Annem gül kokulu melek annem sen ölme ben öleyim sen ölme.Doktor babama şöyle dedi.
_Bir ameliyat yapmamız lazım ve bu a,eliyat biraz pahalı
_(babam) nekadar doktor bey?
_5bin tl
(Ohaaa) 5bin tl bizim için çok fazlaydı ama annemi kurtarmak için vermeliydik o parayı.Babama sordum
_baba o parayı verebilecekmiyiz? Bağırarak
_nerden bulacaz bee ölsün hebersin anan dedi ve benide itekledi.Evden gitti.Gene içmeye gitmişti gelip gene beni dövecekti.Hayır izin vermemeliydim annemin ölmesine izin vermemeliydim.Hergün okuldan sonra çarşıya gidip peçete yara bandı gibi şeyler satıyodum ama yetmiyordu.Günde 10tl anca kazanıyordum. Bazen 5 bazen hiç.Hayır bu iş olmaz anneme yetmezdi.Daha iyi bir iş bulmalıydım. Bende evlere gidip sularını dolduruyir isteklerini alıyordum gunde 30_40tl kazanıyordum.Bu benim için çok paraydı ama anneme yetmezdi ben ikisini birarada yaptm ama kazanç 50liraydi.Aslında iyi para ama annemi kurtarmaya yetmez bir ay boyunca.Bir ay geçti.Annem ağırlaştı.Olamazzz.Doktordan cevap geldi "anneniz vefat etti başınız saolsun". (Hayıııırrrrrr,olamaaaz)içime bi ağırlık çöktü,gözümden yaşlar mahvopmuştum.ölmüştüm sanki ama hala yaşıyordum.Yarın oldu uyyamadım hep annemi düşündüm .Babamın ise umrunda bile değildi evi temizledim ve kazandığım o paralara helva aldım ve anneme kefen.Annemi gömüyorlar üstüne toprak atıyolar.hayırr dedim atmayın anneme toprak gömmeyin onu.Kimse beni dinlemiyordu.Artık annem ölmüştü ve sadece babam ve abinle kalmıştık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satılık Kız
ChickLitBazı kızlar çok değerlidir prenses gibi.Bazıları ise çok değersizdir tıpkı satılık bir mal gibi... 18yaş üzeridir