3

854 50 1
                                    

Dergide gözüme çarpan yeri okumaya başladım.
"Ömer bey genç yaşınıza rağmen bir çok başarıya imza attınız peki bu başarının sırrı ne?"
"Pek sırrım yok aslında,sadece yaptığım işi iyi biliyorum buda beni başarıya götürüyor."
" Çok mütevazi siniz Ömer bey kendinizle övünmeyi sevmiyorsunuz. Peki  eğer çok özel olmayacaksa bir soru sorabilir miyim ?"
"Soracağınız soruya göre değişir."
"Şimdiye kadar adınız hiç bir bayanla anılmadı.Hayatınızda biri var mı, birçok kız merak ediyor?"
Kıza bak milleti bahane ederek adamın özel hayatını öğrenmeye çalışıyor.Bu kadar aptal kızlarda var mı ya sanki adam anlamıyor niye sorduğunu .
"Kimse yok hayatında "
"Kadınlardan uzak duruyorsunuz sanki"
" Hayır yok öyle bir şey , kalbimi verebileceğim biri çıkmadı karşıma henüz diyelim daha doğru olur.Özel hayatımla ilgili bu kadar soru yeter sanırım..."
Okumaya dalmıştım sudenin bana seslendiğini duymamıştım.Tekrar seslenmesiyle kafamı kaldırdığımda sude işini bitirmiş.
"Melek sana sesleniyorum duymuyor musun beni."
"Duymadım dergiyi okumaya dalmışım bitti mi işin?"
" Evet, haydi çıkalım"
"Tamam" Sude ödemeyi yapmak için kasaya yöneldi. Bende elimdeki dergiyi masaya bırakıp sudenin yanına gittim. Sude ödemeyi yapınca dışarı çıktık. Beraber biraz daha zaman geçirdikten sonra ayrılıp eve gittim.Saatime baktığımda saatin epey ilerlediğini fark ettim. Eve geldiğimde baya yorulmuştum odama geçip kendimi yatağa bıraktım.Kapının açılmasıyla yattığını yerden doğrulup oturdum. Annem kapının önünde durmuş bana bakıyordu.
" Bir şey mi oldu anne?"
" Yok sana bakmaya geldim. Ne yaptınız bugün, neler aldınız?"
" Ben sudeye oranla pek bir şey almadım."
" Her zaman ki sude desene ama yinede seviyorum o kızı ,biraz süslü püslü olsa da iyi kız ."
"Öyledir "Annem dalmış bana bakıyordu.
" Ne oldu anne niye öyle bakıyorsun? Beni çok mu özledin?" yanağından öptüm annemi,annem de eğilip yanağından öpüp bana sarıldı.
"Seni çok seviyoruz biliyorsun dimi kızım?"
" Biliyorum anne nereden çıktı.Sanki bir yere gidiyorum gibi konuşuyorsun,buradayım merak etme .Bir yere gitmem sizi bırakıp."
Annem bana sıkıca sarıldı.Bende anneme sarıldım. Benden ayrılıp yüzüne bakarak "Kızım hayatın bize ne getireceği belli olmaz ama bir gün bizden ayrılmak zorunda kalırsan seni çok sevdiğimiz unutma olur mu"
" Olur unutmam ama neden böyle konuşuyorsun ben sizi niye bırakayım."
" Ne bileyim işte öyle içinden geldi."
" Anlaşılan duygusal günündesin anne. "dedim yanağına öperek.
" Yorulmuşsundur sen, ben kalkayım yat dinlen ."
"Tamam, iyi geceler anne."
"İyi geceler kızım"Annem odadan çıkınca kalkıp pijamalarımı giyindim.Ardından banyoya gidip makyajını temizleyip  odama geri döndüm.Günün verdiği yorgunlukla uykuya dalmıştım.Sabah gözlerini açtığımda saat dokuz buçuğa geliyordu. Yatakta kalkıp camı açtım .Çocukları koşuşturma sesleri geliyordu.Camdan dışarı baktım, mehmet amca her zaman ki yerinde oturuyordu.Odamdan çıkıp lavaboya girdim.Elimi yüzünü yıkadıktan sonra çıkıp mutfağa geçtim. Annem  kız kardeşim birlikte kahvaltı hazırlıyorlardı.
" Uyandın mı ?"
"Evet ,babam kalkmadı mı?"
"Oturma odasında televizyona bakıyor.Oğuz kalkmadı onuda kaldır.Kahvaltı hazır neredeyse"
"Tamam" mutfaktan çıkıp oğuzun odasına gittim. Kapıyı açtığımda oğuz hala uyuyordu yanına gittim.
"Oğuz hadi kalk kahvaltıya "
"Tamam abla kalkıyorum"
"Bak çıkıyorum kalkmazsan sonuçlarına katlanırsın ona göre " öyle demen ile yataktan doğruluk oturdu aynı zamanda söyleniyordu .
'Of nedir ya bir hafta sonu uyuyamayacak mıyım ben "
" Söylenme, söylenme hadi kalk kahvaltı hazır "
"Tamam" Ailece sakin  bir hafta sonu geçirdik.

        Zaman öyle hızlı ilerliyordu ki finallerin ne zaman başlayıp bittiğini anlamamıştım.Son bir tane daha vardı sonra iç mimarlık üçüncü sınıf bitiyordu ve yaz geliyordu.Tabi önce şu son sınavıma geç kalmazsam.  Hızlıca evden çıkıp dolmuş durağına gittim. Araba sürekli durup yolcu alıp indirmesi, yavaş sürmesi ve üstüne geç kalıyor olmanın verdiği stresle şoföre biraz bağırarak "Abi herkesin işi gücü var, biraz hızlı sür şu arabayı Allah aşkına " Şoför de yavaş gittiğini farkına vardı ki hiç bir şey demedi.
" Tamam kardeşim " deyip biraz daha hızlı sürdü.Okula vardığında sınavın başlamasına beş dakika vardı.Koşa koşa sınıfa girdim nefes nefese kalmıştım.Sınıfa girdiğinde hoca daha sınav kağıtlarını yeni dağıtıyordu. Hocanın yanından geçip sırama oturdum.Çantamı yanındaki sandalyeye bırakıp arkama yaslandım, hoca sınav kağıtlarını dağıtana kadar iyice dinlenmiştim. Sorular çalıştığım yerden çıkmıştı ve kırk dakika içinde tüm soruları cevaplamıştım, son bir kez daha kontrol ettikten sonra yerinden kalkıp sınav kağıdını hocaya uzatıp sınıftan  çıktım. Kantinde kahvemi alıp her zaman ki yerime geçtim kulaklıkları mı takıp sudeyi beklemeye başlamıştım .Gözüm biran iki masa ilerideki çocuğa kaydı çocuk bana bakıyordu.Pek önemsemedim ; bir anlığına aynı anda birbirimize bakmış olabiliriz diye düşündüm o yüzden yüzümü cam tarafına çevirdim ve dışarıyı seyretmeye başladım.

GEÇMİŞİMDEKİ SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin