TEOG SINAVI

1.1K 34 10
                                    

Selam..
Naber kızlar?
Sizi çok özledim..
Bu aralar watyde ikinci kitabıma bölüm atıyorum biliyorsunuz ki teoga da az bir zaman kaldı.Şimdiden 8e giden okurlarıma gönülden başarılar diliyorum.....
Biraz da yorumlarınıza ihtiyacım var...
Bugünkü konumuz moral olacak.

Son günlerde en yakın kankamla küstüm nedeni uzun hikaye ve ben ona orada kardeslik yapmaya çalıssamda aslında kendisi bencillik ve hesap sorma şekillerinde anladı...Neyse sağlık olsun ben onun iyiliği için yaptım sonuçta...

!!!!"TEOG!!!!!!
Ya zaten adını bile duyunca Örk diye ses çıkaran benim ilk teog sonucu gayet güzeldi..
Ama bazı(çoğu)arkadaşımın ilk TEOG sınavı iyi geçmedi.Bu son sınav arkadaşlar biraz derslere asılalım lütfen emeklerinin karşılığını bu sınavda alicaz ve hayatımızı etkileyecek...

1-)AİLE BASKISI
Benim ailem bu sınav yüzünden baskı yapıyorlar bende ders çalışırken bazen ağlıyorum.Çünkü bu sınav cidden hepimizin  hayatımızı büyük bir oranda etkileyecek.Sizde bilirsiniz su akraba karşılasmaları yapılırken sinirlenenlerdenim  benim gibi olanlar vardır tabiki..
Ama sonuç olarak illerimizde en iyisini istiyorlar...

2-)HOCA BASKISI
Cami hocalarından bahsetmiyorum:D

Ya okul hocalarından gına geldi biliyorum ama yapacak bisi yok kızla onlarda bizim iyiligimizi istiyorlar zaten. ...
Ve tabi sizlerle onlarda çok mutlu olcak di mi???

Evet sınava sayılı günler kaldı ikici kitaba biraz bölüm atıp bu kitaba teoga kadar yazamıcam arkadaşla hepinize gönülden başarılar diliyorum...

GENÇ KIZLAR IÇİN TAVSİYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin