Twenty Six

5.3K 322 62
                                    

Bölüm şarkısı: Justin Timberlake-What Goes Around...Comes Back Around

Keyifli okumalar!

Zayn;

Tıraş bıçağını saliselik bir hareketle çöpe girdirmeyi başardıktan sonra yüzümü kuruladım ve aynaya son kez bakarak saçlarımı dağıttım.Dudaklarım arasına ne zaman yerleştiğini bilmediğim şarkıyı sürekli ıslıkla tekrarlıyordum.

'' On sekizlik ergenler gibisin Zayn.''

Liam elini yüzünden geçirerek ofladı.Yüzüme kocaman bir sırıtış ekledim.Gerçekten onsekiz yaşımdaki halim gibi deli dolu ve heyecanlı hissediyordum.Özellikle berbat geçen o dönemi sanki yeniden yaşama şansı bulmuş gibiydim.

'' Çünkü öyle hissediyorum.Ergen kısmına cinsel açıdan belki onay veririm.''

'' Effie elma değil tamam mı?Sana dönüp çürük yerlerimi kopart Zayn demeyecek.''

Harry homurdanarak söylendiğinde yüzümü buruşturdum.

'' Sakın bir daha ağzını açma.''

Louis gülerek elini Harry'nin omuzuna attığında Harry iğrenç esprilerine bir yenisini daha ekleyerek ağzını tüm dişlerini görebileceğimiz kadar açtı.

'' Onunla dalga geçmeyi kesin.Aşkın neler yaptırdığını henüz bilmiyor.O zaman hep beraber geçeriz.''

Liam yeniden bana laf sokuşturduğunda telefonumu alarak Effie'den gelen mesajı açtım.

'' Ona emojiler yolla.''

Harry ve Liam'a ölümcül bakışlar attıktan sonra telefonumu cebime tıkıştırdım ve muhattabıma alıp güvenebileceğim tek insana yani Louis'ye döndüm.

'' Sence tamam mıyım?''

'' Dünya için büyük Effie için küçük bir adım.''

Kaşlarımı yani anlamında kaldırdım.

'' İlk resmi buluşmanız için,gayet iyisin dostum.''

Aynadan son kez kendimi süzdükten sonra çocuklara çıktığıma dair bir şeyler mırıldandım ve anahtarlarımı alarak neredeyse koşar adımlarla arabama yürüdüm.İçim içime sığmıyordu.Nereden geldiğini bilmediğim bir enerji,özgüven ve mutlulukla dolmuştum.En büyük etkisi de Effie'yi görecek olmamdı. Tüm bu yaygarayı minik bir aile yemeği için kopartmış olsamda,sonuç olarak aile sıcaklığını ilk kez onun kollarında tatmıştım.Bu yüzden geç kalmamak için hızlıca arabayı çalıştırdım ve gaza yüklendim.

Onun benim için yemekler hazırlayıp,benim için giyinmesi bile içerimde bir yerlerde heyecanımın artmasına sebep oluyordu.Aklımdan geçirdiğimiz o sakin geceyi bir türlü atamıyordum.

Beni affettiği gün,çocuklar uyuduktan sonra birbirimize sarılmış ve televizyondaki sıradan talkshowlardan birini izlemiştik.Her kıkırdayışında kalbimin hızlanan atış seslerini duymaması için dua ediyordum.Onu sevdiğimi bilmesi yeterdi,çok sevdiğimi bilmesi ipleri eline almasına neden olurdu.Çünkü Effie her zaman daha kontrol manyağı bir yapıya sahipti.Yine de onu seviyordum ve bu hayatımda  sevdiğim en gerçek şeydi.

Effie;

Zayn'in gelmesine dakikalar kala sofrayı son kez süzdüm ve kendi kendime gülümsedim.O züppe için bu sofra yeter de artardı bile.Aiden ve Andrew sürekli uyuduğu için sonunda rahatlamışça aynaya baktım.Onun için süsleneceğimi bana söyleseler -ki sanırım Kylie bir aralar söylüyordu- kesinlikle gülmez,kahkaha atmaktan morarırdım.Fakat aşık olmak,özellikle de Zayn Malik'e aşık olmak insanlara böyle tuhaf şeyler yaptırabiliyordu. Onu içerimde bir yerlerde hala affetmiş ve güveniyor değildim.Sadece verilen son bir şanstı.Ve Zayn'den bu şansı kaçırmayacağına dair nedense emindim.

Baby's Father•zaylenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin