Justin
Akonáhle Alison prišla s autom na príjazdovú cestu jej babičky, tak mala Hannah smrteľný pohľad v očiach. Otvorila dvere a okamžite vystúpila. Usmial som sa trochu, aby som upokojil Ali.
"Ona je tak naštvaná," zamrmlala potichu.
"Hej, ona je." Odpovedal som a stále som sa ešte uškŕňal.
"Nebudeš riadiť späť!" Hannah skríkla, schmatla si tašku a zaklopala na dvere. Stále mala bledú tvár. Kráčal som vzadu s Alison. Možno si to nevšimla, ale ja som sa na ňu pozeral, ako skurvene dobre vyzerala. Zrejme si myslí, že ju chcem len pre jej telo. Ale nie je to tak.. Ona má naozaj dobrú povahu. Ja ani neviem v tejto dobe, aký je náš vzťah. Má ma rada, alebo nie? Ja som mal z toho vlastne strach. Hannah zaklopala na dvere dvakrát a babička otvorila v priebehu niekoľkých sekúnd.
"Hannah, moja drahá," Hannah objala svoju matku a pozdravila ju späť.
"Alison, pod sem a objími babičku." Povedala jej mama. Pozrel som sa na Ali, ktorá mala na tvári výraz: ako to myslíte vážne? Zasmial som sa trochu a vošiel dnu.
"Moje meno je Justin, rád vás spoznávam." Dal som jej ruku a ona si so mnou potriasla.
"Ty si Hannah priateľ?" Spýtala sa ma babička, stále netuším ako sa volá. "Vpravo." Upozornila nás. Všetci sme zamierili do obývačky. Bol to pekný dom. Mohol by som povedať, že som sa tu cítil ako doma.
"Máte nádherný dom." Zvolal som.
"Dakujem ti Justin." Babička povedala. Cítil som, že mi začal vibrovať telefón.
"Prepáčte," ospravedlnil som sa a vyšiel som na chodbu. "Haló?" Spýtal som sa.
"Hej, to som ja bro Zack." Vzdychol som si.
"Prečo mi voláš?" Spýtal som sa.
"No, ako to ide? Musíš byť rýchly protrebujeme peniaze," pripomenul mi.
"Viem, ja pracujem na získanie peňazí, ale ja ti hovorím, že je to ťažké, pretože oni ich nemajú veľa." Zvolal som a potom som započul kroky za mnou. Otočil som sa a uvidel Ali, ako sa snažila ešte rýchlo schovať, aby som si ju nevšimol. "Hej, Starbucks nemajú žiadne peniaze, odišiel som odtiaľ, nemôžem si nájsť prácu, maj sa Zack." S týmto som zavesil. Alison zvraštila svoje obočie dohromady.
"Aké peniaze?" Spýtala sa a skrížila si ruky na prsiach.
"Nie, žiadne peniaze." Uškrnul som sa a vykročil som po schodoch dolu.
"Počkaj," Ali ma prerušila. "Hráš sa so mnou a s mojou mamou, aby si získal peniaze?" Zdvihla obočie.
"Nie," pokrútil som hlavou. Ach môj bože..
"Uvidíme," povedala a prešla okolo mňa späť do obývačky. Vložil som telefón do vrecka a išiel do obývačky. Hannah a jej matka sa smiali na niečom a Alison sa pozerala na zem. Na čo asi myslela? Ona nemôže zistiť, že sa s nimi hrám. Hrám sa s jej mamou, nie s Ali. Moc sa mi páči. Usmial som sa a posadil na pohovku vedľa Hannah. Chytila ma za ruku a ja som si položil ruku okolo jej pása. Alison sa len pozrela na nás a pokrútila hlavou. Nechcem takto držať Hannah, chcem držať Alison. Zavrel som si a oči a nechal som, aby mi z úst unikol hlasný ston.
"Miláčik, čo sa deje?" Hannah sa ma spýtala. Alison sa zasmiala pri pohľade na nás dvoch.
"Nič honey, len sa snažím pochopiť o čom hovoríte." Povedal som a pohladil ju po tvári. Ali vstala a zamierila si to hore do izby. Čo plánuje? Ked som sa chystal vstať a ísť za ňou, tak ma babička prerušila.
"Justin, s mojim autom niečo nie je v poriadku, nebude ti vadiť, ak by si mi ho skontroloval?" Dakujem, práve mi hodili tehlu z neba priamo do hlavy. .
"Iste," usmial som sa a vyšiel von. Zisťoval som, čo by mohlo byť s tým autom. Ale potreboval som nejaké svetlo, lebo bola už tma. Pozrel som sa na všetkých okolo seba a uvidel som Ali v kúpeľni.. hovorila.. s niekým.. "Alison!" Zakričal som. Zdvihla na mňa obočie. "Prines mi baterku!" Prikázal som jej, na čo mi ona ukázala prostredný prst. Vôbec som nepotreboval to svetlo, len som chcel, aby prestala volať.
Bože ľudia!!!! Selena bola včera neskutočne úžasná! Bol to úžasný pocit vidieť ju :)
DU LIEST GERADE
Mum's boyfriend is mine
Fanfiction-Mama často hovorila, že robím len problémy -Chcel som skúsiť niečo iné -Vedela som že to nebude dobrý nápad -Nikdy som si nemyslel, že láska príde z niečoho tak šialeného, ako bolo toto -Ale to čo so mnou robil, ma nútilo aby som pokračovala -Možno...