și Fabritio. Iar eu cu Mattey am plecat în căutarea fetelor am cotrobăit toată casa în disperare.
Stau pe scara din spatele casei și aud o melodie pe undal. Urme sunetul melodiei până în beci. Cu un cont sparg lacătul și intru. O văd pe Ioana cu Elena ce adormise. L-am luat și le-am urcat în mașină. Ioana era grav rănită. Le-am dus la hotel fără a o intreba ceva pe Ioana.-Strânge hainele, tot! Plecam de aici!
-Unde plecam Bogdan? Nu am pus nici o întrebare din tot ce s-a intamplat dar am voie sa știu și eu ce se intampla ??
-Ioana ti-am zis ceva !
Mă restesc la ea grabindu-ma spre ușa! Ca sa nu-mi poate cere și alte explicați.Ioana
Am ajuns la hotel mi-a tratat rănile ...
Nu i-am pus nici o întrebare din tot ce s-a intamplat am tăcut din gura desi e un mister.-Strânge hainele, tot! Plecam de aici!
-Unde plecam Bogdan? Nu am pus nici o întrebare din tot ce s-a intamplat dar am voie sa știu și eu ce se intampla ??
Ridica tonul spunandu-mi sa fac ceea ce mi-a zis și iese din cameră trandind ușa. Incep sa strâng încet încet.
Toc toc
-Da?-Pot sa intru ?
O voce angelica se aude din spatele uși. Mă duc grăbită sa îi deschid ușa.-Bună eu sunt sora mai mare a lui Bogdan Juliana !
-Eu ... eu sunt
Și nu mă lasă sa-mi termin propoziția.-Tu ești Ioana ! Bogdan m-a trimis sa te ajut la împachetat și sa te conduc la noua noastră casa!
Nu mai înțeleg ce se intampla dar nu pun nici o întrebare și continui sa împachetez apoi coboram. Jos erau o mulțime de " gorile" paznici de a lui Bogdan ne urcam intr'o masina neagra și după 2 ore bune de mers ajungem intr'o vila mare. Era plina de paznici,oameni lui Bogdan.
-Hai de vino ! Spune ea cu o voce calda.
Intram în vila un hol mare la intrare. Bogdan era acolo.
-Bine ați venit iubitele mele !
-Fratiorule!
Se duce Juliana la el fericita sa-l vadă.Autor
Bogdan viind un puștan de 19 ani iar Juliana find sora lui mai mare cu un an. Ea a locuit în Belgia cu Dylan un baiat ce lucra la Bogdan .Bogdan
-Hai de- ti sa va arat unde vor fi camerele voastre.
În timp ce le conduceam pe fete mă gândeam cu ar fi o partida de sex cu Ioana.
-Aici e camera ta Juliana !
-Aici camera lui Elena
Iar aici camera mea și a lui Ioana
Jos vor fi camerele angajaților!Dupa ce le am arătat camerele fetelor și au despachetat am rămas singur cu Ioana .
-Îți place aici ?
-Da... e frumos
Incep sa o sărut pasional îmi răspunde saruturilor și ne lăsăm încet pe spate. Se urca pe mine si-mi da cămașa jos apoi mă sărută pe tot abdomenul făcându-ma sa scap un mic geamăt. Preiau conducerea.
O dezbrac și o las doar în chiloți mă joc cu sâni ei începând ca ea sa se ude. Mă dezbraca de pantaloni și mă lasă în boxeri. Îmi masează limba cu ai ei în acelas timp masandu-mi penisul știu ca mă vrea !
Incep sa mă joc cu feminitatea ei.
Când îmi șoptește la ureche "Te vreau"
Mă opresc și mă uit atent la ea.-Ești sigura ?
-Da ! Te vreau.
-O sa mă ai, dar nu acum. Gandeste-te pana mâine nu vreau sa regreți după
O sărut pe frunte și mă duc la baie.
CITEȘTI
Seducere Maximă
Lãng mạnEste o carte care va vorbi de 2 îndrăgostiți Ps: cartea va fi (+18) **~ Nu este nimic pervers este pur și simplu SEX ~** Ioana l-a cunoscut pe un băiat din Turcia pe nume Bogdan. S-a întâlnit, s-au cunoscut și o poveste de dragoste a început. Pri...