Bir insan hayatta kac defa terk edile bilir ki ?
İste mevzu burda basliyor.. Once istenmediginiz halde dunyaya geliyorsunuz sonra belirli bir yasa kadar icinizde kocaman bir bosluk oluyor fakat siz bunu sirf cocuk oldugunuz icin fark etmiyorsunuz. Gunler aylari aylar yillari kovaliyor birisi karsiniza gecip hic bisey olmamis gibi ben senin annenim diyor susuyorsun sadece ve hayatin gerceklerinden kaciyorsun. Ama bu hayatin bir kurali vardir degil mi? kacan kovalanir. Ben cok kucukken onbir aylik bebekken annem beni terk edip gitmis suan onalti yasindayim ve neredeyse dogru duzgun cocuklugumu yasayamadan ruhum kadin oldu. Bir anne nasil olurda sevgiye muhtac olan bir bebegi terk edip gidebilir ki? benim.annem anne degil di cunku... Sadece zevk meslesinden ibaretti onun hayati suan sorsalar anne kelimesinin a sini bilmem ben. Cok buyuk eksiklik hemde cok.!
peki ya baba ona ne demeli ? Benim hayatim cok karisik annem babam mikser olmus karistirip duruyorlar surekli. Ben bu gune kadar sirf mutlulugum icin ugrastim ama hep bir yer patlak verdi boyle olmamaliydi aslinda cunku hicbir cocugun ruhu yasi cok kucukken buyuyup kadin olamazdi. Olmamaliydi da zaten. Hayat beni yanlis yerlere cektiyse ben hep dogru yone kostum. Belkide o yolda yedigim darbeler yuzundendir vucudumdaki, Hic gecmeyecek hep gecmisimi hatirlatacak olan izlerim. Hayat iste hep sınar insanları. Elbet duseceksiniz kalkacaksiniz yaralanacaksiniz. Bu yaralar ne melhemle ne kolonya ile nede farkli ilac tedavileriyle gecmez illaki anilardan gecmisinizdeki acilardan kurtulmak istiyorsaniz tek ilac savasmaktir savasin kazanacaksiniz...!