IMPORTANT!!
Dacă unele cuvinte nu sunt traduse bine, voi schimba ăsta pe parcurs.Bogdan
- O sa mă ai, dar nu acum. Gandeste-te pana mâine nu vreau sa regreți după
O sărut pe frunte și mă duc la baie.A doua zi ...
Ioana
Mă trezesc de dimineață iar pe lat văd un mesaj
"Iubito sa te pregătești frumos pentru diseară, v merge undeva special te sărut dulece"
Mă ridic și mă pregătesc, cobor în living și acolo dau de Juliana și Elena
-Neața printeso spune ea cu o voce calda.
-Neața, la-ti văzut pe Bogdan ?
-Nu, e plecat de dimineață.
Mă îndrept spre bucătărie, imi fac o cafea și ies în curtea din spate.
O gradina atat de imensă cu niște trandafiri rosi... dar în mijloc unul singur e negru. Stau lângă acel trandafir negru savurandu-mi cafeaua când din spate o voce cunoscuta se auzi.-E frumos aici nu ? Obișnuiam sa mă joc tot timpul aici cu Bogdan.
-Aici?
-Da, asta e casa părintească!
Fără sa mai pun vreo întrebare, îi ofer o îmbrățișare Julianei iar ea îmi răspunde.
Juliana se ridica și merge spre living când eu rămân sa mă uit cât de ciudat poate fi.. un covor de trandafiri rosi ce conturează unul negru.Ceasul e 17:00 iar eu nu am primit nici un semn de la Bogdan.
Fac un sud și ies din baie doar cu un prosop pe mine.
Rămân uimita când vad ca în camera mă aștepta Bogdan.-Bună iubito!
-Unde ai fost? Nu ai dat nici un semn !
-Am avut treaba.
Spune el tragandu - mă spre el.-Hm tre....? Și nu mă lasă sa-mi termin propoziția ca începe sa mă sărute, îi răspund la sărut.
Începe sa mă mângâie ușor pe față , coboară spre gat, imi despleteste prosopul și mă cuprinde cu brutalitate de sânul stâng lăsând un oftat auzibil. Preiau locul dominației fără sa mi dau seama ca am rămas fără prosop. Il sărut mai tare atunci când dintr'o dată mana lui pleacă spre feminitatea mea. Se oprește dintr'o data când telefonul începe a suna.-Alo? Si? ( Alo da?)
-Sir tutto è pronto! ( domnule totul este pregătit )
-Beh, io voglio non essere lì quando torno a uno ( bine, vreau sa nu mai fie nimeni acolo vând ajung eu)
-Sì signore ( da domnule)
A avut o conversație cu un italian nu am inteles în mare parte nimic.
- Hai iubito imbraca - te ceva special ne așteaptă, te aștept jos
Spune el și iese din cameră.Mă îmbrac cât se poate de repede îmi prin parul intr-un coc îmi i-au o salopeta scurta din piele un pic de machiaj și ies.
Bogdan
O aștept pe Ioana în living, o sa îi pregătesc ce a mai speciala seara, sa aibă încredere în mine și sa mi se dedice doar mie.-Uite prințesa!
-Sunt gata .
Spune e simțindu-i curiozitatea.Ne îndreptăm spre mașină. Se urca în dreapta mea așteptând sa îi zic destinația
CITEȘTI
Seducere Maximă
RomansaEste o carte care va vorbi de 2 îndrăgostiți Ps: cartea va fi (+18) **~ Nu este nimic pervers este pur și simplu SEX ~** Ioana l-a cunoscut pe un băiat din Turcia pe nume Bogdan. S-a întâlnit, s-au cunoscut și o poveste de dragoste a început. Pri...