Capitolul 8

21 1 0
                                    

Eram fericita ca Heinz s-a intors in viata,dar eu aveam cateva dubii despre ea. Prin dubii ma refeream la ea si David,adica Heinz parea sa il placea pe David,dar nu eram sigura.
-Ma bucur ca esti aici,in viata!
-Si eu! a spus ea cu o voce dezamagita si inceata.
-Ce-ai?
-Ce am? Nimic!
-Atunci de c...
-Am zis NIMIC!
-Nu am vrut sa te superi!
-Dar nu m-am spuarat,OK?
-Atunci de ce te comporti asa? -Niciodata nu te-ai comportat asa! Ce e cu tine in ultima vreme?
-Nici eu nu stiu!
Sigur avea ceva si stiu si motivul,dar ea nu vrea sa recunoasca! Trebuie sa il anunt si pe David.
-Dav...
Imi picase fata cand l-am vazut pe David cu Heinz sarutandu-se atat de pasional! Am fugit imediat plangand si inchinzandu-ma in camera mea. Nu imi venea sa cred ca baiatul pe care il iubeam si cea mai buna prietena a mea au putut sa imi faca asta.
-Hey! Esti bine?
-Daca sunt bine? Mai ai si tupeul sa intrebi si sa vii atat de fericit la mine si ma intrebi daca sunt bine? Nu,nu sunt bine!
-Pai ce-am facut?
-Tu chiar nu stii?
-N... nu...
-Heinz si cu tine? Cum ai putut?
-Aia nu a fost nimic...
-Cum nimic? V-ati sarutat cu atata pasiune si tu vii la mine si imi spui ca nu a fost nimic?
-Pai nu a fost!
-Stii ce? Scuteste-ma! Sa imi sugi! Fuck you bitch! Din acest moment tu pentru esti mort.
-Teoretic nu pot pentru...
-Taci si pleaca din casa si nu vreau sa te mai vad vreodata!
Am inchis usa,mi-am pus capul in perna si am plans cat de mult am putut si apoi am incercat sa trec peste. Dar nu va fii usor!
Ziua urmatoare ma intalnesc cu Heinz
-Hey! mi-a spus ea cu aroganta.
-Ce vrei?
-Din intamplare,am auzit ca te-ai despartit de David! Imi pare rau!
-Stii ce? Scuteste-ma!
-Ghinionul tau e ca arat mult mai bine ca tine,iar David a venit atat de fericit la mine in brate si am facut o partida de sex atat de pasionala!
De abia ma abtinusem sa nu o pocnesc si sa nu plang.
-Nu imi pasa! Credeam ca nu esti asa!
-Eu asa am fost mereu! Tu chiar credeai ca suntem prietene? Ce gluma buna am uitat sa rad!
-Ce e cu tine?
-Nimic! Tu mereu ai avut tot! Eu nu! Asa ca... taci!
-Crezi ce vrei! Mie nu imi pasa! De azi incolo tu pentru mine nu mai existi!
Ori ea e chiar asa,ori mai e spiritul ala in ea. Oricum nu mai imi pasa! Cum a putut? El ca el,dar ea?! Ea...ea nu era asa. Ea nu mi-ar fi facut una ca asta niciodata. Si cand spun niciodata e NICIODATA! Gââhhhh! Ii urasc! Vreau sa dispara,vreau sa nu-i fii cunoscut niciodata! PUFFF! Mi-am dat seama ca Heinz s-a folosit de mine si ca nu m-a tratat niciodata ca pe o prietena. Mai bine era cu spiritul! Mai bine faceam pe mine de frica decat sa vad ca prietena mea nu de fapt prietena mea. E totul atat de complicat si confuz. De David nici nu vreau sa pomenesc sau sa mai aud vreodata. E cea mai... cea mai... nici nu mai continui. Nici nu vreau sa imi amintesc de pectoralii si formele lui perfecte si de... am zis ca nu mai amintesc de el! Vreau sa il uit ,dar nu pot! M-am atasat de el si cred ca il iubesc,dar el se pare ca nu. Deci eu de ce sa mai incerc sa il recuceresc sau restul...Am ajuns sa vorbesc si singura! Nu ma las pana nu ii distrug pe amandoi sau ma razbun...Mie imi e tot una! Tot la fel de mult o sa ii urasc! Dar nu inteleg de ce imi fac una ca asta! De fapt nu imi pasa! Tot ce imi doresc e sa nu-i fii cunoscut si sa nu fii aparut vreodata in viata mea.
~Ziua urmatoare~
Ies la "inviorarea de dimineata". Iar am uitat ca vizavi de mine sta David. A iesit si el din casa in acelasi timp, alergand spre mine.
-Hey! Asteapta-ma!
-Nu,mersi!
M-a tras de maneca sa ma opreasca si ne-am apropiat foarte mult.
-De ce ma ignori?
-Si eu ma intreb acelasi lucru!
-Intre mine si Heinz nu e nimic.
-Atunci de ce ai sarutat-o?
-Ea m-a sarutat! Ea ma iubeste! Eu nu!
-Atunci?
-Eu iubesc pe altcineva.
-Pe cine?
-Pe tine,Sam!
-Scuteste-ma! Nu te mai cred! Nu vreau sa te mai vad vreodata!
Am fugit din bratele lui puternice,dar el m-a tinut strans m-a intors si m-a sarutat. Eu m-am tras repede si l-am plesnit!
-Sa nu mai faci asta in vecii vecilor! M-ai inteles?
Am plecat si cand m-am intors el zambea in coltul gurii. De ce a facut asta?! Este un om imposibil! Dupa doua ore cand m-am intors,era Heinz in fața casei mele.
-De ce mi-ai sarutat iubitul?
-Eu l-am sarutat? Cred ca tu gresesti,draga mea Heinz! Stii ce pot spune eu acum? Esti cea mai mare prefacuta si mincinoasa! Te urasc!
-Si eu iti impartasesc aceleasi sentimente! Dar David ma iubeste si e doar al meu si nu vreau nici sa-l privesti!
-Nu e nevoie sa imi spui! Dar trebuie sa te corectez, el nu te iubeste el ma iubeste pe mine si nici nu ati facut dragoste!
-Minti.
-Eu? Sau tu?
-Taci din gura!
-Nu vreau! Hai ca nu am chef de cearta! Trebuie sa plec!
-Iti e frica!
Am lasat-o in nebunia ei! Si acum mi-am afirmat ca e nebuna! Parintii ei aveau dreptate! Cum am putut fii atat de naiva?!

☆~Kill Me~☆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum